niedziela, 30 października 2016

Script tease #5 z odcinka 6x06

Cześć. To już piąty script tease z odcinka 6x06. Nie mogę uwierzyć, że tak dużo rzeczy z 6x06 wychodzi przed premierą: 5 script teasów, 2 zwiastuny i 2 sneak peeki. Ok, przechodzimy do rozwinięcia, bo jeszcze dzisiaj chcę wstawić podsumowanie 6x05, a jutro albo jeszcze dzisiaj wypunktowanie. Zapraszam do rozwinięcia. ;)
Belle
Kwiaty to miły gest.

Śnieżka
Przynosiłam je kiedy jeszcze byłam Mary Margaret.  W ten sposób odnalazłam Davida, kiedy był w śpiączce.

Co myślicie? Nie mam pojęcia o co chodzi i nie chcę wiedzieć. Coraz bardziej nie mogę się doczekać tego odcinka. Uff, jak dobrze, że jutro wolne. Piszcie co o tym sądzicie. No i pojawi się Bella. :D

2 komentarze:

  1. Fajnie, że pojawi się Belle. Lubię jej postać, zwłaszcza odkąd postawiła się Gold'owi. Nie spodziewałam się, że pojawią się aż 5 script tease. Podoba mi się też to, że w tym sezonie jest więcej Snow.
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ciekawe o co może chodzić. Fajnie, że scenarzyści w każdym odcinku wracają do sezonu 1. Chciałabym jednak, żeby jeszcze bardziej skupili się na głównych postaciach, zwłaszcza gdy ten sezon może być ostatnim.

    OdpowiedzUsuń