niedziela, 16 października 2016

Śmieszne obrazki związane z CS

No i na koniec, wstawiam wam na rozluźnienie post ze śmiesznymi obrazkami związanymi z Captain Swan. Niekoniecznie są z Captain Swan, są też o miłościach Emmy i o róźnych pierdołach. Mam nadzieję, że taki dzień z jednym shipem wam się podoba i jeżeli przy następnej ankiecie będzie ze 100 głosów to następna niedziela będzie ze Swan Queen. Zapraszam do komentowania. Mam także nadzieję, że jeszcze wyrobię się z wypunktowaniem. ;D












Piszcie w komentarzach czy któreś was rozśmieszyło. I to koniec niedzieli z Captain Swan. Mam nadzieję, że będę miała jeszcze okazję coś wstawić na temat Captain Swan. Piszcie w komentarzach czy podoba wam się taka akcja w weekend.


9 komentarzy:

  1. Najlepszy obrazek był z "this bitch stole our quote" haha.

    Super zorganizowałaś dzień z ulubionym shipem. Zdecydowanie powinnaś zrobić taki sam z innymi związkami. Fajna zabawa, możemy się lepiej poznać i wielu ciekawych rzeczy dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,This bitch stole our quote" zdecydowanie najlepsze. ,,My face the first time I saw Captain Hook" genialne. Bardzo podobały mi się wszystkie twoje posty o Captain Swan.
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję na kolejny taki dzień , nawet nie koniecznie z shipem tylko z postacią. I zgadzam się , obrazek z "z that bitch stole our quote" najlepszy!
    i mam propozycje na posta : pokazać zdjęcia postaci ze starych sezonów 1 i 2 i takie porównanie jak się zmienili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Propozycja jest świetna, koniecznie powinnaś zrobić takiego posta + jeszcze do tego character development.

      Usuń
    2. O właśnie , i dodać do tego character development ! Taki post byłby super

      Usuń
    3. Ok, ale wyjdę na idiotkę, ale wstyd... Wytłumazccie mi o co chodzi dokładnie z tym character development xD Powinnam to już wiedzieć, prawda? xD

      Usuń
    4. W skrócie to chodzi o to jak zmieniła się postać z biegiem czasu i pod wpływem wydarzeń z serialu :)
      Każdy ma prawo czegoś nie wiedzieć :)

      Usuń
    5. No właśnie coś takiego czytałam na internecie. Pewnie, że mogę zrobić taką notatkę, ale będę potrzebowała trochę czasu na jej przygotowanie. Dzięki za pomysł! :)

      Usuń