piątek, 14 października 2016

Podsumowanie odcinka 6x03

Cześć! na wieczór piszę dla was podsumowanie odcinka 6x03. Jutro powinno pojawić się wypunktowanie tego odcinka. Mam nadzieję, że podoba wam się taki rodzaj notatek i będziecie chętnie komentowali. Pamiętajcie, że macie parę godzin na głosowanie na wasze ulubione pary, a cały weekend będzie poświęcony tej parze, która wygra. Jutro także powinien pojawić się przetłumaczony wywiad z Edwardem i Adamem, na życzenie czytelniczki/czytelnika mojego bloga. A teraz zapraszam do rozwinięcia:
1. Regina, David i Snow u Hyde'a
Tę scenę pokazali nam już w pierwszym sneak peeku. Jak już wcześniej pisałam uwielbiam Reginę/Evil Queen i Hyde'a. Mają takie niesamowite głosy... Po prostu uwielbiam ich sceny!


2. Scena w barze
Strasznie podobała mi się ta scena! Rozmowa Elli i Hook'a, który opowiada o tym, że śpi na statku obok ciężarnej i chrapiącej kobiety. No i oczywiście Hook i mała Alexandra- to było przesłodkie!

3. Flashbacki Kopciuszka
Na to czekałam! Pokochałam historię Kopciuszka jeszcze bardziej! Uwielbiam jej postać, uwielbiam jej siostry, są takie wredne xD , i nie można zapomnieć o jej macosze, aktorka odegrała wspaniałą rolę. No i książe, który jest dosyć przystojny. :)




4. Wizyta Emmy u Archiego
Fajnie, że Emma wreszcie mówi komuś o swoich problemach. Jeszcze żeby o tym powiedziała swojej rodzinie. I ten jej upadek na kanapę. :)



5. Scena Reginy, Snow, Davida i Jekyll'a
Moim zdaniem w tym sezonie jest za dużo Snow i Reginy, ale nareszcie pojawił się Snowing. No i Śnieżka wraca do szkoły. Nie mogę się już doczekać!

6. Hook i Henry
Najpierw wciągnął w to David'a, potem Neal'a a teraz Hook'a? Nie no scena była bardzo fajna. Świetnie że się dogadują. Pamiętacie, że Henry nie przepadał za Killianem, no ale teraz to się zmieniło.

7. David w sklepie Gold'a
Hmm... Szczerze to nie wiem co myślę o tej scenie. Nie dziwię się, że David chce się dowiedzieć w jakich okolicznościach zginął jego ojciec, ale umowa z Rumplem to nie wróży nic dobrego...

8. Emma, Henry i Hook znajdują Kopciuszka
Znaleźli Kopciuszka, a potem go zgubili. Do akcji ponownie wkracza... ręka Emmy! Ale oczywiście nikt nie wie, dlaczego to się dzieje. Ah ta Emma... 



9. Emma, Hook i Henry w starciu z Evil Queen
Evil Queen wymiata! Każda scena z nią jest genialna! Po prostu ją kocham! I ten jej piruecik.


10. Emma, Hook i Henry na końcu miasta
Uwialbiam jak Emma siedzi na ulicy. I ta przekomarzanka, jak na imię ma siostra Kopciuszka no i nareszcie natrafili na jakiś dobry trop.

11. Spotkanie Kopciuszka i jej rodziny
Jak ja uwielbiam tę scenę! Moment, w którym widać, że Ella przejmuje się siostrą a ta ją oszukuje. I do tego macocha ze strzelbą no po prostu mnie rozwaliła.
Mogę wam coś powiedzieć, zrobiłam sobie krótką przerwę w oglądaniu i tak sobie myślę, ale byłyby jaja jakby zabili Kopciuszka. A tu co? Macocha przebija ją swoją laską. kocham ten moment, ale było mi strasznie smutno, ponieważ uwielbiam jej postać. Na szczęście przybywa Emma, Hak i Henry, a Emma ją ratuje. Świetna scena! ;)



12. Powrót Dr. Whale'a
Krzyczałam z radości jak pojawił się na ekranie. Uwielbiam jego postać i tego aktora. Jest genialny! Mam nadzieję, że zobaczymy go w następnych odcinkach.


13. Emma i Hak
No i nareszcie Hak wprowadzi się do Emmy. Słodka scena, ale trochę przesłodzona, chociaż ten tekst o kurtkach i szafie wygrywa. Emma umie zaprosić do swojego domu. :)

14. Snowing w domu
Ale mi ich brakowało. Uwielbiam kiedy ze sobą rozmawiają o życiu, szczerości, o dzieciach. uwielbiam ich jako rodziców. Ale jedna rzecz mnie bardzo martwi, kłamstwo Davida. Nie będzie dobrze...

