sobota, 29 października 2016

Sneak peek #2 z odcinka 6x06

Cześć. Przepraszam, że ten sneak peek pojawia się tak późno. Już wczoraj w nocy go widziałam, ale nie chciało mi się już włączać laptopa, a dzisiaj nie miałam jakoś weny (ok, wciągnęłam się w serial "Lost: Zagubieni" jest przegenialny!). Więc wstawiam go dzisiaj. Zapraszam do rozwinięcia! :)
Mężczyzna: Witam na pokładzie.
Kapitan Hak: Gdzie ja do diabła jestem? Co to za rodzaj czarnej magii?
Kapitan Nemo: To nie magia. Jesteś na moim statku, wiele mil pod wodą. Witam na Nautilusie. Mów do mnie Nemo. 
Kapitan Hak: Czego chcesz?
Kapitan Nemo: Ten statek to coś więcej niż stal i nity. Druga szansa. 
Kapitan Hak: Jesteś głupi jeśli myślisz, że zostanę w tej podwodnej trumnie, dłużej niż muszę.
Kapitan Nemo: Wiem, że twoje serce wypełnione jest nienawiścią i szukla zemsty. Ten harpun jest zaczarowany, aby pomóc mi znaleźć dusze jak twoje.
Kapitan Hak: Wypełnione czymś innym?
Kapitan Nemo: Tak, Haku. Ale jednej rzeczy brakuje w twoim życiu. Rodziny. Nikt nie zastąpi mi tego, co zabrał mi Mroczny. 
Kapitan Nemo: Wiem, że...
Kapitan Hak: Nie masz pojęcia jakie to uczucie!
Kapitan Nemo: Mylisz się. Też straciłem rodzinę. Byłem wtedy na morzu. Spędziłem dziesięć lat na szukaniu mężczyzn odpowiedzialnych za to, co się stało. Prawdopodobnie jeden z nich [?]. Kiedy skończyłem, zostałem tylko z pustym sercem i zakrwawionym harpunem. 
Kapitan Hak: Nie potrzebuję rodziny. Wypuść mnie, teraz! 
Kapitan Nemo: Nie wiem czy masz wybór w tym miejscu. Jest misja i do jej wypełnienia, potrzebuję twojej pomocy. To ważne. I kiedy zostanie wypełniona, zobaczysz, że statek to miejsce, do którego należysz.

Uff... Strasznie długi ten sneak peek. W jednym miejscu miałam problem, na pewno chodzi tam o to, że zaatakował tego mężczyznę i go zabił. Jak wam się podoba? Ja strasznie nie mogę się doczekać historii Haka i o jaką misję chodzi. A wy? Piszcie w komentarzach. :)

11 komentarzy:

  1. Ja teraz jestem wciągnięta na maksa w lucyfera , ten serial jest przegenialny więc znam ten ból :D
    Biorąc pod uwagę ,że hak mówi ,że nie potrzebuje rodziny twórcy skonfrontują to pewnie z rodzinnymi scenami w storybrooke. Ale ten hak się zmienił! Nie mam pojęcia o jaką misje może chodzić. Może tak jak w książce Nemo będzie ścigał wieloryba a Haka sprowadził do pomocy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się na maksa wciągnełam w Lucyfera oraz Sposób na morderstwo.

      Usuń
  2. Jak się z tobą skontaktować?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakapturzona postać i scena walki Emmy pojawią się prawdopodobnie już w odcinku 6x10! A przynajmniej tak wnioskuję ze zdjęć zza sceny. Ale się cieszę, czekam na to od 6x01!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym odcinku mamy się dowiedzieć kim jest ta zakapturzona postać .Liczę ,że w tym odcinku rozwiążą tą kwestię z tą wizją Emmy i nie będą tego ciągnąć przez cały sezon .

      Usuń
    2. Ja też. Albo moglibyśmy się w tym odcinku dowiedzieć kim jest, a w 6x11 bohaterzy ostatecznie go/ją pokonać. Utwierdziłam się też w przekonaniu, że zakapturzoną postacią nie jest EQ. Jest jedno zdjęcie, na którym stoi obok zakapturzonej postaci. Nie jest to zdjęcie z momentu kręcenia, więc pod kapturem może być jakiś dubler itp., ale jeśli chcieli by tę postać ujawnić to EQ musiałaby założyć ten płaszcz, a no cóż- ta fryzura się pod kaptur nie zmieści :)

      Usuń
    3. A mogłabyś przesłać linka co do tych zdjęć , chętnie bym se lukneła na nie .Ja już odrzuciłam opcje ,że tą postacią jest EQ albo Regina, nadal obstaję przy tym ,że to będzie Dark Swan , albo Rumple.Sądzę ,że Regina będzie tą osobą co właśnie uratuje Emmę odwdzięczając się tym samym ,że Emma uratowała ją przed byciem mroczną.

      Usuń
    4. https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/28/9d/7d/289d7d97a85d6642c5ac2f6b0fd21104.jpg

      https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/42/77/29/4277297701354cc6d200e1da80ebc5cd.jpg

      https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/0a/99/69/0a99695345711a5f37d6487010188aef.jpg

      https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/c8/db/38/c8db38770055e74ec4d0db9714276b51.jpg
      https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/31/81/5e/31815e2a9460299440787a02d79caabd.jpg

      Mi też się wydaje, że uratuje ją Regina. W końcu ona też jest czymś w stylu wybawicielki. Złamała drugą klątwę pocałunkiem prawdziwej miłości, posługuje się magią w dobrym celu. Dwie bohaterki na jednego złoczyńcę miałyby spore szanse.

      Usuń
    5. Dzięki za linka do zdjęć , kurczę czyli wychodzi na to ,że EQ będzie miała coś wspólnego z zakapturzoną postacią , coraz ciekawiej się robi.Masz rację nie raz widzieliśmy ,że Regina i Emma razem są niedopokonania , pewnie tym razem też tak będzie.

      Usuń
    6. Bardzo prawdopodobne, że to właśnie EQ uratuje Emmę przed zakapturzoną postacią, bo jak wiemy EQ jest zraniona w policzek oraz walczy mieczem z tą tajemniczą postacią. Ale to byłby plot twist. Najpierw "chcę cię skrzywdzić", a potem ratuje Emmie życie.

      Usuń
    7. Ahaha to by było wprost genialne jakby EQ uratowała Emmę , już widzę minę Emmy i reszty ,że to właśnie EQ uratowała jej życie.Ale z drugiej strony to by oznaczało ,że EQ się zmienia , a tego to bym nie chciała.Kurczę nie mogę się doczekać z kim to Emma będzie walczyć , mam nadzieję ,że nas zaskoczą tą zakapturzoną postacią.

      Usuń