środa, 5 października 2016

Script Tease #1 z odcinka 6x03

Cześć. Niedawno na Twitterze pojawił się wpis od Adama Horowitza, udostępnił on nam script tease z odcinka 6x03! Miałam wcześniej o tym napisać, jeszcze w szkole, ale niestety przeczytałam niefajny komentarz na filmwebie i jeszcze bardziej zepsuło mi to dzisiaj humor, ale się nie poddaje i prowadzę bloga dalej. A teraz przejdźmy do naszego głownego tematu:
Śnieżka:
Wszystko w porządku. Naprawdę. Jestem Śnieżka.

Ella:
Ella.

Jak dobrze pamiętam, Kopciuszek i Śnieżka były dosyć dobrymi przyjaciólkami. Jestem jakaś zdezorientowana, ale wygląda chyba na to, że Kopciuszek straci pamięć... Nie wiem, może coś pominęłam. Jeśli tak, to proszę poprawcie mnie. Ja już nie mogę doczekać się całego odcinka, ale i sneak peeków. Jeśli jakiś wyjdzie, oczywiście was poinformuję. Co sądzicie o tym script tease (czy to jakoś się odmienia? :D )? Czekam na wasze komentarze, a dzisiaj wieczorem pojawi się także wypunktowanie odcinka 6x02. Tak, jeszcze przerabiamy ten odcinek, ale to będzie już ostatni post o tym odcinku. :)




2 komentarze:

  1. Możliwe ,że Kopciuszek straci pamięć w sumie chyba do kogoś nawet mierzyła bronią w promo następnego odcinka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się tym gościem z filmweba ktory zachowuje sie jakby on jeden mialprawo napisac cos o tym serialu. Co do odcinka ja najbardziej czekam na hyda , brakowalo mi go w poprzednim

    OdpowiedzUsuń