piątek, 28 października 2016

Promo #2 odcinka 6x06

Cześć. Nie mogłam uwierzyć, że wyszedł drugi zwiastun odcinka 6x06. Wiecie, kiedy w ogóle wyszły dwa proma do jednego odcinka? Myślę, że ten odcinek będzie epicki... Ja was zapraszam do rozwinięcia, a potem do komentowania! :)
Regina: Wyjdź. Musimy porozmawiać.
Zła Królowa: Bo co? Teraz zaczęła się prawdziwa zabawa.
OD BITWY W STORYBROOKE
Śnieżka: Cokolwiek zrobisz, to nie zniszczy tej rodziny.
DO 20,000 MIL POD MORZEM
Kapitan Han: Gdzie do diabła jestem?
SEKRETY ZOSTANĄ UJAWNIONE
Kapitan Nemo: Witam na Nautilusie. Jest misja i potrzebuję twojej pomocy.

Jak wam się podoba? Nie mogę doczekać się flashbacków Haka! No i sceny Regina, Snow, David vs Evil Queen i Zelena. Coś mi się wydaje, że to będzie bardzo dobry odcinek. A wy co sądzicie? Piszcie w komentarzach. :)


2 komentarze:

  1. Sezon 6 się coraz bardziej rozkręca! Też się zdziwiłam, gdy zobaczyłam drugie promo. Ale zaskoczona byłam też, gdy w tym pierwszym nie było nic o Storybrooke. Ciekawe, czy w takim razie pojawi się też drugi sneak peek? Ale cieszę się, bo to bardzo mi się spodobało. Nareszcie Charmingi dostają jakieś sceny walki. Brakowało mi tej pary z flashbacków.
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest drugi sneak peak z Hakiem i Kapitanem Nemo.

      Usuń