poniedziałek, 3 października 2016

Zwiastun odcinka 6x03

Cześć. Jestem już po odcinku 6x02 i jestem w wielkim szoku, ponieważ był genialny! Ale o tym może w oddzielnym poście. Piszcie czy chcecie wypunktowanie odcinka albo jego podsumowanie. Na dole znajduję się także dyskusja na temat odcinka 6x02, więc zachęcam do podzielenia się swoim zdaniem na ten temat. Będzie mi bardzo miło poczytać wasze komentarze. :)
Przechodząc do rzeczy, przychodzę do was ze zwiastunem odcinka 6x03.

NIEOPOWIEDZIANA HISTORIA KOPCIUSZKA ZAMIENI ROMANS
Kobieta: Naprawdę myślisz, że wybierze ciebie zamiast niej?
W ZEMSTĘ
Emma: Myślisz, że Kopciuszek zabije swoją przyrodnią siostrę?
PRZYBYWA WIĘCEJ NIEOPOWIEDZIANYCH HISTORII WŁĄCZAJĄC ALLADYNA I JASMINE
Alladyn: Zaufałaś mi. [?]
Jasmine: Gdzie się wybieramy?

Nareszcie będzie Kopciuszek! Od kiedy dowiedziałam się, że w Storybrooke pojawi się ponownie Kopciuszek, czekałam tylko na wiadomość kiedy się pojawi. No i jest! Do tego w zwiastunie mamy pokazane przyrodnie siostry i macochę dziewczyny. A na końcu dobrze nam już znany fragmencik z Alladynem i Jasmine, ale czy się wreszcie pojawią to nie mam pojęcia. 
Jak wam się podoba zwiastun? Ja już nie mogę się doczekać! Przypominam o dyskusji na temat odcinka 6x02! :)

8 komentarzy:

  1. Pojawi się Alladyn bo widziałam zdjęcia do któregoś z odcinków i był z Emmą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze bardziej nie mogę się doczekać. :)

      Usuń
    2. Ja też , ale nie jestem pewna czy pojawi się w Storybrooke , czy może Emma i reszta cofną się w czasie .

      Usuń
  2. Też się cieszę na więcej histori Kopciuszka , ale co się z nią stało urodziła dziecko i wyjechała z swoim mężem z Storybrooke co tak nagle wrócą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie mieszkała z rodziną w Storybrooke, ale w ogóle jej nie pokazywali. :/

      Usuń
    2. A no chyba ,że tak.

      Usuń
  3. Odcinek zapowiada się ciekawie. Czekam na wypunktowanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czekam na wypunktowanie odcinka.

    OdpowiedzUsuń