czwartek, 13 października 2016

Sneak Peek #2 z odcinka 6x04

Witam ponownie. Nie zdążyłam wstawić pierwszego sneak peek'a, a już pojawił się drugi... Oni mnie wykończą. Od razu przechodzimy do rzeczy:
Evil Queen: Wow, a kto to się doprowadził do porządku. Lubię to. Uwydatnia twoje oczy.
Mr. Gold: Zamknięte.
Evil Queen: Myślę, że dla mnie zrobisz wyjątek. Dlaczego taka zmiana?
Mr. Gold: To będzie moja sprawa.
Hyde: Zmiana wyglądu, nie pomoże ci, możesz zmienić zewnątrz, ale to co masz wewnątrz wciąż jest.
Mr. Gold: Wynoście się stąd. Obydwoje. 
Hyde: Szukam czegoś i wierzę, że jest to u ciebie, stary naszyjnik z kameo (kamień szlachetny) .
Mr. Gold: Następny.
Hyde: Daj mi go. 
Mr. Gold: A co dasz mi w zamian? Dlaczego nie zginął?
Evil Queen: Ponieważ nie możesz go zabić, tak jak Regina mnie. Nie marnuj czasu chyba że chcesz zmarnować resztę dnia na duszeniu go. 
Hyde: A naszyjnik...

Jak podoba wam się sneak peek? Moim zdaniem Evil Queen i Hyde wymiatają! Uwielbiam ich razem! A wy co sądzicie piszcie w komentarzach!

5 komentarzy:

  1. Hyde i EvilQueen > shippuje baaardzo ♡♡♡
    najlepszy duet od dawna , ta chemia między aktorami.. No i głos Sama Witwera (Hyde) kupuje mnie za każdym razem. No i ten śmiech podczas duszenia.
    Coraz bardziej mnie interesuje Mary skoro Hydowi tak zależy na tym naszyjniku

    OdpowiedzUsuń
  2. Hyde i EQ wymiatają , czemu Rumple ściął włosy , jakoś chyba nie będę umiała się przyzwyczaić do jego nowego wizerunku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rumple ściął włosy ponieważ Robert Caryle będze teraz grał w drugiej części filmu "Trainsporting" i producenci filmu wymagali tego od niego.
      Twórcy OUAT zamiast dać aktorowi peruke wplotła zmianę wyglądu w fabułę.

      Usuń
  3. Zapewne trudno mi będzie się przyzwyczaić do Rumple z taką fryzurą, ale też mnie jakoś bardzo nie razi. Sądzę jednak, że ładniej mu w dłuższych włosach. Jestem coraz bardziej podekscytowana co do tego odcinka. Muszę przyznać, że Hyde wydawał mi się na początku dość prostą postacią, po prostu złą stroną Jekylla, ale teraz wydaje mi się, że może on mieć więcej głębi. A ten sentyment do naszyjnika... Czuję tu jakąś tragicznie zakończoną romantyczną historię. Ciekawi mnie tylko kto będzie tym złym, bo mam co do tego coraz więcej wątpliwości.
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Robert wygląda o wiele lepiej w krótszych włosach według mnie!
    Hyde&EQ - I ship it!
    Najśmieszniejsze jest to, że Zła Królowa flirtuje z kim popadnie, nawet z samą sobą! :D Ogólnie niby ma być taka straszna, a jednak jest bardzo dziecinna.

    OdpowiedzUsuń