piątek, 28 października 2016

Sneak peek #1 z odcinka 6x06

Cześć. Wczoraj wieczorem pojawił się pierwszy sneak peek z odcinka 6x06. Jest to scena Henry'ego i Evil Queen. Moim zdaniem scena jest genialna, więc zapraszam do rozwinięcia.


Zła Królowa: Wiem, o czym myślisz. Ile jeszcze minie czasu zanim ten pirat wszystko zniszczy. 
Henry: Co ty tu robisz?
Zła Królowa: Szukam swojego syna. Powiedz mi, czy twój nowy ojciec cię dręczy?
Henry: Nie jest moim ojcem.
Zła Królowa: Cóź, to kwestia czasu. Henry, próbuję pomóc. Wiem, jak trudno jest, kiedy ktoś nowy dołącza do rodziny.
Henry: Skąd to wiesz?
Zła Królowa: Ponieważ byłam tą osobą.
Henry: On nie jest taki jak ty. Nigdy nie skrzywdziłby naszej rodziny.
Zła Królowa: Czyżby?
Henry: Tak. Zatrzymał je...
Zła Królowa: Jedyna rzecz, która może powstrzymać to, co czyni Emmę specjalną.
Henry: Nie weźmiesz ich.
Zła Królowa: Nie chcę ich, Henry. Chcę się upewnić, że poznacz prawdę o poczciwym, dobrym ojcu. Nie dba o ciebie ani o Emmę. Więc teraz musisz zapytać sam siebie. Jedno pytanko. Co z tym zrobisz?

Jak wam się podoba? Moim zdaniem jest genialna! Uwielbiam Evil Queen w tym sneak peeku! Widzimy też, że Henry jest dosyć negatywnie nastawiony do Haka. Teraz to będzie jazda! Nie mogę się już doczekać odcinka, jak dobrze, że w poniedziałek wolne. Piszcie w komentarzach, co sądzicie! :)





40 komentarzy:

  1. EQ była świetna, ale trochę mnie martwi to co dzieje się w serialu. Charming coś kombinuje, Emma miała sekrety, teraz ma Hook, dobre stosunki Henry'ego z Killianem się zepsuły. Zła Królowa zdecydowanie z powodzeniem realizuje swój plan. Trzeba przyznać, że jest ciekawie, ale jednak myślałam, że główni bohaterzy w tym sezonie choć przez chwilę będą szczęśliwi... Wiem, że to byłoby nudne, ale nie myślałam, że twórcy namieszają aż tak. Odcinek zapowiada się interesująco, będę czekać z niecierpliwością, zwłaszcza, że ten poniedziałek jest wolny!
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisałam ci e-maila i byłabym wdzięczna za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie się działo! Mam nadzieje, że twórcy nie zmarnują potencjału odcinka, bo zapowiada się świetnie...chociaż ostatni tez zapowiadał się świetnie i niestety mnie rozczarował...Nigdy nie zauważyłam żeby Henry był źle nastawiony do Killiana, trochę mnie to zdziwiło, ale to bardzo dobry wątek. Cały czas czekam tez na jakiś rozłam typu 5a u CS. Już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ,że dziecko nie lubi nowego partnera swojej matki jest naturalne moim zdaniem. Sama tak miałam jak mama przedstawiła mi swojego chłopaka , niby nic do niego nie miałam i nie pokazywałam tego za bardzo ale go nie lubiłam. Po prostu , tak za nic. Wydaje mi się ,że większość dzieci w takiej syuacji zachowuje się tak samo. Henry też :)

      Usuń
    2. No tak ,ale w serialu jest jasno przedstawione ,że Henry lubi Killiana i mają bardzo dobre relacje z sobą .W zeszłym sezonie było pokazane ,że razem szukają domu bo Killian chce zamieszkać z Emmą i Henry raczej nie był z tego powodu zły , a teraz chcą nam wmówić ,że nie podoba mu się ,że Killian mieszka z nim i Emmą .

      Usuń
  4. Też nigdy nie widziałam ,żeby Henry był źle nastawiony do Killiana.Sądzę ,że weźmie te nożyczki i spyta Killiana dlaczego je zachował ,co planuje.Też liczę na rozłam większy u CS , ale coś czuje ,że Emma wybaczy Hakowi .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tm co Emma odwaliła to jakby mu nie wbaczyła było by conajmniej dziwne. Szczególnie ,że ona mu nie ppwiedziała bo nie , a on ją próbuje ratować. Ona też na siłę ratowała mu życie. Wydaje mi się,że zmienienie w Dark Ona było gorsze niż nie wywalenie jakiś śmiesznych nożyczek.

      Usuń
    2. No tylko ,że te nożyczki mogą ją pozbawić magii na zawsze.Nie wiem czy Emma jest na to gotowa , zwłaszcza ,że zawsze powtarza ,że jest wybawicielką.Miłość miłością , ale chyba nie jest aż tak głupia by pozbawiać się czegoś , co ma praktycznie od urodzenia.A Hak no normalnie genialną kryjówkę znalazł , no faktycznie nikt tam nie będzie szukał.

