wtorek, 11 października 2016

Zdjęcia promujące odcinek 6x04

Cześć! Dzisiaj przychodzę do was ze zdjęciami promującymi odcinek 6x04. Zdjęcia pojawiły się już wczoraj po 23, ale nie chciało mi się już włączać laptopa. Jesteście ciekawi? Jeśli tak, to zapraszam do rozwinięcia, a jeśli nie to też zapraszam do rozwinięcia. xD
 





Niestety zdjęć nie ma za dużo. Ogólnie powiem, że strasznie podoba mi się wygląd Lany jako EQ. Ciekawi mnie też dlaczego Hyde płacze. Do tego trzyma w ręce naszyjnik, który znajduje też w sklepie Gold'a. Chodzą także teorie w internecie, że Hyde może być tym dobrym, a Jekyll złym. Moim zdaniem byłby to fajny plot twist. Piszcie w komentarzach co sądzicie na temat tych zdjęć. Mam też fajną informację na temat Jasmine, jeśli chcecie żeby pojawiła się notatka na ten team to piszcie w komentarzach. ;)

6 komentarzy:

  1. Ciekawa teoria, myślę że trochę w stylu OUaT. Mnie też bardzo zastanawia ten płacz Hyde'a.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że bardzo prawdopodobna jest twoja teoria i mam nadzieję, że się sprawdzi. Takie zawirowania to zdecydowany plus Ouat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jest historia Hyde i Jekylla, a zwłaszcza ten płacz. Może jakaś jego miłość go opuściła? Kto wie.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ma ktoś linka do teorii ,że Hyde jest dobry a Jeckyll nie? Bo ja to tylko przeczytałam tutaj w komentarzu pod zwiastunem. Jestem przeknana ,że tak będzie , zwykła historia Jeckylla i Hyda by była za prosta dla twórców.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też sądzę ,że Hyde okaże się dobry a Jekyll zły, jestem strasznie ciekawa jak twórcy przedstawią ich historię w serialu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne ,że wstaw notkę o Jasmine.

    OdpowiedzUsuń