niedziela, 2 października 2016

Dyskusja o odcinku 6x02

W tym poście możecie dzielić się swoimi opiniami na temat odcinka 6x02. Możecie spoilerować i wymieniać się zdaniami, a tych co nie chcą spoilerów przestrzegam, nie wchodźcie w komentarze! Mam nadzieję, że parę osób się odezwie, bo ja uwielbim pisać z ludźmi o serialach. Mam jeszcze dla was niespodziankę. Przed chwilą pojawił się tzw. script tease z dzisiejszego odcinka.
Zła Królowa: Nie kłam. Jesteś szczęśliwy, że wróciłam.
Pan Gold: "Szczęśliwy" nie jest słowem, które bym użył.
Jestem strasznie ciekawa tego odcinka. Nie wiem jak wytrzymam siedem godzin w szkole bez obejrzenia.
Oglądacie na żywo czy czekacie do jutra albo czekacie na napisy polskie?

35 komentarzy:

  1. Chyba obejrzę rano przed szkołą, bo potem na Twitterze pełno spoilerów. The Evil Queen's back!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądaj szybko, bo Evil Queen wymiata w tym odcinku. <3

      Usuń
  2. Omg jeden z najlepszych odcinków , mogli dać więcej z histori Monte Cristo .Ahahaha padłam jak Evil Queen podrywała Rumpla , wkurza mnie Emma niech w końcu powie rodzinie i Hakowi o tej wizji .Przeczuwalam ,że osobą która prawdopodobnie zabije Emmę będzie Regina albo Evil Queen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja czytałam ,że tą osobą nie koniecznie może być Regina albo Evil Queen tylko Rumple albo Dark Swan,że Emma może tak samo się rozdwoić jak Regina .

      Usuń
    2. Albo to może być ktoś z nieopowiedzianej histori.

      Usuń
    3. Albo Zelena w zemście ,że Swan chciała umieścić w niej mrok i przebić ją exaliburem.

      Usuń
  3. I co takiego się dzieje dokładnie z Emmą bo w zeszlym odcinku David czymś rzucił i Emmie od razu zaczeła drżeć ręka i zaczeła mieć te wizje , o co dokladnie biega.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się zastanawiam czy ta wizja Emmy wogóle jest prawdziwa .Hyde zauważył ,że Emmie drży ręka i powiedział jeśli chcesz wiedzieć co ci jest wiesz gdzie mnie szukać , tak jakby wiedział ,że Emma do niego przyjdzie .I powiedział jej ,zeby wypatrywała czerwonego ptaka i nagle jak Emma jest z Hakiem w lesie to pojawia się Oracle i przepowiada jej ,że w przyszłości umrze , no nie wiem , ale coś mi tu śmierdzi.Może Oracle specjalnie pokazała Emmie tę wizja by Emma zwątpiła w siebie czy jest w stanie uratować mieszkańców miasta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co też się nad tym zastanawiam... Myślę, że to może być wszystko sprawka Hyde'a i Jafara. Widziałam gdzieś fajne porównanie tego czerwonego ptaka itd. do Jafara. Na pewno stworzę o tym oddzielną notkę. ;)

      Usuń
    2. I co nagle Emma już nie wyczuwa ,że ktoś ją okłamuje , a tak jeszcze nie dawno mówiła ,że doskonale wie jak ktoś ją okłamuje.

      Usuń
    3. Też sądze ,ze to może być sprawka Hyde'a i Jafara , bo jak Emma pobiegla za tym czerwonym ptakiem i nagle pojawiła się Oracle to się zaśmiała i od razu znała imie Emmy i ,że się jej spodziewała.Na you tubie w komentarzach widziałam ,że pisali ,że tą Oracle może być Jafar.

      Usuń
    4. Mam nadzieję, że wyjaśnią to jakoś w logiczny sposób, ale sam ten wątek bardzo mi się podoba. ;) Tylko szkoda, że Emma to wszystko ukrywa w tajemnicy przed rodziną i Hakiem... :/

      Usuń
    5. Z jednej strony ją rozumiem ,że jak ma powiedzieć rodzinie i ukochanemu ,że miała wizję własnej śmierci,ale z drugiej dzięki niemu i rodzinie stała się bardziej otwarta.A im dłużej to ukrywa tym bardziej Hak i rodzinka będą wkurzeni ,że im nie powiedziała , czekam na jakąś poważną kłótnię miedzy Emmą i Hakiem , jak w zeszłym sezonie jak się dowiedział ,że Emma ukryła przed nim ,że zamieniła go w mrocznego.Do dzisiaj ubolewam ,że nie pociągneli wtedy dłużej wątku Dark Hook bo wtedy Hak wymiatał jako mroczny.

