niedziela, 2 października 2016

Once Upon A Time odcinek 6x02 opis,zdjęcia, sneak peeki...

Na sam wieczór, jeszcze przed premierą nowego odcinka, przychodzę do was z informacjami na temat odcinka 6x02. Zapraszam!
Zelena: Dokąd idziemy?
Zła królowa: Zobaczysz.
W TYM SEZONIE SEKRET WYBAWICIELKI ZOSTANIE UJAWNIONY.
Emma: Jeśli nie pomagam ludziom to kim jestem?
NIEOPOWIEDZIANE HISTORIE ALLANDYNA, JASMINE, KOPCIUSZKA I WIĘCEJ.
Regina: Cokolwiek następnie nadejdzie, staniemy z tym twarzą w twarz.
I POWRÓT ZŁA.
Regina: Zabiłam cię!
Zła królowa: Naprawdę myślałaś, że to będzie takie łatwe?

Opis odcinka:
Kiedy tajemniczy mężczyzna z Krainy Nieopowiedzianych Historii, który w przeszłości spotkał się ze Złą Królową, przybywa do Storybrooke, David i Śnieżka pracują razem z Reginą aby zneutralizować zagrożenie. Belle szuka pomocy u Haka w odnalezieniu bezpiecznego miejsca, w którym mogłaby się skryć przed swoim mężem, panem Goldem. Zła Królowa próbuje przekonać Zelenę, aby ta przeszła na jej strona, w tym czasie Emma kontynuuje terapię z Archie i dzieli się przerażającymi wizjami swojej przyszłości.

Sneak Peek #1

 Sneak Peek #2

Sneak Peek #3

Jak wam podobają się opis, sneak peeki, zdjęcia? Ja już nie mogę się doczekać tego odcinka. Bardzo ciekawi mnie postać Monte Christo. Czy podoba wam się taka forma notatki. Piszcie w komentarzach. Następnym razem pojawi się także tłumaczenie sneak peeków, ale teraz chciałam jak najszybciej wstawić tego posta. Zaraz wstawię także dyskusję na temat odcinka 6x02. Mam nadzieję, że ktoś ze mną podyskutuje? :)
Zdjęcia z odcinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz