wtorek, 11 października 2016

Nowe informacje o Jasmine

Cześć! Tak jak pisałam wcześniej, wstawiam dla was notatkę z informacją o Jasmine, która pojawi się w najbliższym odcinku, ale jako postać w Storybrooke. Kim tam będzie? Zaraz się przekonacie! Zapraszam do rozwinięcia!

Jak już wiemy, w następnym odcinku Śnieżka wraca do szkoły, aby kontynuować swoją pracę jako nauczycielka. Kogo tam zastanie? Jasmine!
Czy w Storybrooke będzie także nazywała się Jasmine? Jeszcze nie wiemy. Natomiast wiemy, że także jest nauczycielką, w tej samej szkole co Śnieżka. Na zdjęciach możemy zobaczyć, że Śnieżka i Jasmine zaczynają współpracować. Czy będą się dogadywały?
Co sądzicie o postaci Jasmine w oryginalnej wersji, czyli bajce Disney'a? Co sądzicie o tej postaci na zdjęciach? Wydaje się być radosna i miła, ale czy taka będzie. Piszcie w komenatarzach co sądzicie!


11 komentarzy:

  1. Sądzę, że Jasmine może być naprawdę ciekawą postacią. Nie spodziewałam się, że jest w Storybrooke. Z niecierpliwością będę wyczekiwać rozwinięcia wątku jej i Alladyn'a. Cieszę się też, że Snow wróci do szkoły. Fajnie będzie zobaczyć ją robiącą coś co jest jej pasją, coś oprócz zajmowania się dziećmi i ratowania Storybrooke. Mam też nadzieję, że wróci Snow-rozbójniczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju przepraszam niechcący usunęłam twój komentarz. :o Prezpraszam jeszcze raz. :/

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę raz pokazują mi się te zdjęcia a drugi raz już nie zaraz spróbuję coś z tym zrobić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie zaprzyjaźni się ze Śnieżką. Wydaje się fajna, mam tylko nadzieję, że nie będzie jedną z tych przesłodzonych postaci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie trafiłam na twojego bloga i muszę przyznać, że jestem zachwycona. Widać, że jesteś bardzo pomysłową osobą i znasz się na tym co robisz. Wszystkie twoje posty są świetne i ciekawie napisane. Jestem pewna, że ta strona stanie się moim stałym miejscem pobytu. Podziwiam twoją aktywność, nie minęła jeszcze nawet połowa października, a ty opublikowałaś już 26 postów! Gratuluję i życzę powodzenia. :) Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabyś wstawić przetłumaczony wywiad z Adamem i Edwardem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad przetłumaczeniem jednego. A czy mógłbyś/mogłabyś przysłać mi link do tego wywiadu, to z przyjemnością przetłumaczę. ;)

      Usuń
    2. O ten http://www.ew.com/article/2016/10/12/once-upon-time-spoilers-hot-seat-season-6?xid=entertainment-weekly_socialflow_twitter

      Usuń
    3. Myślałam, że to będzie o wiele dłuższy wywiad... :D Dzisiaj się za niego zabiorę i mam nadzieję, że wstawię go jeszcze dzisiaj albo jutro. ;)

      Usuń