niedziela, 23 października 2016

Wypunktowanie odcinka 6x04

Cześć. Dzisiaj przychodzę do was z ostatnim postem o odcinku 6x04, a chodzi tu o wypunktowanie. Nie będzie to długie, tak po jednym zdanku do każdego podpunktu, ponieważ chce jeszcze wstawić dwa posty i nie wiem czy się wyrobię. No więc zaczynamy!

1. Para odcinka
Zdecydowanie Bella i Hak! Uwielbiam ich przyjaźń, a w tym odcinku mieli genialne sceny. ;D

2. Postać odcinka
Tę postać mogę wstawić w podsumowaniu pewnie po raz ostatni, i jest to Hyde. Genialna postać, na której śmierci się popłakałam. Będzie mi go brakowało.

3. Najbardziej irytująca postać
Tak jak już pisałam, nie spodobała mi się postać Mary, która mnie trochę irytowała.

4. Najciekawsza postać drugoplanowa
Oczywiście Hyde i Jekyll. Smutno mi, że to koniec ich historii.

5. Najbardziej uroczy moment
Śniadanie u Charmingów. Więcej takich scen!

6. Najsmutniejszy moment
Śmierć Jekyll'a i Hyde'a. Poleciały mi łzy.

7. Scena odcinka
Nie jest to może jakaś najlepsza scena, ale zachowanie Belle bardzo na plus!


8. Najśmieszniejszy moment
Rozmowa Belli i Haka o rumie. Rum najlepszy! xD




9. Cytat odcinka
"We could always crack open a berrel of rum, if you thought it'd help." Killian wygrywa! xD

10. Najlepiej ubrana postać
Emma. Uwielbiam jej sty, jest bardzo prosty i sama tak się ubieram. Skórzana kurtka i kosuzlka albo jakaś koszula.


11. Najgorzej ubrana postać
W OUAT nie ma takich postaci! Od dzisiaj usuwam tę kategorię, jeżeli będzie taki przypadek to wstawię ponownie. ;D

Kogo wy byście wsyawili do podanych podpunktów? Piszcie co sądzicie i czekajcie na kolejne posty! :D




12 komentarzy:

  1. Popłakałam na śmierci Jekylla i Hyde'a. Liczę, że będą jeszcze z nimi jakieś flashbacki. Ten odcinek z jednej strony był bardzo wzruszający, a z drugiej właśnie zabawny. To właśnie lubię w OUaT. Potrafią świetnie grać na emocjach. Mnie też bardzo irytowała Mary. Nie tylko dlatego, że była nijaka. Dość okrutnie bawiła się uczuciami Jekylla- przecież nie mogła nie zauważyć, że coś do niej czuje, to było widać. Ale dawała mu jakąś nadzieję. Nie pasowała mi też do Hyde, on zasługiwał na taką dziewczynę ,,z pazurem".
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też liczę na fleshbacki z Hydem. I tak jak mówisz , do niego pasowała EQ , taka z pazurem , tyle mogli namieszać , szkoda trochę ,że tak szybko go uśmiercili.

      Usuń
  2. Jasne ,że czekam na kolejne posty :D wchodzę na twojego bloga chyba aż za często i obawiam się ,że moje wieczne komentowanie wszystkiego może być trochę denerwujące xD
    Jako cytat odcinka oczywiście tego o rumie dodałabym jeszcze "ostateczny twist. To nie ja jestem potworem" Hyda.
    Też strasznie zasmuciła mnie śmierć Hyda , do tego stopnia ,że zaczęłam oglądać inny serial z tym aktorem gdzie gra główną rolę
    Widzę też ,że ty również nie polubiłaś Mary chociaż i tak uważam ,że nie zasłużyła na to co ją spotkało. Nie oszukujmy się , większość z nas pewnie wybrało by Hyda a nie Jeckylla xD
    Również cieszy mnie yo ,że Belle w końcu się ogarnęła. Mam nadzieję ,że w końcu będzie sxczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co ty! Komentuj dalej! Ja tam lubię czytać twoje komentarze. :)
      Też zastanawiałam się nad tym cytatem, ale zapomniałam i pisałam dlaej. xD
      U a jaki to serial, może też się na niego skuszę. Wczoraj, żeby zapełnić sobię przerwy między odcinkami, zaczęłam oglądać Zagubionych, dużo tam ludzi z OUAT. ;D
      Też uważam, że nie zasłużyła na śmierć. Masz rację, bez zasatanawiania się wybrałabym Hyde'a. ;D

      Usuń
    2. Being Human wersja USA. Sam czyli nasz Hyde gra tam Aidena , wampira. Generalnie chodzi o to ,że Wampir Wilkołak i Duch żyją sobie w jednym domu i próbują żyć jak normani ludzie. Jestem dopiero po kilku odcinkach ale już mi się podoba tylko ciężko był znaleźć online. Zagubionych też próbowałam oglądać ale strasznie dużo do nadrabiania xD

      Usuń
    3. No to mnie zaciekawiłaś. Aż spojrzę na ten serial. To dużo? xD Nadrabiałam więcej sezonów innych seriali. ;D

      Usuń
    4. Zagubieni to świetny serial, Belle tam wymiata, gorąco polecam...Oglądałam w wakacyjnej przerwie między sezonami :)

      Usuń
  3. Znaczy się ja oglądam bardzo dużo różnych seriali więc muszę poczekać na jakąś dłuższą przerwę ,żeby nadrabiać. Więc tak , dla mnie to dużo xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam cię bardzo, ale ja też oglądam dużo seriali. Chciałam ostatnio zacząć oglądać Simpsonów (28 sezonów) albo Supernatural (12 lub 13 sezonów), poddałam się, więc znam ten ból haha xD

      Usuń
    2. Też chciałam oglądnąć supernatural ale ilość odcinków mnie przeraziła xD z zagubionymi to samo chociaż podejrzewam ,że jakbym się zabrała na poważnie za oglądanie to bym dała radę. Z czystej ciekawości , jakie seriale jeszcze lubisz oprócz OUAT? :D

      Usuń
    3. Ok, no to zaczynamy :D : Pretty Little Liars, iZombie, Baby Daddy, Dead of summer, Feed the beast, Przyjaciele, Dr House, Lucyfer, Modern Family, Ravenswood, Scream Queens, Scream, Shadowhunters, Sherlock, Stranger Things, The good place. Nie jest tego jakoś dużo, ale oglądam dalej. :D

      Usuń
    4. W końcu poznałam kogoś kto zna Lucyfera!!! Mogę umierać...

      Usuń