wtorek, 1 listopada 2016

Script tease #1 i #2 z odcinka 6x07

Cześć. Dzisiaj przychodzę do was z dwoma script teaseami z twittera Adama. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. ;)
Regina
Jesteś gotowa?

Emma
Jestem gotowa.

Emma
Mamo -- Tato --

I jak? Troszkę się zdziwiłam, kiedy zobaczyłam na twitterze Adama, że 20 minut temu wstawił już drugi script tease. Ja już nie mogę się doczekać tego odcinka. Będzie epicki, tak przeczuwam. xD
Mam także dla was swie nowe informacje. Czy chcecie żeby jeszcze dzisiaj się pojawiły czy już jutro? Piszcie w komentarzach. :)

4 komentarze:

  1. Ale się cieszę, że będzie więcej Charmngów i to w wersji ,,walecznej"! Tęskniłam za nim :) Jak możesz trzymać w takiej niepewności? Nie będę mogła spać w nocy przez te nowe informacje... Strasznie jestem ciekawska, nie wytrzymałabym bez spoilerów. Muszę też przyznać, że ten sezon bardzo szybko się rozkręca. Jak zobaczyłam to promo to pasowało mi na finał sezonu. Akcji jest zdecydowanie dużo.
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah ten Adam. Oglądalność odcinka 6x06 była najgorsza w całej historii serialu, więc teraz musi naprawiać script tease'ami z Emmą, Reginą i Snowing. Szkoda, że dopiero teraz się połapał, że to jest to czego widzowie chcą.
    Nie mogę się doczekać 6x07 - ciekawe co EQ wymyśli tym razem! Mam nadzieję, że to będzie coś wielkiego. Z tego co słyszałam [SPOILER] Regina ma być w alternatywnym świecie przez jakiś czas i to właśnie tam będzie Robin. Może to właśnie w tym odcinku Regina się tam już znajdzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tam się odcinek podobał. Każdy musi mieć skończoną swoją niedopowiedzianą historię. Mieli po prostu zostawić ten wątek niewyjaśniony? Może i oglądalność była najniższa, ale jeszcze tydzień temu to 6x05 miało najniższą oglądalność w historii serialu. Sądzę, że raczej wszyscy spodziewali się takich wyników, bo wiadomo, że o ile Hook ma dużo fanów to ma także dużo hate'erów.

      Usuń
    2. Jasne, każdemu podoba się co innego. Z tymi niewyjaśnionymi wątkami to wiesz, tego jest pełno w serialu. Jeżeli już chcieli zrobić ten odcinek jako odcinek Haka, mogli zrobić to w taki sposób, jak zrobili 5x21. Wystarczyło 5 minut na śmierć Robina i wątek skończony. Szczerze mówiąc odcinki skupiające się na historii Haka zawsze mają najniższą oglądalność. Ogólnie śmieszyło mnie to jak promowali 6x06 - twierdzili, że to wcale nie jest odcinek o Haku i nawet zrobili drugie promo. (Adam na Twitterze stwierdził tak nawet. Wybuchłam wtedy śmiechem.) Na początku odcinka oglądalność wynosiła 3.26mln, nie minęła nawet połowa i oglądalność spadła do 2.83mln. Myślę, że to jest dowód na to, że nie tylko hejterzy twitterowi nie oglądali tego odcinka, a raczej wiele osób spoza Twittera nie lubi postaci Haka. Po prostu nie rozumiem dlaczego nie ograniczą choć trochę jego screen time'u.

      Usuń