poniedziałek, 3 października 2016

Tytuły odcinków sezonu 6A

Cześć. Czekając na polskie napisy do najnowszego odcinka, postanowiłam sklecić krótką notkę, w której przedstawię wam tytuły odcinków sezonu 6A. Dla wyjaśnienia: zazwyczaj sezon dzielony jest na dwie części A i B, między, którymi jest kilka miesięcy przerwy. Słyszałam, że Adam i Edward nie chcą dzielić tak tego sezonu, ale nigdy nie wiadomo co im przyjdzie do głowy. Na tę chwilę znamy tytuły dziewięciu pierwszych odcinków. Zapraszam do rozwinięcia!

6x01 "The Savior" - Wybawicielka
6x02 "A Bitter Draught" - Gorzki łyk 
6x03 "The Other Shoe" - Inny pantofelek
6x04 "Strange Case" - Dziwny przypadek
6x05 "Street Rats" - Uliczne szczury
6x06 "Dark Waters" - Ciemne wody
6x07 "Heartless" - Bez serca
6x08 "I'll Be Your Mirror" - Będę twoim lustereczkiem
6x09 "Changelings" - Zamienione dziecko

Jak podobają wam się te tytuły? Jak już wiemy 3 odcinek będzie o Kopciuszku, co mnie bardzo cieszy. Podejrzewam, że w 8 odcinku powróci Sydney. Już mam nawet historię do tego odcinka. Evil Queena wypuszcza go z celi i zamienia w swoje lustereczko jak za dawnych czasów. Muszę także napisać, że długo zastanawiałam się nad przetłumaczenie tytułu odcinka 5, ponieważ jak wiadomo rats to szczury, ale i sprzedawca i co najdziwniejsze szalony. Czy to może oznaczać powrót Kapelusznika. Przecież jego historia także nie była do końca opowiedziana... Ciągle się łudzę, że Kapelusznik wróci... Eh...
Piszcie co sądzicie na ten temat. Chętnie poczytam wasze komentarze. :)

15 komentarzy:

  1. Może tytuł 5 odcinka to po prostu "Uliczne szczury"? Jeżeli chodzi o odcinek 8, z tego co słyszałam/widziałam główną rolę mają grać Emma i Regina. Są zdjęcia z planu, gdzie Regina wraz z Emmą są na jakiejś plaży(?) i Regina trzyma lustro, a następnie pojawia się Zła Królowa. Jednak mam nadzieję, że wątek Sydney'a nie zostanie zapomniany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję! Zaraz poprawię ten tytuł. Także mam nadzieję, że wątek Sydney'a nie zostanie pominięty.

      Usuń
    2. Co Ty na to żeby zrobić na blogu ankietę o związkach? Fajnie byłoby zobaczyć kogo ludzie shippują :D

      Usuń
    3. Oj koniecznie muszę zrobić. Dzięki za podsyłanie pomysłów. :) Po skończeniu ankiety o Emmie wstawię o związkach. ;)

      Usuń
    4. O tak koniecznie zrób taką ankietę .

      Usuń
    5. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeee nie się nie pozbywają Evil Queen , Lana w tej roli jest fenomenalna.

      Usuń
    6. niech sorki.

      Usuń
  2. Mam tylko nadzieję ,że w 6A się dowiemy ,o co dokładnie chodzi z Emmą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Intryguje mnie bardzo tytuł 9-tego odcinka o kogo może chodzić .

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak z innej beczki słyszeliście ,że podobno ma powrócić Milah i Hak ma wybierać między nią a Emmą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Milah nie zginęła w tej jakiejś rzece w Zaświatach?

      Usuń
    2. Rumple ją tam wypchnął do tej rzeki. :D

      Usuń
    3. Tak ,ale może te dusze da się jakoś uratować.

      Usuń
    4. Nie sądzę. To byłoby bezsensowne, zwłaszcza że sam Rumple powiedział "dead is dead". (pomińmy nieśmiertelnego Haka)

      Usuń
    5. Ahaha nieśmiertelny Hak dobre ,ale Hak żyje tylko dlatego ,że Zeus go przywrócił bo Hak pomógł pokonać Hadesa.

      Usuń