czwartek, 13 października 2016

Sneak Peek #1 z odcinka 6x04

Cześć! Przychodzę do was z następnym postem ze sneak peekiem. Z rana widziałam, że pojawił się już sneak peek, ale nie miałam czasu przed szkołą i sama go dopiero obejrzałam. Jeżeli chcecie zobaczyć tłumaczenie to zapraszam do rozwinięcia! :)
Jekyll: Dziękuję za zaplanowanie tego, Mary. Nie potrafię ci powiedzieć, ile to dla mnie znaczy.
Mary: Nie ma potrzeby, aby się denerwować. Ojciec pokocha twoją pracę.
Doktor Lydgate: Mary, tu jesteś. Dzień dobry kochanie.
Mary: Ojcze.
Doktor Lydgate: Doktorze Jekyll.A teraz, co jest tak ważne, że musiałem odciągnąć na bok szkocką (whishy) i karty w Akademii.
Jekyll: Pozwól mi pokazać. Tutaj. To serum, udoskonalone, będzie zdolne do rozdzielenia osobowości mężczyzny na dwie części i rozdzielić wspanialsze aspekty od, z natury prymitywnych, bestii, z którymi rodzi się mężczyzna.
Doktor Lydgate: Intrygujące.
Jekyll: Wyobraź sobie, że mężczyzna byłby pod kontrolą złej części zamiast zniewolić to.
Doktor Lydgate: Jak możesz być pewnym, że serum nie pogorszyłoby spraw?
Mary: Serum nie może pogorszyć stanu pacjentów Henry'ego. Nie mają wcale nadziei. 
Jekyll: Doktorze Lydgate, jeśli miałbym Akademię Naukową za moją pracą...
Doktor Lydgate: To o to chodzi. Chcesz abym udzielił ci członkostwo w Akademii. Cóż... Obawiam się, że nie mogę ci tego oferować. Twoja praca jest niebezpieczna. Do wiedzenia doktorze Jekyll. Chodź Mary.
Mary: Przepraszam Henry.
Rumple: Wygląda na to, że ktoś stracił panowanie nad swoją wewnętrzną bestią.

Co sądzicie o tym sneak peeku? Jeszcze bardziej nie mogę doczekać się historii Jekyll'a i Hyde'a. Pamiętacie zdjęcia płaczącego Hyde'a? Na którym trzymał w ręce naszyjnik. Dowiedzieliśmy się, że należy on do Mary, która wydaje mi się jest zakochana w Jekyllu a on w niej. Co jeśli Jekyll przemieni się w Hyde'a i zabije Mary, za to że nie przekonała ojca? Ale byłoby świetnie! Ale to tylko moje marzenia. Piszcie w komentarzach co sądzicie! :) 
Zdjęcie dla przypomnienia:
 

4 komentarze:

  1. Jekyll wydaje mi się coraz bardziej podejrzany. Ten odcinek może być jednym z najciekawszych. Mają poruszyć wiele z najbardziej interesujących mnie wątków. Bardzo przypadła mi do gustu postać Hyde'a oraz jego sojusz z EQ. Cieszę się także na przeprowadzkę Hook'a i Emmy do wspólnego domu. Wyczekuję tego od początku sezonu 5! Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się wydaje dalej wydaje ,że to Jeckyll jest złą stroną. Gdyby to Hyde zabił Mary to raczej nie płakałby z tego powodu? No i w promie do odcinka powiedział ,że nie jest bestią. Mam tylko nadzieje ,że twórcy dobrze rozwiną te postacie i ich backstory będzie jednym z najlepszych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Gubię się już w tym. XD Nie ma pojęcia czy okaże się, że to Jekyll jest tym złym. Ja już nawet nie chcę o tym myśleć. Chcę tylko ich oglądać i zachwycać się sezonem 6. :D

      Usuń
  3. W książce Jeckyll stworzył serum , gdy je zażywał stawał się Hydem i wtedy mógł bezkarnie robić złe rzeczy i nie psuć sobie reputacji jako Jeckyll. Więc jakby nie patrzeć - Jeckyll też bezkarny nie był , zażywał to serum po to aby się wyżyć ale to ciągle był on. Tutaj twórcy mogą to zinterpretować właśnie w ten sposób ,że Jeckyll był tym złym a Hyde ofiarą ( bo byli dwiema osobnymi osobami w jednym ciele a nie jedną osobą w dwóch ciałach). Hyde kochał Mary a Jeckyll ją skrzywdził. Ja to widzę w ten sposób.
    Ale dokładnie , lepiej oglądać i cieszyć się sezonem bo w takich teoriach można się strasznie pogubić :)

    OdpowiedzUsuń