sobota, 15 października 2016

Tytuł odcinka 6x10

Cześć! Z samego rana chcę podzielić się z wami tytułem odcinka 6x10. Niestety nie wiadomo czy to będzie ostatni odcinek przed przerwą. Nie mam pojęcia. Zapraszam was do rozwinięcia i komentowania.
"Mam życzenie żebyś tu był"/ "Żebyś tu był..."
Ten tutał można przetłumaczyć, dlatego dałam takie dwa podobne.
Co sądzicie o tym tytule? Czy nie kojarzy wam się z Outlaw Queen? Wiemy, że do serialu powróci postać Robina i niekoniecznie we flashbackach... Może w tym odcinku powróci? A może powróci August? Piszcie w komentarzach co sądzicie!
A później pojawi się wywiad z Edwardem i Adamem, no i przekonamy się z jaką parą będziemy mieli weekend.

3 komentarze:

  1. Mi też kojarzy się to Outlaw Queen. W ogóle mam takie złudne nadzieje, że z tym kryształem i niszczeniem duszy będzie tak jak w drugim sezonie z Filipem... Wiem, że twórcy mówili, że Robin już nie wróci, ale po prostu od razu ta scena wywołała u mnie skojarzenia z tamtą historią.
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pierwszy rzut oka też skojarzyło mi się to z Robinem, ale po głębszych przemyśleniach wydaje mi się, że to może być związane z wizją Emmy. Jak wiemy przed świętami mamy się dowiedzieć kim jest zakapturzona postać, czyli może to być właśnie odcinek 10. W dodatku najważniejsze odcinki piszą właśnie Adam&Eddy.
    Nie wydaję mi się, że chodzi tu o OQ, bo to byłoby za proste. Nie sądze też, że twórcy przywróciliby Robina na stałe, bo to byłaby już przesada z tą nieśmiertelnością postaci. Prawdopodobnie Robin nie występuje w pierwszej części sezonu (na pewno po odcinku 10). Lana Parrilla w wywiadzie dwa dni temu mówiła, że nie wie w jaki sposób Robin ma wrócić, ogólnie nie wie nic na ten temat, a ona ma już scenariusz z odcinka 10 (aktualnie kończą kręcenie 9).

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję ,że tu nie chodzi o Robina. To na prawdę byłaby przesada :)
    a jako ,że dopiero niedługo premiera odcinka 4 może chodzić o coś co wydarzy się później

    OdpowiedzUsuń