sobota, 22 października 2016

Podsumowanie odcinka 6x04

Cześć. Nareszcie zabrałam się za napisanie podsumowania odcinka 6x04. Strasznie z tym zwlekałam, nie wiem dlaczego. Mam nadzieję, że wam się spodoba i będziecie aktywnie komentowali. :) Zapraszam do rozwinięcia.
1. Evil Queen i Hyde u Gold'a
Cudowna scena. EQ i Hyde przychodzą sklepu Gold'a aby odnaleźć naszyjnik, który w przeszłości należał do Hyde'a. Scena, kiedy Gold próbował udusić Hyde'a i ich śmiech. Cudowne, Hyde i EQ to wspaniałe postacie. No i jak mogłabym nie wspomnieć o metamorfozie Gold'a. Moim zdaniem wygląda o wiele lepiej.


 2. Rodzinne śniadanie u Charmingów
Więcej takich scen! Brakuje mi w tym sezonie takich scen pomiędzy Emmą, Henrym, Snow i Davidem. Lubię patrzeć na nich wszystkich razem. No i David denerwujący się przeprowadzką Haka. ;D



3. Flashbacki Jekyll'a i Hyde'a
Genialne! Zakochałam się w ich historii, chociaż nie polubiłam jakoś szczególnie Mary, taka jakaś nijaka. Ale Hyde i Jekyll nadrabiają. Niestety nie miałam jeszcze przyjemności przeczytać, ale już będę ją zamawiała i jestem ciekawa jak ich historia jest przedstawiona w książce. :)

4. Bella i Hak
Uwielbiam ich rozmowy. Są takimi dobrymi przyjaciółmi... Podczas ich scen możemy także zauważyć jak bardzo zmienił się Killian, ale o tym może oddzielny post, jeśli będziecie chcieli. I te ich teksty np. Belle do Haka: "Tylko jedna skrzynia? Chociaż nie będziecie się kłocili o miejsce w szafie.", albo Hak do niej, że mogą napić się rumu, "I'm pregnant.", "Ah, yeah.". Kocham ich przyjaźń. xD


 I takie porównanie Killiana do Emmy z odcinka 1x04.


5. Snow w szkole i niespodzianka, nawet Henry tam był xD
Uff... Jak dobrze Violet była tak krótko na ekranie. Fajnie, że Henry wreszcie poszedł do szkoły no i Snow wróciła do swojego zawodu. Zobaczyliśmy także jej taką stronę prawdziwej Śnieżki. xD I pojawiła się Jasmine, która wydaje się być fajną postacią.

6. Badania Jekyll'a
Musiałam o tym wspomnieć, bo m.in. postać Gburka tak mnie rozwaliła. "Bo zaraz poznasz moją ciemną stronę". xD Kurczę no i naprawdę lubiłam postać doktora. Szkoda, że stało się to, co się stało, ale o tym później. No i oczywiście przyjście EQ i Hyde'a. 

7. Rozmowa Belle i Jekyll'a
To było trochę dziwne... Byłam w szoku, że Belle tak szybko się zorientowała o co chodzi i sięgnęła po muszlę, aby zawołać Killiana. No i ten plot twist z Hydem i Jekyllem. WOW! Naprawdę Edward i Adam- dobra robota!


8. Śmierć Jekyll'a i Hyde'a
WOW i jeszcze raz WOW! Ta cała akcja z atakiem Jekyll'a na Belle była świetna. I kto się pojawia? Nasz ukochany pirat! Trochę mi go szkoda, ponieważ będzie żył ze świadomością, że zabił kogoś, ale w dobrym celu. Tak samo jak Regina zabijając Monte Cristo. Ale to i tak było super. Powiem szczerze, że na ich śmierci uroniłam parę łez.

9. Sposób na zniszczenie Złej Królowej
No i dowiedziliśmyn się jak Regina może zniszczyć EQ. Musi sama umrzeć. Oni chcą nam zabić dwie główne bohaterki! xD Jestem pewna, że ani Reginy, ani Emmy nie zabiją. Myślę, że Regina pogodzi się z tym, że musi żyć ze swoją złą połową i połączy się z EQ.

