wtorek, 4 października 2016

Podsumowanie odcinka 6x02

Cześć. Nadszedł czas na podsumowanie odcinka 6x02. Dużo się wydarzyło w tym odcinku, więc w skrócie przedstawię wydarzenia. Jeśli nie oglądałeś tego odcinka, wchodzisz na własne ryzyko. Nie przedłużając, zaczynamy. Zapraszam także do dyskusji w komentarzach. ;)
1.Evil Queen i Zelena na cmentarzu
W tym odcinku mieliśmy dwie sceny Evil Queen i Zeleny. O tej drugiej scenie, będzie na sam koniec. Ogólnie to zaczęła mi się podobać relacja między siostrami. A widzimy, że Zelenie podoba się to, że ta zła część Reginy powróciła. Zobaczymy jak rozwiną tę relację.

2. Scena w barze




Na samym początku mamy Reginę i Henry'ego rozmawiających o Operacji Kobra część 2. Fajnie, że Henry wciąż dogaduje się z Reginą i staje za nią murem. Następnie jest scena w barze, w której Regina przemawia do ludzi z Krainy Nieopowiedzianych Historii i powrót Belli. No i nie mogę zapomnieć także o przybyciu Monte Cristo.

3. Początek historii Monte Cristo

No i nareszcie mamy przedstawiony początek historii Monte Cristo. Powiem szczerze, że od samego początku czekałam na jego postać. Bardzo podobały mi się flashbacki w takim starym stylu. Ogólnie to cała historia Cristo była bardzo ciekawa. Pożądanie zemsty za śmierć narzeczonej, spotkanie ze Złą Królową, poznanie ze Śnieżką i Księciem no i oczywiście ponowne zakochanie się. Było mi bardzo smutno kiedy Cristo musiał przenieść się do innej krainy, aby uratować kobietę. I ten jego głos "Don't kill her, kill me!". <3 Dlaczego do tego serialu zatrudniają aktorów z takimi świetnymi głosami? :)

4. Wizyta Emmy u Archiego
Nareszcie Emma opowiedziała komuś o swojej wizji. Mam nadzieję, że to zwiastuje tylko ujawnienie tego dla jej rodziny i Haka. Nie mogę na nią patrzeć, kiedy ukrywa jakiś ważny sekret.

5. Starcie Regina vs Monte Cristo i próba ucieczki ze Storybrooke
Byliśmy świadkami lekkiego starcia między Reginą a Monte Cristo. Ta natomiast widząc, że Cristo się nie podda, powiadamia Emmę, aby wywiozła swoich rodziców ze Storybrooke, oczywiście nie udaje im się to. To taka troszeczkę powtórka z rozrywki. Jest to ta sama bariera, która byla podczas pierwszej klątwy. A kto ją założył? Evil Queen! Ta kobieta jest niesamowita...


6. Bella i Killian na Jolly Rogerze


Wiemy, że Bella będzie pomieszkiwała na Jolly Rogerze. To i powiem szczerze, że ta ich rozmowa była naprawdę słodka. Zrobiło mi się szkoda Killiana, ponieważ widać, że jest mu wstyd za czyny, które zrobił w przeszłości. Ale z drugiej strony, brakuje mi Haka, który miał w nosie co robi i myślał tylko o zemście. Zrobili z niego takiego bohatera, ale takie za bohaterskiego, nie mam pojęcia jak to napisać, mam nadzieję, że zrozumiecie.

7. Evil Queen i Rumple/Mr. Gold
Ja tę kobietę kocham! Ona jest cudowna. To jak się droczyła z Rumplem i wysłała mu ten buziaczek. Normalnie rozmiękłam. I oczywiście scena w sklepie Mr. Gold'a. No tu to definitywnie z nim flirtowała! Trochę niesmaczne, ale mi tam się podobało! :)

8. Spotkanie Reginy, Henry'ego i Evil Queen
To było epickie spotkanie. No i Regina dowiedziała się, że Zła Królowa jednak żyje. I te słowa Królowej do Henry'ego "Hi sweetie, mommy's back!". Cudowne!