      Usuń
    6. W tych dwóch odcinkach Hak pokazał więcj mroczności niż Emma przez całe 5A.

      Usuń
  5. Ale Belle jest naiwna sądzi ,że długo się ukryje na Rollym Joggerze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz jak pijany Hak "Welcome on Rolly Joger". xD

      Usuń
    2. Nie wiem o co ci chodzi.

      Usuń
    3. Poprzestawiałaś literki, bo powinno być Jolly Roger. A w odcinku 4x23 Hook był pijany i powiedział Rolly Joger. Jak coś to się nie obrażaj, nie chciałam urazić. :/

      Usuń
    4. Ahahaha spoko .

      Usuń
    5. Ahaha ta scena była w końcówce 3 sezonu jak Emma i Hak wpadli to portalu .I jak Emma upijała Haka z przeszłości genialna scena ciągle se ją puszczam na you tubie.

      Usuń
  6. O co chodzilo na końcu z Davidem i Evil Queen jak spytała się Davida , czy naprawdę sądzi ,że był to wypadek chodziło o hrabiego Monte Cristo , czy o coś innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy dobrze zrozumiałam, ale chyba chodziło o jego ojca...

      Usuń
    2. A kto jego ojca zabił bo zapomniałam już ten wątek.

      Usuń
    3. Chyba w tym odcinku jest o jakimś wypadku, ale nie jestem pewna. We wcześniejszych odcinkach nie było nic o jego ojcu.

      Usuń
    4. To w takim razie chyba musiało chodzić o Monte Cristo , albo o tą Charlotte co ją znaleźli otrutą.

      Usuń
    5. W odcinku 4x02 w retrospekcjach był David jeszcze jako pasterz i rozmawiał z Anną o swoim ojcu, mówił że on był alkoholikiem, ale obiecał że się zmieni. Pojechał gdzieś i przez długi czas się trwał w tym postanowieniu, ale się złamał i upił. Potem znaleziono jego zwłoki i rozbity wóz. Stąd ta historia o wypadku ;)

      Usuń
    6. No tak pamiętam , ale teraz może się okazać ,że to wcale nie był wypadek tylko ktoś zabił jego ojca.

      Usuń
  7. Słyszałam ,że mamy poznać w tym sezonie więcej z przeszłości Haka i być może Hak spotkał tam kiedyś Alladyna .Nie wiem ,ale jestem przekonana ,że być może jak Hak dowie się co Emma ukrywa być może będzie w stanie jej pomóc .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu raczej nie chodzi o Alladyna, a o niejakiego Kapitana Nemo. Postaram się niedługo wstawić o nim notatkę. ;)

      Usuń
    2. A myślałam ,że chodzi o Alladyna ,że też był wybawicielem i ma te same objawy co teraz Emma.

      Usuń
  8. Coś mi się wydaje ,że zrobili wątek z tą wizją Emmy ,że może zginąć , byśmy się zastanawiali czy to prawda , a okaże się ,że to jedna wielka ściema albo ktoś jej pomoże i uratuje ją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zabiją Emmy bo przecież musi mieć swój szczęśliwy happy ending z Hakiem i gromadką dzieci .Ahahaha właśnie se wyobraziłam Haka towarzyszącemu Emmie podczas porodu i przecinającemu hakiem pępowinę.

      Usuń
    2. You made my Day! XDD Ale to byłoby niezłe z tym hakiem zamiast nożyczek, czy co to tam jest...

      Usuń
    3. Co nie lekarz mówi Hakowi , może pan przeciąc pępowinę tu ma pan nożyczki , a Hak po co mi nożyczki mam swój hak.

      Usuń
    4. Dzięki wam śmieję się już drugie dzień. Brakowało mi takiego miejsca w internecie o OUAT, gdzie możemy się pośmiać i popisać o serialu. :D

      Usuń