poniedziałek, 10 października 2016

Zwiastun odcinka 6x04

PRZYPOMINAM O DYSKUSJI NA TEMAT ODCINKA 6X03: [LINK]
Cześć! Ja już jestem po nowym odcinku, a moje odczucia po nim, przeczytacie pewnie jutro, jak pojawią się napisy. Pewnie jutro napiszę dla was wypunktowanie i  podsumowanie, jeżeli będziecie aktywnie komentowali. :)
Teraz przejdźmy do zwiastunu odcinka 6x04:
Emma: Ktoś tu jest.
Hyde: Faktycznie. Znalazłaś mnie.
W NASTĘPNĄ NIEDZIELĘ POZNAMY NIEOPOWIEDZIANĄ HISTORIĘ JEKYLLA I HYDE'A
Rumple: Wygląda na to, że ktoś stracił kontrolę nad bestią. 
JEDEN MĘŻCZYZNA, DWIE OSOBOWOŚCI
Hyde: Jedyny i ostateczny zwrot. Nie jestem potworem [?]
A ZA DWA TYGODNIE, ALLADYN I JASMINE, JAKICH NIGDY NIE WIDZIELIŚCIE

Dowiedzieliśmy się, że następny odcinek zostacie poświęcony Jekyllowi i Hydeowi. (czy to się odmienia? ;D) Ja jestem bardzo podekscytowana! Pokochałam te dwie postacie od pierwszego odcinka, w którym się pojawili. A za dwa tygodnie, czyli w odcinku 5 nareszcie pojawi się Alladyn! O ludzie, jak ja to wytrzymam... Ale i tak najbardziej nie mogę się doczekać odcinka 6 z Kapitanem Nemo. Mam jakąś słabość do flashbacków Killiana, zawsze przy nich płaczę. ;c 
Co sądzicie o zwiastunie? Na jaką postać czekacie? Jekylla, Hyde'a, Evil Queen, albo naszego ukochanego Dr. Whale'a, który pojawił się w pięknym stylu (krzyczałam z radości jak pojawił się na ekranie)?
Piszcie w komentarzach co sądzicie i zapraszam do dyskusji. Link na górze. :)

4 komentarze:

  1. Najbardziej ciekawi mnie co jeszcze wymyśli Evil Queen. Postać Hyde'a też przypadła mi do gustu, więc już się nie mogę doczekać ich współpracy. Także czekam na odcinek szósty i flashback'a z Killianem. Jest on jedną z moich ulubionych postaci. Sezon szósty zapowiada się naprawdę dobrze. Boję się, że może być ostatni, a chyba nie dam rady żyć bez OUaT. Ten serial stał się częścią mojej rutyny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Czyli dobrze trafiłam ,że 4odcinek będzie o Jeckyllu i Hydzie :D już nie mogę się doczekać ,żeby to zobaczyć. Współpraca EQ z Hydem wydaje się być interesująca. No i tak jak mówiłam , jestem ciekawa jak twórcy pokażą ich historię. Chociażby to jak Hyde w ogóle powstał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najbardziej nie mogę się doczekać jak pokażą historię Jeckylla i Hyde'a .Co tam jeszcze ciekawego wymyśli EQ , współpracy Hyde'a i jej .A za dwa tygodnie wreszcie Alladyn , też jestem bardzo ciekawa odcinka 6-stego o kapitanie Nemo i jaką Hak ma z nim przeszłość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś mam dziwne przeciucie po obejrzeniu tego zwiastuna ,że Hyde okaże się dobry. To tak wygląda jakby on pracował nad serum przez ,które powstał Jeckyll. Twórcy tak lubią przekręcać więc to całkiem prawdopodobne

    OdpowiedzUsuń