9. Starcie Śnieżki, Księcia, Reginy i Cristo. Śmierć Monte Cristo. Ponowne spotkanie z Evil Queen.



Pojedynek Śnieżki, Księcia i Cristo był naprawdę imponujący. dowiedzieliśmy się także, dlaczego tak bardzo chce on ich zabić. Jednak do akcji wkroczyła nasza Reginka. Niestety dla Monte Cristo to starcie źle się skończyło... Płakałam. Tak, płakałam po śmierci postaci, która pojawiła się w jednym odcinku. Liczyłam na jakieś rozwinięcie historii, a nie na jego śmierć! No i oto pojawia się nasza Królowa. Przyszła i pozamiatała. Czy wy to widzieliście jakie ruchy wykonywała mówiąc, że będzie ich oglądała rozrywających się na strzępy? To było CU-DO-WNE!



10. Scena w barze

Następnie widzimy Śnieżkę, Reginę i Emmę siedzącą w barze. W tym momencie ręka Emmy zaczyna się trzęść, a ta łapie za kubek. Regina się pyta czy wszystko ok, a ta jakby nic się nie stało odpowiada: "I'm fine.". Normalnie padłam, ta scena była super. Następnie mamy pokazanych chłopaków, którzy gadali o filmach. Killian, niestety dalej nie odnajduje się w naszym świecie. On jest taki słodki, kiedy nie wie o co chodzi. Następnie David znajduje list, w którym znajduje się moneta, amulet, coś co należało do jego ojca. Następnie dochodzi do rozmowy między nim a Złą Królową. Tak jak powiedziała, wszyscy mamy niedokończone historię. I tak sobie myślę, że w każdym odcinku będzie pokazana inna niedokończona historia np. Kopciuszka, Davida, Śnieżki i czytałam coś, że na pewno będzie o nieopowiedzinaje historii Haka. Już nie mogę się doczekać!

11. Spotkanie Zeleny i Złej Królowej na drinka oraz rozmowa Emmy z Archim

Tym razem widzimy Złą Królową w roli dobrej cioci, ta scena była słodka. Widzimy także, że Zelenie zależy na tej złej Reginie. Następnie mamy pokazaną Emmę i Archiego rozmawiający na temat osoby z wizji kobiety. Emma podejrzewa, że może to być albo Regina albo Zła Królowa. Ja myślę, że to żadna z nich. Czy nie byłoby to za proste? Jak sądzicie?

Boże, przepraszam, że tak się rozpisałam... Trzymam kciuki za tego co to przeczytał, jeśli ktoś to przeczytał niech napisze w komentarzu, to następny post będzie wam dedykowany. Tylko musicie się jakoś podpisać! Mam nadzieję, że taka forma podsumowania wam się podoba. Spokojnie, pojawi się także wypunktowanie, które mam nadzieję, wam się spodoba. Piszcie w komentarzach, kto doczytał do końca oraz co sądzicie o osobie z wizji Emmy i o samym odcinku. :)










9 komentarzy:

  1. Odcinek uważam za bardzo dobry też liczyłam na rozwinięcie histori hrabiego Monte Cristo , ale no cóż fajnie ,ze wogóle się pojawił.Evil Queen no normalnie kocham Lanę w tej roli jest fenomenalna i to jej podbijanie do Golda no mistrzostwo.Co do Emmy to cieszę się ,że w końcu komuś powiedziała o tej wizji , tylko mam nadzieję ,że jak w końcu zdecyduje się powiedzieć rodzinie i Hakowi o tej wizji , to nie naskoczą na nią ,że to ukrywała tylko dadzą jej wsparcie.A co do wizji Emmy fajny wątek i mam nadzieję ,że tego nie spieprzą , ale mam jedno ale dlaczego w tej jej wizji , jej rodzice , Henry i Hak poprostu stoją i jej nie pomogą.Wątpię by tak stali i patrzyli jak ginie i nie próbowali jej pomóc , dlatego sądzę ,że z tą wizją coś jest nie tak.I nie wiem czy to potwierdzony spoiler czy nie , ale podobno osobą zakaptrzużoną w wizji Emmy nie jest Regina ani Evil Queen , ja sądze ,że to może być Rumple zważywszy ,że teraz ma moc wszystkich mrocznych no i już raz próbował zabić Emmę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak was ,ale mnie trochę wkurza Regina ok rozumiem ,że chce się zmienić i zacząć od nowa , ale nie rozumiem dlaczego odpycha od siebie Zelenę.Obie święte nie były , ale widać ,że Zelena się zmieniła i chce być dobrą siostrą dla Reginy.Ale widać ,że Zła Królowa jej namiesza w głowie i Zelena sie pogubi .

