czwartek, 6 października 2016

Sneak peek #2 z odcinka 6x03

Ale nas dzisiaj rozpieszczają. W sieci pojawił się już drugi sneak peeki z odcinka 6x03. Nie zdążyłam wstawić jednego posta, a już wstawiam następny. Przy okazji zapraszam na dół do posta z teoriami o osobie z wizji Emmy. A teraz zapraszam do rozwinięcia:


Macocha: Nie ta. Ta też nie. Sądzę, że będę musiała sprzedać porcelanę i kupić wam coś nowego na bal.
Kopciuszek: Myślisz, że i ja mogłabym pójść?
Siostra #1: Ty? I co byś założyła? Swoje najlepsze szmaty?
Kopciuszek: Mam jedną sukienkę. Była ulubioną sukienką mojej mamy.
Machocha: Pozwól mi na nią spojrzeć. Paskudna. Miranda.
Kopciuszek: Nie! Nie! Nie!
Siostra #2: Nie płacz, Ella. To jest tylko popiół.. Popiół na Elli. Kopciuszek. Pasuje perfekcyjnie, Kopciuszek.
Macocha: Dziewczynki, mamy bal do zaliczenia.

Jak podoba wam się ten sneak peek? Moim zdaniem aktorki są dobrane wspaniale. I do Kopciuszka i do sistr i do macochy. Piszcie co sądzicie o tym fragmencie. Zapraszam też do dyskusji o postaci z wizji Emmy. :)



2 komentarze:

  1. Gratuluję świetnego pomysłu założenia bloga. Często miałam problem ze zrozumieniem niektórych wypowiedzi w sneak peek'u oraz ochotę poczytać czyjeś opinie na temat ostatniego odcinka. Teraz stał się on moim stałym miejscem pobytu. Życzę powodzenia w dalszym jego prowadzeniu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jezu... Dziękuję za takie miłe słowa. Mi także brakowało takiego miejsca, więc stworzyłam tego bloga. Zapraszam także do nowego posta, tam możesz napisać o czym chciałabyś jeszcze poczytać. :)

      Usuń