poniedziałek, 31 października 2016

Promo odcinka 6x07

LINK DO DYSKUSJI O ODCINKU 6X06: [LINK]
Cześć. Tak jak wspomniałam, przychodzę do was ze zwiastunem odcinka 6x07. Moim zdaniem promo tego odcinka jest genialne. No i tak jak zwykle nie mogę się już doczekać! Ten sezon jest genialny...
 W NASTĘPNĄ NIEDZIELĘ
ZAWARTOŚĆ TEJ BUTELKI MOŻE ZNISZCZYĆ LUDZI ZE STORYBROOKE
Śnieżka: Co to jest?
Zła Królowa: Macie 12 godzin aby to rozwiązać.
TERAZ ZACZĘŁO SIĘ ODLICZANIE
Śnieżka: Nie możemy pozwolić, aby miasto upadło.
I NIEBEZPIECZNE CZYHANIE
Śnieżka: Uciekaj!
NA KAŻDEGO
Zła Królowa: Do zobaczenia na cmentarzu niebawem. To dobre miejsce na zakończenie.

Ja nie mogę! Czyżby to miałby koniec Storybrooke? (Myślę, że i tak pokonają Złą Królową... Jak to zwykle bywa.). Moim zdaniem promo jest niesamowite i nie mogę się doczekać. A wy co sądzicie? Piszcie w komentarzach. Zapraszam także do dyskusji o odcinku 6x06.

3 komentarze:

  1. Wow, jak zobaczyłam to promo to mnie zamurowało. Nie myślałam, że EQ może się rozkręcić jeszcze bardziej. Cieszy mnie to, że Snow i David nareszcie dostaną więcej czasu i będą walczyć za Storybrooke tak jak kiedyś za swoje królestwo. Podoba mi się też to, że będzie więcej akcji Zła Królowa- Śnieżka. Ciekawi mnie gdzie oni wylądują? Zapowiada się naprawdę dobrze, widać, że twórcy się starają, także w kwestii promocji odcinka.
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mnie zamurowało promo , EQ się rozkręca , fajnie ,że będzie więcej scen Snow i Davida walczących za miasto.Jak zawsze znajdą rozwiązanie bo reszta odcinków rozgrywa się właśnie w Storybrooke.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie brawa dla twórców którzy W KOŃCU przypomnieli sobie o Charmingach. Odcinek zapowiada się interesująco , prawie jak na zakończenie sezonu. Mam nadzieję ,że nie skopią tego.

    OdpowiedzUsuń