    OdpowiedzUsuń
  3. O co chodzi z Emmą i tymi jej drgawkami , od czego ona je ma .Bo kompletnie nie rozumiem tego wątku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi mi o to ,że dlaczego Emmie drżą ręcę co to wywołuje .

      Usuń
  4. Mam pytanie czy powróci wątek mrocznych z skąd się wzieli i kto stworzył mroczną klątwę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na początku chciałam pogratulować pomysłu z założenie bloga i z podsumowaniem odcinków :) Fajnie się zapowiada, czekam na więcej :)
    Co do odcinka, bardzo cieszę się, że twórcy powrócili do formy jaką zobaczyliśmy w pierwszym sezonie. Lubię jak co odcinek jest wprowadzany jakiś bohater, który ma jednocześnie wpływ na główne postacie. Ale najbardziej cieszy mnie fakt, że przywracani są zapomniani bohaterowie np. Archie, czy Kopciuszek w następnym odcinku. Duży plus!
    Jestem też pod wrażeniem efektów specjalnych, które moim zdaniem znacznie się poprawiły. Np. scena w zamku harbiego Monte Christo była pewnie kręcona na green screenie, ale wnętrze wygląda na dopracowane i realistyczne . No i stroje w Zaczarowanym lesie! Jak zawsze genialne, szczególnie Evil Queen.
    Lana jak zwykle popisała się aktorsko. Dziwi mnie, że ma na swoim koncie w sumie niewiele ról. Ale jako Zła Królowa wymiata. W sumie ta postać zawsze mnie denerwowała i irytowała przez tą swoją chęć mordu, ale to swiadczy, że Lana jest bardzo dobrą aktorką :)
    Czekam nieceirpliwie na wyjaśnienie się wątku z ręką Emmy. Musi w końcu powiedzieć rodzicom, Henry'emu i Hakowi, bo inaczej na pewno skończy się to źle.
    No i czekam na maraton filmowy Haka i Henry'ego :D
    Bardzo dobry odcinek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Doczytałam do końca! :D
    Ogólnie odcinek był jednym z lepszych, jak nawet nie najlepszy. Lana oczywiście pokazała klasę! Kochałam każdą scenę z nią, ale najlepsza była oczywiście jedna i druga z Rumplem! <3 Niby jest taka straszna, a zarazem dziecinna. Również ciekawie zapowiada się wątek z wizją Emmy. Wiadomo, że nie umrze, bo ten serial nie mógłby bez niej istnieć. [SPOILER ALERT!] Czytałam, że pod kapturem może być rzeczywiście Regina, ponieważ Zła Królowa ją kontroluje. Wydaje mi się że ten wątek będzie wyjaśniony z końcem sezonu i zakończy się pocałunkiem prawdziwej miłości, który uratuje Emmę.

    Może zrobisz jakiś post z teoriami? Fajnie jest poczytać o możliwych zakończeniach serialu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie czytasz mi w myślach! Aktualnie pracuję już nad postem takie "Top 5 podejrzanych o bycie zabójcą Emmy z jej wizji". :D Na pewno coś takiego się pojawi. No i czekaj na post z dedykacją dla ciebie. :)

      Usuń
    2. Ohoho! Nie mogę się doczekać :D

      Usuń