15. Spacer Evil Queen i Hyde'a
Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że to najlepsza scena odcinka. Ja ich tak bardzo shipuję. Oni są genialni! Mam nadzieję, że będzie ich o wiele więcej w następnych odcinkach. <3


A wy co sądzicie o tym odcinku? Piszcie w komentarzach! Bardzo chętnie je poczytam i na nie poodpowiadam. :)
























10 komentarzy:

  1. Super blog, tylko tak dalej! :) Ale chyba coś przegapiłam...kiedy Henry nie przepadał za Killianem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to tak odczuwam, bo wiesz odnajdujesz swoją matkę, a tu zjawia się jakiś pirat i ci ją odbiera. Np. jak byli w Nowym Jorku to widać było że Henry za nim nie przepadał. Dziękuję także za miły komentarz. :)

      Usuń
    2. Nie zauważyłam żeby kiedykolwiek Henry nie przepadał za Hakiem ,nawet jak miał wymazane wspomnienia to wolał czas spędzać z nim niż z dziadkami.

      Usuń
  2. Czy tylko ja zauważyłam jakim beznadziejnym psychologiem jest Archie? Co to za wywalanie pacjentów z gabinetu? Co to w ogole za rozmowa?
    Najbardziej z odcinka również podobały mi się sceny z Hydem. Ah , ten jego głos , no przepiękny a i postać coraz ciekawsza , mam nadzieję ,że jego wątek trochę potrwa (to ,że jest zapowiadany jeszcze tylko na 2 odcinki mnie bardzo smuci i mam nadzieję ,że jego historia nie skończy się w odcinku 5) . Historia kopviuszka mogłaby być dluższa ale cała historia z miłością przyrodniej siostry suer :) . Jedyna nieścisłość to wtedy kiedy kopciuszek mówi do ubranej myszy ,że szkoda że w tym świecie nie ma magii. No serio?! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha te wywalenie Gburka z gabinetu było genialne. xD Ale wiesza zależało mu na rozmowie z Emmą, ponieważ jest dosyć trudnym pacjentem. ;D Ja myślę, że Hyde i Jekyll zostaną na dłużej niż te dwa następne odcinki.
      Mówi, że nie ma magii, a potem spotyka Rumple'a z róźdżką. xd

      Usuń
    2. Zamiast se chodzić na terapie do Archiego i użalać się nad swoim losem ,że nie będzie miała szczęśliwego happy endu.To powinna powiedzieć o wizjach rodzicom i Hakowi i razem powinni szukać rozwiązania .Za niedługo to wszyscy będą wiedzieć o jej wizji tylko właśnie nie jej rodzice, Hak i Henry i do każdego będzie latać i przypominać by przypadkiem się nie wygadali.

      Usuń
  3. Ale się napracowałaś! Świetne podsumowanie, uwielbiam czytać twoje posty. Moimi ulubionymi scenami zdecydowanie były EQ i Hyde'a wychodzący pod rękę, rzucenie się Emmy na kanapę u Archiego oraz scena CS z genialnym tekstem o kurtkach. Ten sezon zdecydowanie będzie jednym z moich ulubionych. Odcinek według mnie świetny, rozwinęli wiele wątków, które mnie nurtowały. Martwi mnie tylko to, że teraz nie tylko Emma okłamuje rodzinę, ale i Charming. Wydaje mi się, że właśnie o to chodzi EQ, która swoją drogą zdecydowanie mnie nie zawiodła!
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba coś w tym musi być skoro sama powiedziała ,że nic nie będzie musiała robić bo sami się rozerwią na strzępy.Mnie ciekawi bardziej co knują EQ i Hyde i kto kogo wyroluje prędzej czy później.

      Usuń
    2. Mnie także, jestem pewna ich współpraca będzie świetna. W ogóle uwielbiam postać EQ i grę Lany Parilli.
      Zuza M.

      Usuń
  4. Zgadzam się z Tobą jeśli chodzi o najlepszą scenę odcinka. EQ i Hyde... Jestem wniebowzięta! Bardzo mi się podobało, że w końcu pojawił się Snowing. Tyle na nich czekałam! <3 Szkoda trochę, że scenarzyści praktycznie zapomnieli o ich istnieniu... Według mnie powinni się skupić bardziej na głównych postaciach, a nie wprowadzać ciągle nowe. Straszne zamieszanie się robi. Ogólnie chciałabym zobaczyć świąteczną/halloweenową edycję odcinka, byłoby ciekawie!

    OdpowiedzUsuń