czwartek, 13 października 2016

Nowe zdjęcia promujące odcinek 6x04

Cześć! Na wstępie, chciałabym was bardzo przeprosić, że wczoraj nie pojawił się żaden post, ale wczoraj nie miałam w ogóle wolnego czasu. Ale dzisiaj mam sporo czasu wolnego no i oczywiście jutro cały dzień i weekend. Pamiętajcie, że jest ankieta o ulubionych parach, a ship, który zdobędzie najwięcej głosów, jemu zostanie poświęcony cały weekend. Więc głosujcie! A dzisiaj przychodzę do was z nową dawką zdjęć z odcinka 6x04. Zapraszam!
 

  
 

 
 
Jak już wiemy, Snow wraca do pracy nauczycielki. Moim zdaniem, dobrze jej to służy, ale możemy zauważyć, że nie będzie taką zwykłą nauczycielką... Będzie uczyła dzieci także strzelania z łuku. Na takie zajęcia chętnie bym chodziła! Możemy też zauważyć, że w szkole pojawia się koleżanka Henry'ego- Violet. Szczerze, nie lubię tej dziewczyny. Mam nadzieję, że szybko zniknie. xD
Co sądzicie o tych zdjęciach? Piszcie w komentarzach!



5 komentarzy:

  1. Przyznam, że zapowiada się nieźle. Fajnie, że Snow połączyła swoją pasję do nauczania także z jej ,,rozbójniczą" stroną, której mi bardzo brakowało. A takie lekcje w Storybrooke naprawdę mogą się przydać. Podziwiam twoją spostrzegawczość, sama nigdy nie zauważyłabym Violet. Tez za nie przepadam, jest jakaś taka przesłodzona. Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Też za nią nie przepadam. Na drugi raz przeczytać przeczytać jeszcze raz to co napisałam... Zuza M.

      Usuń
    2. Mi także brakowało tej "rozbójniczej" Śnieżki. :)

      Usuń
  2. Również nie lubię Violet, strasznie mnie wkurza. Co do zdjęć - super, że Snow wróci jako nauczycielka i jestem ciekawa czego bedzie uczyć. I czy tylko mnie przeraża jak bardzo urósł Henry? Na tych zdjęciach jest to takie widoczne, jeśli porównamy je do 1 sezonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chłopak się zmienił. Widać też jak wydoroślał. :D

      Usuń