sobota, 8 października 2016

Ogłoszenie!

Cześć! Jak pewnie wiecie, wczoraj między godziną 22 a 23, oczywiście naszego czasu, odbył się panel Once Upon A Time na New York Comic Con. No i na wieczór po prostu mnie zamurowało... Tak jakoś nie interesowałam się tym Comic Con'em, wiedziałam, że będzie Edward, Adam i Jennifer, ale że pokażą cały odcinek 6x03, o tym nie miałam pojęcia. Zgadnijcie jaką miałam minę, kiedy przychodziły do mnie powiadomienia, że stronka Once Upon A Spoiler udostępnia na wydarzeniu fragmenty z tego odcinka na twitterze. I tu przychodzę do was z zapytaniem: czy chcecie się dowiedzieć, co wydarzy się w odcinku 6x03? Oczywiście tylko kilka scen, ponieważ wszystkiego nie nagrywali. Na twitterze znajduje się kilka, chyba 5, krótkich fragmentów z odcinka i oczywiście zdjęcia i wypowiedzi. Jeżeli chcecie taki post, to piszcie w komentarzach. Niestety widzę, że mało się udzielacie teraz na blogu i chciałabym, jakiś dowód, że jednak jesteście i coś czytacie na tym blogu. Jeżeli, możecie udostępnijcie tego posta.
  I piszcie w komentarzach, czy chcecie spoilery z odcinka 6x03!

2 komentarze:

  1. Oczywiście ,że chcemy spoilery z odcinka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to będzie ich bardzo dużo. Biorę się za pisanie. :)

      Usuń