      Usuń
    3. Ej no umówmy się Hak nigdy ne grzeszył sprytem i przebiegłością , jak tylko próbował coś kombinować to zaraz ktoś go powstrzymywał bo był taki przewidywalny. Poza tym on ich nie wyrzucił co nie oznacza ,że pozbawi Emme magii jak będzie słodko spała bo tak. Raczej je zostawił jako furtkę gdyby nic innego nie wymyślili żeby Emma nie zginęła.

      Usuń
    4. Aahhaha no masz rację bystry to on nigdy nie był .Wiem ,że nie pozbawi Emmę magii jak ta będzie słodko spała i zostawił je, jako furtka gdyby nic innego nie wymyślili , ale pierwsze co Henry a potem Emma pomyślą , że coś raczej kombinował z nimi .I tak wiadomo ,że Emma ich nie użyje i znajdą jakieś wyjście z tej sytuacji , bo co to byłby za serial bez Emmy wybawicielki.

      Usuń
    5. Chyba ,że to faktycznie będzie ostatni sezon. To by było coś , główna bohaterka ginie w ostatnim odcinku.

      Usuń
    6. Wątpię raczej jeszcz nie piszą tego sezonu jako ostatniego .Stwierdzam ,że Emma właśnie okaże się najsilniejszą z wybawicieli i pokona swojego złoczyńcę.

      Usuń
    7. Na pewno tak będzie , tak samo jak Regina nie będzie musiała zginąć aby pokonać EQ. Stwierdam fakt ,że to by było nieprzewidywane.

      Usuń
    8. Uważam ,że użyją tych nożyc do pozbycia się EQ.

      Usuń
  5. Co do Alladyna to po prostu nie wierzę ,że użył tych nożyc i pozbawił się magii i okazał się zwykłym tchórzem .Cały czas był w Storybrooke sorry , no ale wcześniej czy później ktoś by go rozpoznał.Btw czy tylko mnie wydało się to podejrzane ,że akurat wiedział ,że będą go szukać w krypcie , a potem podczas rozmowy Emmy i Henry'ego się ukazał i dał Emmie te nożyce.No nie wiem , ale coś mi tutaj nie pasuje , może nawet to on zabił Oracle a nie EQ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni poszli do tej krypty właśnie dlatego, że on tam był. Ten eliksir ich do niego zaprowadził. Chociaż to trochę dziwne, bo Regina mówiła, że chodzi o magię dwóch wybawicieli, więc jak skoro on już jej nie miał?

      Usuń
    2. No właśnie o to mi chodziło , Regina mówi do Emmy ,że jednej rzeczy nie ukradł magii ,że ona ich doprowadzi do niego .A w krypcie Alladyn mówi Emmie i Henry'emu ,że nie ma już magii bo użył nożyc , wiec wtf o co tu chodzi.

      Usuń
    3. Albo faktycznie Alladyn nie żyje , a skutecznie podszywa się pod niego Jafar i potrafi zablokować magię by jej nie wyczuli.

      Usuń
    4. Może nożyce zachowały jeszcze jakieś jej ślady? Trochę bez sensu, może się jej naprawdę nie pozbył? Teraz zaczęłam być co do niego trochę podejrzliwa. W końcu co wiadomo o tych nożycach? Że dał je Alladynowi Jafar- złoczyńca. Równie dobrze to może być pułapka.

      Usuń
    5. No właśnie nic nie wiadomo o tych nożycach , tylko ,że pozbawiają magii i możesz mieć szczęśliwe życie jakie chciałeś mieć.A widać ,że Emma już jest bardzo zdesperowana , nie wie co robić , komu wierzyć .Cieszę się ,że wróci Pinokio może w końcu będzie miał jakieś konkretne wieści dla Emmy o tych wizjach .

      Usuń
    6. To faktycznie Alladym miał cudowne życie , chował się w krypcie w storybrooke żeby nikt go nie rozpoznał hahaaha. Skoro dał mu te nożyce zły Jafar to nie dlatego ,że chciał być miły. Pozbawiały magii jedynego gościa ,który mógł go pokonać więc to może być prawda ,że działają , bez haczyków.

      Usuń
    7. Tak naprawdę to nie wiemy co się stało w Agrabah , równie dobrze mógł użyć tych nożyc , albo i nie .

      Usuń
    8. W tym podstępie chodziło mi o to, że mogły one nie pozbawiać magii tylko np. zabić. Raczej nie zrobić nic dobrego. Złoczyńcy są często nieprzewidywalni i przeważnie nie lubią zostawiać otwartych furtek wrogom.

      Usuń
    9. Tak więc w tej scenie Emma , Alladyn , Henry , kiedy Alladyn daje jej te nożyce ewidentnie coś mi nie gra.I kurcze Emma zaś nie wykryła , czy Alladyn kłamie czy nie , w przypadku Jasmine od razu wykryła ,że mówi prawdę .A jak chodzi o Alladyna i Haka to już nie potrafiła wyczuć .No w przypadku Haka to jeszcze mogę to zrozumieć kocha go i ufa mu , więc sądzi ,że nie byłby w stanie jej okłamać , ale chyba w przypadku Alladyna powinna od razu wyczuć czy kłamie czy mówi prawdę .

