niedziela, 16 października 2016

Filmiki z Captain Swan

Cześć! Przepraszam, że ten post nie pojawił się wcześniej, ale byłam poza domem. Chciałabym pokazać wam moje ulubione filmy i cracki związane z Captain Swan. Mam nadzieję, że wam też się spodobają. niektóre z nich są rewelacyjne! Zapraszam do rozwinięcia.
Pierwszy filmik, w którym się zakochałam. Jest bardzo ładne wykonany i do tego piosenka Taylor Swift, szkoda tylko, że cover.

Niestety nie mogę wstawiać tak fajnie filmików jak ten poprzedni. :c
Ten filmik odkryłam wczoraj, ale strasznie mi się spodobał. Uwielbiam Emmę i Haka jako Mrocznych i do tego moja ulubiona piosenka Heathens. <3

Uwielbiam tę piosenkę. Ona tak mi pasuje do Captain Swan. Nie wiem dlaczego, może że na początku ich relacje nie były przyjazne. xD Nie wiem, ale kocham ten filmik.

Musiałam tu wstawić jakiekolwiek wideo z tą piosenką. On aidealnie pasuje do ich relacji jeszcze przed sezonem 4. No nie mam nic do napisania więcej. :D

Kocham tą piosenkę. Tak wiem, powtarzam się. I jakoś tak pasuje ona do tego filmiku. Wyobrażacie sobie Haka jako gangstera? xD Może jak był jeszcze w Zaczarowanym Lesie przed klątwą... xD

Jeden z lepiej wykonanych filmików. Żeby już się nie powtarzać, napiszę, że lubię i to bardzo tą piosenkę. No i filmik jest świetnie zmontowany. No i tyle. :D

To nie są wszystkie filmiki z Captain Swan, które uwielbiam. Ale wiecie jak to jest, jak się czegoś potrzebuje to nie możesz tego znaleźć. I tak jest zawsze ze mną. Jest to i tak większość moich ulubionych filmików.

Na koniec, na rozluźnienie, wstawię link do cracków z Captain Swan, ale są to od jednej użytkowniczki, która robi to genialnie. Uwielbiam te cracki i mam nadzieję, że chociaż przez chwilę się uśmiechniecie albo posłuchacie fajnej muzyki.


Jak wam się podobają te filmiki? Jeżeli znacie jakieś fajne to podsyłajcie w komentarzach. Mam nadzieję, że na wieczór pojawi się jeszcze jakiś post o Captain Swan i wypunktowanie odcinka 6x03. Jeżeli chcecie jeszcze wypunktowanie to piszcie w komentarzach i piszcie o Captain Swan. :)



7 komentarzy:

  1. Czekam na wypunktowanie odcinka 6x03 ! I nie mogę się doczekać nowego o Jeckyllu i Hydzie.
    Moje 2 ulubione filmiki z Captain Swan
    https://youtu.be/aghdv1l0J6Y
    https://youtu.be/9AB7RUg5LJ4
    A cracki które dodałaś świetne , dziwne ,że wcześniej na nie nie trafiłam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie nie lubie CS ale lubię bardzo Jennifer i Colina (❤️) i spodobał mi się pierwszy filmik. Słodcy są razem.

    Czekam na wypunktowanie i nową ankietę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam fanowskie filmiki z CS. Moje ulubione to właśnie te cracki, które wstawiłaś. Obejrzałam wszystkie 13 kilkakrotnie. Nie mogę się doczekać wypunktowania, poprzednie bardzo mi się podobało.
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne filmiki o CS wybrałaś , ale szczerze to na yt tyle tego jest ,że nie sposób wybrać .

    OdpowiedzUsuń
  5. Dark Hook (feat. Emma) || "MY DEMONS."to jest mój ulubiony filmik Haka i Emmy jako mrocznych jest po prostu genialny.

    OdpowiedzUsuń
  6. killian & emma || "But you can't lie to me" [6x01]kolejny też swietny filmik.

    OdpowiedzUsuń
  7. https://www.youtube.com/watch?v=XgqEX-Kowt4 <- możliwe, że sama zrobiłam xD

    OdpowiedzUsuń