sobota, 8 października 2016

New York Comic Con 2016

Cześć. Powtórzę się jeszcze raz. Wczoraj odbył się New York Comic Con 2016, na którym pojawili się Edward, Adam i Jennifer. Otrzymaliśmy odpowiedzi na parę pytań. No i główny punkt programu, uczestnicy comic con obejrzeli przedpremierowo cały odcinek, albo tylko fragmenty odcinka 6x03. Nikt dokładnie nie wie, ale myślę, że były to tylko fragmenty, bo są one tylko z Captain Swan. Od razu ostrzegam DUŻO SPOILERÓW! Specjalnie się dla was poświęcam i spoileruję sobie troszkę odcinek 6x03 (ok, ja lubię spoilery i nie są one jakieś takie mega ważne, może dla niektórych są). No więc zapraszam do rozwinięcia i komentowania!
Cały panel na youtube: [LINK]
Dzięki Caroline za podesłanie linka! :)
Zdjęcia nie są moją własnością! Są robione przez uczestników Comi Con, dlatego jakość jest dosyć słaba. Zdjęcia są brane z twittera. Na końcu i tak pojawią się źródła. :)
Na początku zacznę od informacji na temat odcinka 6x03, a później wypowiedzio Edwarda, Adama i Jennifer.

Pierwszą sceną będzie scena Reginy, Davida i Snow, którą już znamy [LINK]. Następnie będzie scena z udziałem Emmy i Hook'a, którzy jedzą U Babci, następnie dołącza do nich Henry, a na końcu pojawia się Ella (Kpciuszek) ze swoją córeczką Alex.
"Idziemy powoli na przód. Na prawdę powoli." - Hook
Hook rozmawia z Ellą i bawi się z jej córeczką.

Emma powiedziała, że zazwyczaj nie jest zazdrosna, ale patrząc na Kopciuszka i jej szczęśliwą rodzinę, sprawia, że czuje zazdrość, ponieważ ona może nie mieć szansy na stworzenie takiej rodziny. :(

I ta Emma, kiedy zrzuca się na kanapę. :) Kocham ich rozmowę. <3

Słowa Snow do Davida: "Czy to jest teraz nasze życie? Porażka i powtórka?" 


Scena, kiedy Emma używa swojej magii. :) Następnie jest scena David'a i Gold'a. Mają umowę.
Emma rozmawia z Kopciuszkiem. Ręka Emmy zaczyna się trząść, Hook ją przytrzymuje.
Evil Queen do Emmy: "Chcę cię skrzywdzić, nie mogę się doczekać, aż sprawię, że zobaczysz jak bezużyteczna jesteś." Evil Queen przenosi Emmę, Hook'a i Henry'ego gdzie indziej.
Emma siedząca na drodze i rozmawiająca z Hakiem i Henrym o tym, co muszą zrobić.
Ella jest ranna, Emma próbuje ją wyleczyć, ale jej ręka zaczyna się trząść, Henry mówi, że może to zrobić. Udaje się jej. 
Hook i Emma przytulają się.
Pojawia się Dr. Whale (Dr. Frankenstein). <3

Scena bardzo ważna dla fanow Captain Swan!
Emma do Hook'a: "Zamieszkaj ze mną." <3 Kocham ją!
Tekst z szafą wygrywa! <3



Na koniec scena Evil Queen i Hyde'a, którzy razem wychodzą. <3
Koniec odcinka.
Myślę, że pokocham ten odcinek.
Co sądzicie o tych scenach?
A teraz przechodzimy do części wywiadowej. :)
Jennifer Morrison powiedziała, że podróż Emmy jako wybawicielki jest jak podróż od zwykłej osoby do bycia osobą która jest w sytucji między życiem a śmiercią cały czas, nie mając czasu na pogodzenie się z tym, zapobiegnięciu temu albo na normalny dzień. Myślę, że ona próbuje rozgryźć kim tak na prawdę jest i odnaleźć siebie."
Emma nie jest jedyną osobą, która chce znaleźć swoją drogę i nie mowa tu o osobach z Krainy Nieopowiedzianych Historii. Adam Horowitz powiedział: "To jest jeden z tematów, który zaczniemy odkrywać w tym odcinku i tym sezonie: Co jest normalne? Te postacie także potrzebują znaleźć drogę do życia, normalnego życia i to jest jedno z zadań, ponieważ ci ludzie pomimo wszystko są wróżkami, smokami i innymi."
Adam powiedział także, że uwielbia postać Emmy, ponieważ zawsze jest silna i nieważne co się stanie , zawsze będzie wytrwała. Wciąż dajemy jej przeszkody, a ona je pokonuje. To jest rzecz, którą lubimy robić.
Jej następną przeszkodą będzie sytuacja, kiedy Hook ewentualnie odkryje prawdę o jej losie. Będziemy odkrywali jak sobie radzą z ludzkimi sprawami w ludzkim świecie. A my to lubimy!
Horowitz dodał: "To jest jak wszystko w tym serialu. Szczęśliwe zakończenie nie jest punktem końcowym, to jest kontynuacyjny proces, a po drodze są nowe wyzwania."
W tym sezonie dużo namiesza także Evil Queen. "Zabawną częścią w tym sezonie jest to, że Evil Queen ponownie stoi na drodze, ludziom, którzy chcą swojego szczęśliwego zakończenia, ale teraz Emma nie musi walczyć sama." powiedział Kitsis. "Ma Reginę po swojej stronie. Dla nas jest to znak, że ich przyjaźń się rozwija, co jeszcze dziwniejsze, Regina jest bliżej Śnieżki, a chciała ją zabić."
"Relacja Reginy i Snow jest skomplikowana, mają wiele do wyjaśnienia."
Jennifer powiedziała, że Emma i Regina kiedyś walczyły przeciwko sobie, teraz walczą o siebie nawzajem i walczą o to, aby być lepsze.
Edward, Adam i Jennifer, zapytani o osobę, która kryje się pod kapturem w wizji Emmy, odpowiedzieli:
"Oglądajcie dalej, będzie więcej informacji od Oracle niedługo. Zakapturzona postać...
Tego dowiecie się w święta Bożego Narodzenia." powiedział Horowitz.
Co o tym wszystkim sądzicie? Ja już nie będę dawała komentarza, ponieważ tyle się napisałam... Mam nadzieję, że pojawią się jakieś komentarze. 
Co sądzicie o odcinku? Co sądzicie o scenach Captain Swan? Co sądzicie o nowych informacjach? Przepraszam, ale niektóre wypowiedzi mogą bc chaotyczne, ponieważ piszę tego posta już kilka godzin. Zapraszam do komentowania. :)
źródło:

