piątek, 7 października 2016

Kapitan Nemo- kim jest?

Cześć! Od razu na wstępie zapraszam do poprzedniego posta, możecie tam zadać mi pytania do Q&A oraz napisać, co chcecie poczytać na blogu. Przechodząc do naszego tematu. Pisałam już, że chciałabym napisać o postaci Kapitana Nemo, który będzie nową postacą w OUAT. A więc zapraszam do rozwinięcia!


Postać Kapitana Nemo wzorowana jest na postaci z filmu "20,000 mil podmorskiej żeglugi". Do zagrania jego roli w serialu zatrudniono Faran'a Tahir'a. Co wiemy o tej postaci? Że na pewno pojawi się w odcinku 6x06. Znalazłam wypowiedź Edwarda i Adama o tej postaci: "Cieszymy się, że w Once Upon A Time możemy powrócić do klasycznej postaci Kapitana Nemo z naszego ulubionego filmu Disneya 20,000 Leagues Under the Sea. Jesteśmy podekscytowani, zobaczeniem jego wyobrażenia kapitana Storybrooke- Haka (Colin O'Donoghue). Jeżeli nie z tego powodu, to z tego, że Jolly Roger wypłynie naprzeciw okrętowi podwodnemu."
A Colin zdradził nam, że w tym odcinku poznamy część przeszłości Kapitana Haka: "Dowiemy się nieco więcej o jego rodzinie i o ojcu, czego sam Killian nie wiedział." Zapowiada się ciekawie!
W jednym wywiadzie, Colin, zapytany o to, co łączy Haka z Kapitenem odpowiedział, że Hak definitywnie go zna i w przeszłości spędzali razem czas. I, że zobaczymy jak w przeszłości się ze sobą dogadywali.
Na instagramie, Colin wstawił zdjęcie kostiumu Haka. Przypomnę też, że tytuł odcinka to "Ciemne wody". Co pasuje do tematyki tego odcinka.
Co sądzicie, na tą chwilę? Niestety, informacji nie mamy za wiele, ale coś już wiemy. Piszcie w komentarzach co sądzicie. Mam też do was pytanko, czy chcielibyście, abym przetłumaczyła wam wywiad z Colinem O'Donoghue [LINK]? Jest tu parę fajnych informacji o Haku, Evil Queen. Jeśli chcecie to piszcie w komentarzach. :)
źródła:


4 komentarze:

  1. Ciekawi mnie jaką będzie mieć historię z Hook'iem. Czytałam też gdzieś, że Hook ma mieć coś wspólnego z przeszłością Charmingów, ale szczerze to mam nadzieję, że to nieprawda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A według mnie to by było ciekawe jakby miał coś wspólnego z przeszłością Charmingów.

      Usuń
    2. Nie chodziło mi o to, że nie byłoby to ciekawe, tylko, że jeśli wymyśliliby coś typu, że zabił kogoś im bliskiego mogłoby to skomplikować ich relacje. Bardzo lubię przyjaźń Hook'a i Charming'a :)

      Usuń
    3. Też lubię ich przyjaźń , ale zobaczymy co tam twórcy wymyślą.

      Usuń