czwartek, 20 października 2016

Kilka informacji o 6x05

OPIS I ZDJĘCIA PROMUJĄCE ODCINEK 6X05: [LINK]
Cześć! Tak jak obiecałam, wstawiam dzisiaj post z kilkoma zdjęciami i informacjami na temat odcinka 6x05. Przed przeczytaniem tego posta, radzę zapoznać się z opisem odcinka (link na górze). Mam nadzieję, że coś was w ogóle zaciekawi, nie są to jakieś super zdjęcia, ale w komentarzach porozmawialiśmy o EQ i Captain Swan. Postanowiłam znaleźć te zdjęcia i je tu wstawić.
Zapraszam do rozwinięcia!
Zdjęcia zza kulis:




Wszystkie zdjęcia pochodzą z instagrama Normana Buckleya, który wyreżyserował ten odcinek. Ciekawostka: Norman jest także reżyserem serialu Pretty Little Liars. :)

 A macie jeszcze składaneczkę zdjęć promujących :)
Pamiętam, że ktoś w komentarzu pytał się co oni robią w tych podziemiach [?]. Mam odpowiedź: szukają Alladyna. Szczerze to nie wiem czy oni go tam znajdą, w promo Emma mówi, że Alladyn tu jest, ale do cholery jak on się tam znalazł? xD
Pewne jest, że Alladyn się znajdzie, ponieważ razem z Jasmine będą mieli sceny w Storybrooke.
 
Będzie też scena Emmy i Archiego:

Wydaje mi się, że Archie przekonuje Emmę do powiedzenia prawdy, ale ja zawsze jestem w błędzie, więc nie zwracajcie uwagi na moje domysły.
W odcinku 6x05 pojawi się także Pan Gold:

Ok, tak jak już wspominałam, w komentarzach pisaliśmy o jednej sytuacji. W opisie odcinka jest napisane, że Evil Queen oszuka m.in. Haka. W internecie pojawił się spoiler, że EQ może zamienić się w Emmę i pocałować Haka... W internecie jest kilka zdjęć ze sceny tego pocałunku. No i właśnie, kiedy Emma odchodzi ma taki uśmieszek w stylu Evil Queen... Nie wiem czy to dobrze widać, ale tak mi się wydaje, że ona tak się uśmiecha. Jak myślicie czy może to być prawda?




Ze zdjęć to już chyba wszystko. Czekałam, aby stworzyć tę notatkę i dodać do niej dwa script tease, które wstawił Adam na twittera. A więc proszę bardzo script tease:
Jasmine
Dowiesz się wszystkiego, czego potrzebujesz aby dotrzeć do Cave of Wonders
 Alladyn
Cave of Wonders?

Serio, nie wiem jak ładnie przetłumaczyć na polski nazwę tej jaskini. Więc zostawiłam w oryginale, bo tak ładnie brzmi.

Script Tease #2
 Hak
Nie, kontynuuj --
Emma
Killian--

O luju, pewnie nareszcie wyjawi prawdę o swoich wizjach. I będzie kłótnia. Nie mogę się doczekać! A wy co sądzicie?

Ok i to wszystko na temat odcinka 6x05. Mam nadzieję, że jakaś informacja was zaciekawiła czy coś, chociaż nie ma ich tu dużo. Podobają wam się zdjęcia? Co sądzicie o pocałunku? Co sądzicie o script tease? Piszcie w komentarzach. :)



28 komentarzy:

  1. Końcówka ostatniego odcinka Oracle się pyta Jasmine czy znają jej prawdziwą tożsamość , a teraz wszyscy szukają Alladyna.No ,ale trzeba założyć ,że Jasmine się zdradzi i poprosi o pomoc w znalezieniu Alladyna.Co do tego , jak on się znalazł w tych podziemiach to sądzę ,że Jafar w jakiś sposób go tam uwięził. Nie jestem pewna , ale wciąż mam przeczucie ,że Oracle to tak naprawdę Jafar , który będzie pod postacią Oracle udawał ,że chce pomóc itd , a w najmniej oczekiwanym momencie ujawni swoje prawdziwe oblicze i zamiary.Co do pocałunku Haka z EQ podszywajacą się pod Emmę , no nie ejstem tego taka pewna bo EQ ma oszukać zarówno Haka jak i Davida , może tu będzie chodzić właśnie o wizję Emmy , no nie wiem w każdym bądź razie jestem ciekawa w jaki sposób ich oszuka .Oczywiście cieszę się ,że dojdzie do konfrontacji Haka i Emmy do tyczącej wizji ,że mu o tym nie powiedziała , kłótnia nie zaszkodzi , ale z drugiej strony nie chcę by zaszło to za daleko i potem trudniej im się będzie pogodzić . No ale znajac scenarzystów to za 2 odcinki ich pogodzą , bo przecież true love musi wygrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Btw jestem strasznie ciekawa w jaki to sposób EQ zmusi Emmę do wyjawienia prawdy o wizji.Bo do tej pory sama nie chciala tego zrobić , i nawet Archie jej nie przekonał do tego .Hmm będzie to musiało być coś mocnego ,że Emma się zdecyduje powiedzieć prawdę .

      Usuń
    2. Oracle raczej jest Jafarem . Ten czerwony ptak , którego Hyde kazał szukać Emmie wygląda jak papuga Jafara z bajki o Alladynie ( papuga to Iago) no i jak wiemy należał do Oracle.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    4. Widzę ,że mój komentarz został usunięty przez administratorkę , mogę wiedzieć czemu.

      Usuń
    5. Kurczę, żadnego komentarza nie usuwał... Przepraszam za zaistniałą sytuację, pewnie znowu czytałam komentarze na telefonie i niechcący zaznaczyłam i usunęłam. Już drugi raz to się zdarza... Jeszcze raz przepraszam, mam nadzieję, że wybaczysz, bo naprawdę nie chciałam usunąć komentarza. Ah, nie mogę wchodzić na telefonie. Jeszcze raz przepraszam :c

      Usuń
    6. Ahahaha spoko no nic się nie stało , po prostu zauważylam ,że moj komentarz został usunięty i chcialam wiedzieć dlaczego .Spoko nie gniewam się .

      Usuń
  2. Nareszcie Emma wyjawi prawdę! Takie zawieszenie tego wątku stawało się już irytujące. Co do pocałunku jestem coraz bardziej przekonana, że EQ podszyje się pod Emmę, pójdzie do Charming'ów i Hooka, ci wyjawią jej jakiś plan działania, a później pocałuje się z Killianem. Ciekawi mnie też co się stało z Alladynem. Skoro żyje, a Jafar skończył w lampie, to albo Jafar'owi udało się uciec albo to cała historia z przeznaczeniem wybawicieli to kłamstwo. Zapowiada się emocjonujący odcinek!
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem coraz bardziej przekonana ,że historia z przeznaczeniem wybawicieli to ściema . W końcu czy ktoś to może potwierdzić , Emma też naiwna od razu poleciala do Hyde'a , a potem nagle w lesie zjawiła się Oracle i pokazała Emmie od razu jej koniec i nie wiem co by zrobiła w tym dniu i tak umrze.Nawet się nie spytała co wywołuje te wizje , dlaczego tak się dzieje .Pewnie Emma będzie z kimś walczyć z tej wizji , ale nie sądzę ,że umrze .

      Usuń
    2. Też nie rozumiem czemu Emma z wizją poleciała do Hyda - chociażby dlatego , że po co miałby jej pomagać? I czemu miałby powiedzieć jej prawdę? Ta wizja to raczej na pewno ściema , nie usmiercili by głównej bohaterki tak po prostu.

      Usuń
    3. Można to chyba wyjaśnić w jeden sposób , dlatego poleciała do Hyde'a , bo ten jej powiedział jak go zabierali ,że wie co się z nią dzieje i jak chce wiedzieć to ma go odwiedzić .W końcu i tak jej gówno powiedział , bo od razu wysłał ją do Oracle , a potem jak zaś do niego przyszła , to jej powiedział ,że jej nie pomoże i nie wie kto jest jej złoczyńcą.I oczywiście znał wielu wybawicieli , któży i tak skończyli tak samo , ciekawa jestem kiedy i gdzie ich poznał.