      Usuń
    10. Co do tych nożyc to uważam ,że postąpili trochę lekkomyślnie , bo tak naprawdę to nie wiedzą jak działają , a mają jedynie tylko słowo Alladyna.No nie wiem ,ale uważam ,że powinni w tej sprawie zasięgnąć języka u Golda w końcu to mroczny więc pewnie co nieco wie o tych nożycach.

      Usuń
  6. A Henry to w końcu z kim mieszka z Reginą , czy z Emmą i Hakiem .Czy raz jest u jednej a raz u drugiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że głównie z Emmą, czasem z Reginą np. gdy Emma była Mroczną. Moim zdaniem to trochę nie sprawiedliwe. Przecież Regina go wychowywała przez 10 lat, jest jego prawnym opiekunem, więc Henry powinien mieszkać z nią albo chociaż jakiś podział np.tydzień u tej, tydzień u tej lub na weekend. Dobrze, że Emma jest w jego życiu, ale nie podoba mi się to, że Regina adoptowała Henrey'ego, wraca matka biologiczna i już syn nie mieszka z nią. Rozumiem kiedy była zła, ale teraz jest przecież dobra. Bardzo lubię Emmę, Reginę też, chociaż nie jestem jakąś wielką fanką, ale wydaje mi się to po prostu krzywdzące.

      Usuń
    2. Dobre pytanie xd

      Usuń
    3. Albo po prostu chce wiedzieć jak to jest mieszkać z biologiczną matką.

      Usuń
    4. Henry mieszka z Emmą. To musi być dla Reginy krzywdzące , ona go wychowała jak własne dziecko a tutaj zjawia się taka blondi i jest jego biologiczną matką więc niech zamieszka z nią a co!

      Usuń
    5. Jakby to było dla Reginy krzywdzące to cały czas by rzucała aluzjami do Emmy , że poniekąd zabrała jej syna , a nic takiego nie zauważyłam.

      Usuń
  7. Mam pytanie czy Jafar zawita do Storybrooke , czy będziemy go tylko oglądać w flashbackach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak myślicie czy EQ też ma jakąś nieopowiedzianą historię , gdzię której nawet by ją pokonali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiła do Reginy, że ona ją ma, a są tą samą osobą, więc EQ także ma taką. Pewnie zostanie ona ujawniona w odcinku, w którym Regina(prawdopodobnie) ją pokona.

      Usuń
    2. Tylko mam nadzieję ,że nie pozbędą się jej na zawsze .

      Usuń
  9. Czyli wychodzi na to ,że w 6x01 i w 6x04 widzieliśmy jednak prawdziwą Oracle skoro EQ ją zabiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypuszczalnie tak, ale nigdy nic nie jest pewne. W końcu skoro wiedziała o przeznaczeniu wybawicieli to wiedziała też o nożycach. Czemu więc nie powiedziała o nich Emmie? Mówiła Jasmine, że znajdą Alladyna choć wiedziała o jego losie i jej też go nie zdradziła. Jeśli wiedziała o tym, że użył on nożyc to czemu jej nie uspokoiła, że w takim razie na pewno wszystko jest dobrze? Takie to trochę dziwne. Przepraszam za chaotyczność wypowiedzi :)

      Usuń
    2. W tym serialu już przywykłam do tego ,że tu nic nie jest pewne nawet śmierć .Może wtedy nic nie powiedziała wtedy Emmie o nożycach ,że jak sie dowie o nich to sama zdecyduje co chce zrobić .No a w przypadku Alladyna tu jest tyle niedomówień ,że wcale się nie zdziwię , jeśli się okaże ,że coś ukrywa i wcale nie użył tych nożyc.Chyba nawet jestem przekonana ,że to wcale nie EQ zabiła Oracle tylko właśnie on.Może i powiedziała Jasmine ,że pomoże jej znaleźść Alladyna , moze i go znalazła , ale dowiedziała się czegoś o nim , co mu było nie na rękę i zabił ją .

      Usuń
  10. Czy tylko mnie już troche zaczyna denerwować Emma w tym sezonie , nie chodzi mi o to ,że ukrywała przed rodziną te wizje .Tylko mam takie wrażenie ,że ona liczy na to ,że ktoś jej powie co ma robić .Hyde nic jej nie powiedział ciekawego , Oracle pokazała jej wizje , chyba bardzo liczyła na to ,że jednak Alladyn ją oświeci , o co w tym biega , a ten tylko , jej dał te nożyce .Ona chyba chce ,żeby ktoś w końcu jasno jej powiedział ,że ta wizja to ściema i nie umrze , albo ,że z kim walczy w tej wizji i jak tą osobę pokonać .

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyli wychodzi na to ,że już nikt nie jest w stanie potwierdzić tego ,że przeznaczeniem wybawicieli jest umrzeć.Hyde umarł , Oracle tak samo , Alladyn póki co też tego nie potwierdził .Wychodzi na to ,że narobili dramy by każdy się zastanawiał czy Emma umrze czy nie .

    OdpowiedzUsuń