poniedziałek, 24 października 2016

Promo odcinka 6x06

Cześć. Przychodzę do was ze zwiastunem odcinka 6x06. Jest to trochę inny zwiastun, ponieważ pokazane są tylko flashbacki Killiana. Nie ma żadnych scen w Storybrooke. I jest bardzo mało kwestii do tłumaczenia. :D Zapraszam do rozwinięcia. :)
W NASTĘPNĄ NIEDZIELĘ KAPITAN HAK ODKRYJE NIEMOŻLIWE NA GŁEBOKICH WODACH, ALE NIGDY 20,000 MIL
Mężczyzna: Witaj na pokładzie!
PODMORSKIEJ ŻEGLUGI
Kapitan Nemo: Mów do mnie Nemo. Jest misja i potrzebuję twojej pomocy.

Jak wam się podoba? Ja, kiedy tylko dowiedziałam się, że ten odcinek będzie poświęcony Hakowi, byłam wniebowzięta. Uwielbiam flashbacki z Killianem! Nie wiem, po prostu tak mnie interesują i są dla mnie naprawdę ciekawe. No i oczywiście nie mogę się doczekać postaci kapitana Nemo!
Spotkałam się już z kilkoma opiniam ludzi o tym promo np. "O Boże znowu odcinek o Haku..." (oczywiście są źli). Nie wiem czy te osoby zauważyły, ale jeśli tak porównać ilość odcinków, w których pojawiła się Regina albo Rumple we flashbackach, to Haka naprawdę było mało.
Nie jest to jakiś hejt, ale lepiej przestać tak przeżywać, przecież każda historia musi być opowiedziana.
A jak wam się podoba to promo? Czekacie na historię Haka czy nie? A może czekacie na Kapitana Nemo? piszcie w komentarzach. Zapraszam też do notatki o Kapitanie Nemo: [LINK]

5 komentarzy:

  1. Ja tam się cieszę na flashbacki z Killianem. Ogólnie to było ich mało, a bardzo je lubię. Zaintrygowała mnie ta historia, spodziewałam się czegoś w zupełnie innym stylu. Jestem pozytywnie zaskoczona.
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fleshbacki z Killianem jak najbardziej na tak. Tęsknie za tym starym sarkastycznym i wrednym Hakiem ,którym był zanim poznał Emmę. Mam nadzieję ,że zobaczę właśnie takiego kapitana. A co do Kapitana Nemo - kochałam tę książkę i ten film za dzieciaka , mam nadzieję że twórcy mi tego nie zepsują!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam flashbacki z Killianem zwłaszcza jak był jeszcze tym starym sarkastycznym Hakiem .Też liczę ,że zobaczę takiego kapitana , nie mogę sie też doczekać oczywiscie Kapitana Nemo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pojawił się pierwszy scripttease
    https://twitter.com/adamhorowitzla

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam Killiana i jestem zdecydowanie na tak, jeżeli chodzi o flashbacki. Ale gdzieś tam mi mignęło, że EQ, będzie próbowała poróżnić Haka z Henrym, mam nadzieję, że na próbach się skończy..

    OdpowiedzUsuń