      Usuń
    4. Wiesz , jako że oni wszyscy myśleli , że Hyde jest tym złym to po prostu bym nie wierzyła w to co mówił. Bo mógł kłamać aby ją podlamać tym wszystkim. A , że spotkał wybawicieli- w krainie nieopwiedzianych historii był długo a ja to odebrałam jako taki azyl dla wszystkich ze wszystkich światów. A , że byl naczelnikiem to moze było tak , że sobie poznawał te historie (wiedział jak obudzić belle i nie kłamał) i spotkał tych wybawicieli którzy uciekali przed swoim losem właśnie w krainie nieopwiedzianych historii. Ale to moja interpretacja i raczej twórcy tego juz nie wyjaśnią

      Usuń
  3. Coś czuję, że ten odcinek będzie wielki i wiele wnoszący. Emma w końcu wyjawia prawdę, ÈQ zaczyna prawdziwą zabawę z naszymi ukochanymi postaciami, no i kontynuacja wątku Jasmine + zobaczymy jeszcze Alladyna. Ten odcinek napisali Adam&Eddy, a tytuł jest wzięty prosto z bajki o Alladynie. Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  4. https://www.youtube.com/watch?v=WpiuA7qDoZQ&feature=share
    Znalazłam tę scenę z pocałunkiem na youtube. Niestety słaba jakość i bardzo mało widać.
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za linka kochana , po obejrzeniu tej sceny jestem coraz bardziej przekonana ,że to raczej będzie EQ podszywająca się pod Emmę .Jak odchodziła ten uśmieszek , chód wszystko pasuje do EQ.

      Usuń
    2. To jest Zła Królowa na bank.

      Usuń
    3. Już se wyobrażam minę Haka , jak się całuje z EQ/Emmą wyjawia jej jakiś plan działania , ta odchodzi zadowolona .Nagle się zjawia prawdziwa Emma , Hak zdezorientowany ,że co ona tu robi jak przed chwilą rozmawiali ahahaha zabawna będzie ta scena.

      Usuń
    4. To na 99% EQ. O ludzie nie mogę oddychać... xD

      Usuń
    5. To będzie piękne XD

      Usuń
    6. Ahaha i Hak biedny niczego nie świadomy.

      Usuń
    7. To będzie piękne! Nie sądziłam , że to powiem ale -poniedziałku przybywaj!

      Usuń
  5. Może mi ktoś wyjaśnić dlaczego Hyde sprowadził do Storybrooke ludzi z Krainy Nieopowiedzianych Historii.W 6x01 tak się przechwalał ,że to teraz jego miasto ,że ma wielkie plany , teraz pokazali ,że miał jakieś konszachty z EQ i oczywiście uśmiercili go i nie wiemy o co mu chodziło i też co knuł z EQ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że knuł z EQ żeby się zemścić na Mrocznym. A co do tych ludzi z Krainy Niedopowiedzianych Historii to też nie jestem pewna.
      Zuza M.

      Usuń
    2. Dokladnie , knul z EQ aby zemścić się na mrocznym , za to że był jego eksperymentem. Potem zesłał go do krainy nieopowiedzianych historii za to , że Hyde był za słaby. Podejrzewam (podkreślam ze sama to sobie wymyslilam) , że nie był tm zachwycony a do tego musiał dzielić ciało z mordercą jego ukochanej. Miasto dostał dlatego że udzielił informacji rumplowi o tym jak obudzić Belle (Hyde spotykał w krainie nieopwiedzianych historii ludzi z różnych światów więc wiele wiedział). A chciał aby te historie zostały opowiedziane bo Rumple tego nie chciał. Zaczynam podejrzewać , że część ludzi nie trafiła tam bo chciała tylko dlatego , że z różnych powodów odesłał ich tam rumple. Także w skrócie -Hyde sprowadził tych ludzi aby ich historie mogły się rozegrać i trochę namieszać oraz pokrzyżować plany rumplowi. ( a także dzięki temu twórcy mogli wprowadzić sobie dużo postaci których jeszcze nie było bez wielkieho backstory ale to przemilczmy xDD)

      Usuń
    3. Ok dzięki za wyjaśnienie.

      Usuń
  6. Cave of Wonders to chyba Jaskinia Cudów
    A jeśli chodzi o odcinek to zapowiada się BARDZO ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta jaskinia to na sto procent Jaskinia Cudów =D
    Wgl ten sezon mi się podoba <3 CS, Evil Queen <3
    Jestem bardzo ciekawa co się wydarzy w nowym odcinku!

    OdpowiedzUsuń