niedziela, 16 października 2016

Wypunktowanie odcinka 6x03

Cześć! Na wieczór napisałam dla was wypunktowanie odcinka 6x03. Nie wiem dlaczego tak późno to piszę, ale jakoś tak wyszło. Zapraszam do rozwinięcia!



1. Para odcinka
Hmm... Zdecydowanie EQ i Hyde oraz nie mogę zapomnieć o trio Emma, Hak i Henry. :)


2. Postać odcinka
Ella. Długo czekałam na jej postać. Najważniejsze jest to, że mnie nie denerwuje! xD
3. Najbardziej irytująca postać
W tym odcinku nie mogę nikogo nominować. Nikt mnie jakoś nie irytował.

4. Najciekawsza postać drugoplanowa
Oczywiście Kopciuszek. No jak mogłabym jej tu nie wstawić. :D


5. Najbardziej uroczy moment
Scena Haka i małej Alexandry. To była przesłodka scena. Uwielbiam ją!

6. Najsmutniejszy moment
Moment, w którym macocha przebija Ellę tą laską. :c

7. Scena odcinka
A co! Wstawię tu piruet EQ!

8. Najśmieszniej moment
Kiedy Whale powiedział, że w lodówce nie znajdą jedzenia. I myśl o iZombie. :D

9. Cytat odcinka
"There's no food in there.". <3

10. Najlepiej ubrana postać
Emma, w czarnej kurtce jej do twarzy. :)

11.  Najgorzej ubrana postać
Nie ma takiej. :D W tym serialu chyba takich nie ma.

Ogólnie odcinek oceniam 10/10. Do tej pory jest to najlepszy sezon. A wy co sądzicie o tym odcinku? Piszcie w komentarzach. :)





5 komentarzy:

  1. Bardzo lubię twoje wypunktowania. Podoba mi się ich forma, wszystko jest przejrzyste, dobrze się czyta oraz sam pomysł i wykonanie. Jak dla mnie ten odcinek był bardzo dobry, cieszę się, że OUaT wraca do starych postaci.
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się ,że EQ , Whale i Hyde wygrali odcinek. Ella mogłaby się jeszcze przewinąć w końcu chciała pomagać przy przybyszach z The Land Of Untold Stories.
    Tak tylko teraz mnie napadła myśl -czy Kopciuszek nie miała przypadkiem synka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że to była córeczka, ale jakoś tak sama nie wiem.Jjak wspominam sezon 1 to pamiętam córeczkę. A później jak się przewinęła w sezonie 4 jak Snow była razem z innymi matkami to jakoś tak przychodzi mi do głowy synek. I to dziecko było wtedy małe. A przecież minął ponad rok odkąd rodziła... I tak w porównaniu do obecnej Alex to coś mi nie pasuje. Może to już dwójka?

      Usuń
    2. Wiecie, że jakiś czas temu też o tym myślałam... W sezonie 1 była chyba dziewczynka, ale jak było to spotkanie matek to wydaje mi się, że był to chłopiec. No właśnie to dziecko też było malutkie jak Neal...

      Usuń
  3. Zła Królowa wymiata! Zwłaszcza z Hydem. Sezon 6 coraz bardziej zaczyna przypominać sezon 1, cieszy mnie to niezmiernie!

    OdpowiedzUsuń