wtorek, 18 października 2016

Promo odcinka 6x05

LINK DO DYSKUSJI O ODCINKU 6X04: [LINK]
Cześć! Przepraszam, że wczoraj tego nie wrzuciłam na bloga, ale wczoraj byłam taka zmęczona... Więc wstawiam to dzisiaj! Troszeczkę mam problemy z przetłumaczeniem niektórych kwestii w zwiastunie, więc jak będą jakieś luki lub błędy to nie krzyczcie. A oto promo:

W NASTĘPNĄ NIEDZIELĘ WEJDŹ DO NOWEGO ŚWIATA  PEŁNEGO MAGII I PRZYGÓD
Jasmine: Jestem tu aby zaoferować ci pracę, Alladynie.
Alladyn: Jesteś księżniczką Jasmine.
W SERCU NIEZWYKŁEGO POSZUKIWANIA
Alladyn: Sezamie otwórz się!
ODPOWIEDZI, KTÓRYCH SZUKA WYBAWICIELKA
Emma: On tu jest.
Jafar: To przeznaczenie wszystkich wybawicieli.
Alladyn: Nie bądź taki pewny.

Jak wam się podoba? Jak już wcześniej wspominałam, nie mogę się już doczekać historii Alladyna i Jasmine. To jedna z moich ulubionych bajek Disney'a. A czy wy na nich czekacie?
I jeszcze takie pytanko, czy chcielibyście dzisiaj podsumowanie odcinka 6x04? Nie wiem czy je pisać, ponieważ bardzo mało osób skomentowało post z dyskusją (link na górze), więc komentujcie jeśli chcecie podsumowanie. :)

3 komentarze:

  1. Uwielbiam twoje podsumowania! Faktycznie, komentarzy było trochę mało, ale może się jeszcze pojawią, bo wiele osób czeka na odcinek z napisami. Wątek Alladyna i Jasmine nurtuje mnie od początku. Cieszę się, że się nareszcie pojawią.
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne , że chcemy podsumowanie :) mało komentarzy o nie było napisów , nie martw się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać nowego odcinka, zapowiada się ciekawie! Podobno Emma ma wyjawić sekret swojej rodzinie. No i oczywiście Alladyn i Jasmine!

    Czekam na podsumowanie i wypunktowanie :)

    OdpowiedzUsuń