sobota, 22 października 2016

Tytuł odcinka 6x11

Cześć. Adam na twitterze podzielił się tytułem odcinka 6x11. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej to zapraszam do rozwinięcia.
"Silniejsza/silniejszy niż reszta"
Napisany przed Edwarda Kitsis'a i Adama Horowitz'a.

Co sądzicie o tym tytule? Do kogo on nawiązuje? Ktoś na facebooku napisała, że może chodzi o Emmę, która okaże się najsilniejszą z wybawicili i zdobędzie swoje szczęśliwe zakończenie. 
Szykuje się dobry odcinek, ponieważ napisany jest przez Edwarda i Adama. Piszcie w komentarzach co wy sądzicie. :)

6 komentarzy:

  1. Mi też skojarzyło się to z Emmą. Merlin powiedział, że kiedyś być może jakiś Mroczny będzie w stanie używać swej mocy do dobrych celów. Przeznaczeniem Mrocznych było ,,szerzenie zła"(nie wiem jak to ująć), więc byłby to przełom. Wyjatek od reguły. Może tak samo jest z wybawicielami? Drugie skojarzenie miałam z Reginą przez to co powiedziała w ostatnim odcinku Emma, że jest silniejsza od Jekylla. Może to znaczyłoby, że nie musi zginąć, jest w stanie pokonać EQ?
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, o tym nie pomyślałam. Ten pomysł z Reginą też byłby dobry i jest to bardzo prawdopodobne. :)

      Usuń
    2. Chociaż mam nadzieję, że wątek EQ będzie trwał jak najdłużej. To chyba jedna z najbarwniejszych, potężnych, ale i zabawnych postaci w serialu. Uwielbiałam flashbacki z nią, a teraz jest na stałe. Hyde nie żyje, a to znaczy, że nie on miał być głównym złoczyńcą sezonu. Brakowało mi takiej postaci naprawdę złej. Prawie wszyscy złoczyńcy(z wyjątkiem Piotrusia Pana) okazywali się w końcu dobrzy, albo się zmieniali.
      Zuza M.

      Usuń
    3. A może się okaże ,że Hyde i tym razem przechytrzył golda i tak naprawdę tamten był tylko jakimś klonem wysłanym przez EQ ,żeby zabić Jeckylla a tak naprawdę Hyde żyje i to on będzie zakaprurzoną postacią?

      Kogo ja oszukuje , nie wróci.. :(
      ps. Jescze o ile dobrze pamiętam to cruella była od początku do końca zła. Ale to prawda , większość się zmienia albo okazuje się dobra.

      Usuń
    4. Racja, zapomniałam o Cruelli! Też jeszcze się łudzę, że może Hyde wróci. Był tak krótko, a zapowiadał się na naprawdę świetną postać.
      Zuza M.

      Usuń
    5. Liczę na to ,że zobaczymy Hyda jeszcze chociaż we flashbacku , w końcu wątek Krainy Nieopowiedzianych historii ma być cały sezon a o ile dobrze zrozumiałam to on tam rządził więc mogliby go pokazać. Niestety trzeba się pogodzić z tym ,że nie narozrabia już z EQ

      Usuń