No i żeby nie było, że nie zauważyłam, Lana bardzo ładnie wygląda w krótszych włosach. xD

10. Największe starcie odcinka- Belle vs Gold
Brawo Belle! Nareszcie się ogarnęłaś! Cieszę się, że ponownie nie nabiera się na kłamstwa Gold'a i nie wraca do niego. Bardzo mądra dziewczyna. Kurde, ale ten szantaż Gold'a. Uuu... Będzie się działo! Bella powinna wyjechać do Nowego Jorku albo gdziekolwiek i nie wracać do niego. xD (wiem, że nie mogą opuścić Storybrooke ;/ ) Czekam na rozwinięcie ich "bitwy". ;D


11. Jasmine spotyka Oracle
Teraz jestem coraz bardziej pewna, że pod Oracle może ktoś się podszywać i może to być Jafar. Nie mogę się już doczekać następnego odcinka!

Jak wam się podoba takie podsumowanie? To było takie śmieszkowate. Wolicie poważniejsze czy śmieszne, wydaje mi się, że chyba poważniejsze będzie lepsze. Co sądzicie o samym odcinku? Piszcie w komentarzach! :)




























9 komentarzy:

  1. Historia Mary nie jest w książce o Jeckyll i Hydzie tylko w takim jakby fanfiction o tej książce ,która nazywa się "Mary reilly" tam Mary jest służącą w domu Jeckylla.
    Będzie mi brakowało Hyda i Jeckylla. Polubiłam tę historię , poza tym to jedna z moich ulubionych książek , szkoda ,że tak szybko to skończyli :(
    a podsumowania powinny być zabawne , wszystko w życiu jest tak na poważnie ,że czasem lepiej poczytać coś z przymrużeniem oka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi pasują i poważne i śmieszne, bo jestem pewna, że oba wyjdą ci świetnie. Cieszę się, że Belle nareszcie się postawiła Gold'owi. Mam nadzieję, że wróci ta waleczna dziewczyna z flashbacków. Pomimo, że żałuję śmierci Hyde i Jekylla to sam pomysł i ta scena walki bardzo mi się podobała. Uwielbiam przyjaźń Belle i Hook'a. Mają naprawdę świetne teksty. Ciekawe porównanie Emmy do Hook'a z tą jedną skrzynią. Zaczynam się przekonywać do Golda w krótkich włosach. Przyda się trochę odmiany :)
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę ,że Belle postawiła się Gold'owi , ale coś czuje ,że prędzej czy później i tak do niego wróci pewnie ze względu na dziecko.

      Usuń
  3. Według mnie najlepsza scena odcinka to ta, w której Snow wraca do szkoły i Henry z Violet <3 Season 1 feels. Denerwuje mnie to już z tym zabijaniem, jakby mogli to by chyba wszystkich uśmiercili. Niemalże zapomniałam o rodzinnym śniadaniu! Więcej takich scen proszę Adam&Eddy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie zrób post o Hooku i Belle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też by się podobało. Ich przyjaźń rozwijała się naprawdę ciekawie i fajnie, że nie zrobili ich takich przesłodzonych.

      Usuń
    2. Też jestem za za zrobieniem postu o przyjaźni Hooka i Belle , uwielbiam ich przyjaźń.

      Usuń
  5. Mnie najbardziej rozwalił komentarzy Reginy dotyczący Belli
    "Ona zawsze trafia z jednego więzienia w kolejne" w jednym zdaniu całe podsumowanie historii Belli, ta to ma pecha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, hej, hej! Wiecie jaki jest dziś dzień? Niedziela, ale jaka niedziela? 23 października 2016r. A wiecie, co było 23 października 2011r.? OUAT KOŃCZY RÓWNE 5 LAT! <3 + Emma Swan ma urodziny!

    OdpowiedzUsuń