18 komentarzy:

  1. Eh, nie przekonuje mnie ten odcinek. Pewnie dlatego, że nie jestem fanką Captain Swan. Nie podoba mi się jak to rozegrali, a w poprzednim odcinku zapowiadało się tak ciekawie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię Captain Swan, ale jakoś tak mi ich zepsuli. Czsami czuję się dziwnie jak oglądam ich sceny. Ale najbardziej nie mogę się doczekać Evil Queen i Hyde'a oraz powrotu Dr. Whale'a. <3

      Usuń
    2. Zapowiadali się ciekawie w 2 sezonie jako para, ale potem poszło coś nie tak. Teraz nie mogę ich znieść...

      O tak, dr. Whale i jego blond włosy! Mega śmieszna postać. :D

      Usuń
  2. Ja się nie mogę doczekać odcinka zapowiada się ciekawie.Emmę i Haka uwielbiam jako parę , jak dla mnie są dla siebie stworzeni.Tylko irytuje mnie Emma z tym nie mowieniem o swojej wizji , ale cieszę się ,że sielanka nie potrwa długo , tylko mam nadzieję ,że nie pogodzą ich zbyt szybko.Też czekam na Evil Queen i Hyde'a.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do zakapturzonej postaci , to coraz bardziej jestem przekonana ,że będzie to jednak Jafar.Emma nie umrze a osobą która ją uratuje będzie Regina skoro to teraz będą najlepsze psiapsiółki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahaha ta scena z Emmą i Hakiem jest urocza i ten tekst o szafie i mina Haka ahahaha.

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak podobała wam się scena Hook'a i małej Alex? Jak dla mnie przeurocza. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się przeurocza scena .

      Usuń
    2. Ale przy tej scenie było mi żal Emmy jak na nich patrzyła z myślą ,ze być moze nie stworzy z Hakiem takiej rodziny.

      Usuń
  6. Cały wczorajszy panel do obejrzenia na YouTube jeśli ktoś by chciał: https://www.youtube.com/watch?v=py-8P7Jogpk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzięki za podesłanie. :D Zaraz wstawię do posta. :)

      Usuń
    2. Jennifer wygląda przepięknie na tym panelu.

      Usuń
  7. Chyba nie dam rady siedzieć w poniedziałek w szkole wiedząc, że czeka na mnie taki odcinek! Świetny post, dobrze to wszystko ujęłaś. Nareszcie mogę wejść na jedną stronę, na której jest po prostu wszystko. Pozdrawiam i życzę powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i dlatego próbuję się wywinąć ze szkoły w poniedziałek, albo tylko z pierwszej lekcji, haha. Dziękuję za takie mile słowa i także pozdrawiam. <3

      Usuń
  8. Niestety u mnie to nie przejdzie, bo nie było mnie już w zeszły... Tęsknie za okresem kiedy dopiero co odkryłam OUaT i miałam przed sobą całe cztery sezony do obejrzenia bez pełnego napięcia oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie było w zeszły. xD Ja też tęsknie za tym czasem, kiedy tylko się martwiłam czy zdążę to wszystko obejrzeć. A nawet nie pamiętam kiedy skończyłam oglądać...Eh... ;D

      Usuń
    2. Ja też ten serial odkryłam przez przypadek , jak szukałam czegoś do oglądnięcia o tematyce fantasy .Tak się wkręciłam w ten serial ,że nie pamietam kiedy skończyłam oglądać.

      Usuń
  9. Matko, jak się nie mogę doczekać. Tyle scen z CS, czy moje serduszko to wytrzyma?
    Scena z Emmą, jak upada na kanapę, jeju, jakie to urocze.
    Emma I Killian zamieszkają razem, MATKO BOSKA, W KOŃCU XD
    I zazdrosna Emma, aw. Trochę to przykre, bo sama raczej nie może stworzyć takiej rodziny, ale może kiedyś jej się uda.

    OdpowiedzUsuń