sobota, 29 października 2016

Script tease #4 z odcinka 6x06

Cześć. Niedawno Adam wstawił na twittera nowy i już czwarty script tease. Jeżeli jesteście ciekawi to zapraszam do rozwinięcia. Za chwilę pojawi się także drugi sneak peek. :)
Emma
Nawet nie wiesz co się stało. Może zacznijmy od tego. Nie możesz rozwiązać problemu, jeśli nie wiesz co nim jest.

Co o tym sądzicie? Jak już wspominałam, to już chyba dziesiąty raz, moim zdaniem odcinek zapowiada się bardzo ciekawie. I już czekam na najbliższy. A wy? Piszcie w komentarzach. :)

3 komentarze:

  1. Twórcy wykończą mnie kiedyś wykończą. Z każdym kolejnym odcinkiem jestem coraz bardziej podekscytowana. Ciekawi mnie do kogo Emma kieruje te słowa. Może Alladyna? Pasuje to do wielu osób, bo Storybrooke jest teraz pełne problemów. Według mnie sezon 6 może być jednym z najlepszych. Martwi mnie tylko, czy i nie ostatnim. Oglądalność wciąż spada, chociaż moim zdaniem odcinki są coraz lepsze. Ale w końcu najważniejsza jest nadzieja :)
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie te słowa chyba są skierowane do Alladyna, skoro w tym odcinku Emma ma go namówić by wrócił z Jasmine do Agrabahu.

      Usuń
    2. Też myślę, że mogą być kierowane do Alladyna, te słowa. A co do oglądalności, właśnie nie wiem czemu jest tak słabo, bo jest coraz lepiej z odcinka na odcinek. Ale wątpię, że ABC zrezygnuje z OUAT, ponieważ jest to jeden z najpopularniejszych seriali tej stacji i ma dosyć dużą oglądalność w tej stacji. Inne ich seriale mają ok. 2 mln widzów albo mniej. :D

      Usuń