wtorek, 4 października 2016

Odcinek 6x03 (opis, zdjęcia promujące)

Cześć! Tak jak obiecałam, przychodzę do was z przetłumaczonym opisem i zdjęciami promującymi odcinek 6x03. Mam jeszcze do was pytanie, parę osób pisało, że chce podsumowanie odcinka 6x02, a w jakiej formie je chcielibyście? Mam pomysł, aby wypisać najważniejsze sceny z krótkim opisem i oczywiście moim komentarzem. Chyba, że macie inne pomysły. Piszcie w komentarzach! A teraz zapraszam do rozwinięcia.
Opis:
Kiedy Storybrooke przyjmuje nowych przybyszy z Krainy Nieopowiedzianych Historii, rodziny, przyjaciele i dawno zapomnieni wrogowie spotykają się ponownie. Kiedy Ashley (Kopciuszek) poszukuje swojej przyszywanej rodziny, postanawia zakończyć swoje niedokończone sprawy, Emma, Hak i Henry postanawiają pomóc jej zanim będzie za późno. Tymczasem, Regina próbuje przekupić Mr. Hyde'a za informacje jak pokonać Złą Królową, a Śnieżka pomaga Dr. Jekyllowi znaleźć laboratorium nadające się na jego pracę. David zawiera umowę z Panem Goldem i dostarcza wiadomość Belli w zamian za nowe informacje o jego ojcu. We flashbackach Kopciuszek uczestniczy w balu i poznaje swojego księcia.

Zdjęcia promujące: 













Powiem szczerze, że opis wyszedł im dosyć długi i możemy się sporo z niego dowiedzieć. Ja czekam na historię ojca Davida. Jestem pewna, że Zła Królowa każdemu z nich przypomni o niedokończonej historii, a oni będą próbowali ją dokończyć. Już nie mogę się doczekać. Jak podoba wam się się opis i zdjęcia? Niestety, nie umieściłam wszystkich zdjęć, ponieważ byłoby ich za dużo, ale były to takie zdjęcia, które się powtarzały, więc niczego nie ominiecie. Piszcie w komentarzach jak podoba wam się opis i zdjęcia i w jakiej formie chcecie podsumowanie odcinka 6x02. ;)

6 komentarzy:

  1. Również się nie mogę doczekać wątku z ojcem Davida! A co do podsumowania to napisz tak jak pisałaś w notce + możesz zrobić wypunktowanie, gdzie ocenisz np. kto miał najlepszy strój, ulubiony cytat itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o takim drugim wypunktowaniu myślałam. Zabieram się za pisanie. :D

      Usuń
  2. Wątek ojca Davida ciekawi mnie od momentu, w którym Ruth umiera... No ciekawe jak nam to rozwiną. Oby dobrze to zrobili jak Hrabiego Monte Hristo, a nie tak jak dajmy na to historię Aurory i Filipa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie mogę się doczekać wątku z ojcem Davida ,ale pewnie skoro to nie był wypadek to pewnie się okaże ,że ktoś go zabił .A co do podsumowania odcinka 6x02 jestem za tym co napisała Caroline.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomyślałam że może będziecie chcieli wiedzieć. Podsumowanie będzie dzisiaj ale późnym wieczorem, bo kilka godzin zajęło mi szukanie gifów. Jeśli ktoś znalazłby gifa z Evil Queen i dzieckiem Zeleny, prosiłabym o podesłanie w komentarzu. Mam nadzieję, że będziecie czekali. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luzik nie ważne kiedy się pojawi podsumowanie ważne ,że będzie.

      Usuń