piątek, 7 października 2016

Ogłoszenia! I O&A!

Cześć! Mam dla was bardzo ważne ogłoszenia. Po pierwsze, mamy weekend i z tego oto powodu chciałabym, aby na blogu pojawiło się więcej postów. Mam kilka pomysłów, ale o tym w rozwinięciu. Po drugie chciałabym zrobić Q&A z okazji wybicia 1500 wyświetleń (i tak już jest ponad 1800, więc się lekko spóźniłam) i ponad 100 komentarzy, za co wam serdecznie dziękuję! A teraz zapraszam do rozwinięcia!
Mam dla was parę pomysłów na weekend, zapoznajcie się z tymi pomysłami i napiszcie w komentarzach, co was najbardziej interesuje:
  • Informacje o nagrywaniu sezonu 6, czyli zdjęcia zza kulis, informacje o nowych bohaterach, powroty starych postaci itp.
  • Notatka o nowej postaci- kapitanie Nemo, mam już parę ciekawych informacji ;)
  • Przypomnienie wszystkich sezonów, krótkie opisy każdego sezonu
  • Notatki o głównych bohaterach serialu i porównanie ich do postaci oryginalnych
  • Postacie, które chcemy z powrotem
  • Informacje o aktorach z serialu np. inne produkcje w których zagrali, ciekawostki
  • Śmieszne memy, przeróbki związane z serialem
  • Nasze ulubione shipy (Pojawi się ankieta!!!)
Co sądzicie o tych pomysłach? Jeżeli podobają wam się wszystkie to piszcie, że chcecie wszystko! Nie ma problemu! :)
A teraz o akcji z Q&A.
Tak już pisałam na górze chciałabym zorganizować Q&A, ale nie wyjdzie to bez waszej pomocy. Chciałabym abyście poznali mnie trochę bliżej i proszę abyście zadawali pytania np. o moją osobę, moje ulubione seriale, coś o OUAT jak się zaczęła moja przygoda z tym serialem. Możecie pytać o co chcecie. Jedna osoba może zadać kilka pytań. Chciałabym aby tych pytań było min.10, jeżeli tyle nie będzie to Q&A też nie będzie. Czy chcielibyście osobny post, aby tam zadawać mi pytania?
* * *
No i jak wam się podoba? Czy podoba wam się pomysł z Q&A? Jak podobają wam się propozycje postów na weekend? Piszcie w komentarzach pytania i co chcecie porobić w weekend na blogu. :)

5 komentarzy:

  1. Wszystkie pomysły są super! A co do przypomnienia sezonów- może zrobisz dłuższą serię z tego i np. raz na tydzień lub co parę dni będziesz przypominała nam każdy odcinek od sezonu 1? Dobrze byłoby przypomnieć sobie wszystko.
    Możesz również zrobić raz na jakiś czas post o jednej z głównych postaci, pod którym my będziemy mieć możliwość ocenienia jej/porozmawiania o niej, jak i ty napisania kilku słów, np przypomnienie jej historii. :)

    Pytania do Q&A:
    1. Twoja ulubiona postać? Dlaczego?
    2. Twój ulubiony ship? Również uzasadnij.
    3. Kto jest twoim ulubionym aktorem z serialu?
    4. Odcinek, który spodobał Ci się najbardziej.
    5. Ulubiony cytat z serialu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się zastanawiałam, czy nie zrobić, że wszyscy będziemy oglądać jeden odcinek co tydzień i przypominać sobie odcinki. Jeszcze nad tym pomyślę i poczekam na jakieś komentarze. O tych postaciach, też pomysł jest fajny i chyba pójdę jakoś w tym kierunku. Dziękuję za pytania! :D

      Usuń
  2. 1. Jakich nowych postaci najbardziej oczekujesz i dlaczego?
    2. Jakie dawno nie widziane postacie mogłyby wrócić?

    OdpowiedzUsuń
  3. Uzależniłam się od twojego bloga. Nawet nie liczę ile razy już dzisiaj na niego weszłam.
    1.Czytając twój post zaciekawiło mnie właśnie to jak zaczęła się twoja przygoda z serialem.
    2.Jaki jest twój ulubiony sezon?
    3.Ile według ciebie sezonów powinno mieć OUaT?(wiem, że to pytanie jest trochę głupie, ale niektórzy fani uważają np. że powinno się skończyć na 3 sezonie. Ja osobiście liczę na jak najwięcej, bo według mnie wszystkie historie w nim przedstawiane są niepowtarzalne, po prostu kocham ten i serial nie wyobrażam sobie bez niego poniedziałków!
    4.O założeniu bloga myślałaś już od dłuższego czasu, czy dopiero teraz coś cię zainspirowało do jego stworzenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu ludzie, wykańczacie mnie. Przez takie komentarze to normalnie płakać mi się chce... Dziękuję za takie miłe słowa. Czekałam tylko jak ktoś zada takie pytania! Na pewno na nie odpowiem, więc Q&A pewnie pojawi się jutro. :D Jeszcze raz dziękuję za takie ciepłe słowa. <3

      Usuń