środa, 26 października 2016

Powrót Robina

Cześć. Nie jest to jakaś nowa wiadomość, że Sean Maguire wraca na plan OUAT. Podobno nie pojawi się we flashbackach. Wyszło parę nowych informacji dotyczących powrotu Sean'a na plan. A, że wcześniej nie mogłam wstawić notatki o powrocie Robina (bo bloga jeszcze nie było ;D ) to podyskutujemy także trochę o postaci Robina, jego historii, Outlaw Queen i innych ciekawych tematach. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia. :)

Użytkowniczka
Czy tęsknisz za Laną Parrillą?

Sean Maguire
Ciężko jest tęsknić za kimś, z kim spędziło się cały dzień.

źródło: [LINK]

Sean na tweeta odpowiedział 24 października, co oznacza, że postać Robina powróci w odcinku 6x10. Na jego twitterze pojawiło się także zdjęcie z Laną.

Czyli mamy już potwierdzenie, że Robin wróci... Z jednej strony się cieszę, ale z drugiej mam mętlik w głowie, bo przecież Robin został zabity, czy co tam z nim zrobił Hades. Ale najważniejsze NIE ŻYJE.
Tak jak obiecałam na początku, mam dla was kilka pytań dotyczących Robina, będzie to w takiej samej formie jak w pytaniach o Captain Swan. Chciałabym, żeby jak najwięcej osób się udzielało i nie bójcie się wyrażać swojej opinii! Ja się z wami żegnam, ale to nie jest koniec postów na dzisiaj!

1. Czy lubisz postać Robina?
Tak,przede wszystkim nie denerwował mnie, a to jest bardzo ważne. ;)

2. Czy podoba ci się relacja Regina i Robin?
Tak! Moim zdaniem bardzo do siebie pasują. I bardzo się cieszyłam, że Marion to jednak nie Marion, ale domyśliłam się, że może być w ciąży no i tu zaczęły się schody. xD

3. Co uważasz o sytuacji z Marion, która wróciła wraz z Emmą i Hakiem w finale 3 sezonu?
Śmiałam się. Serio. Było mi żal Reginy, bo kurczę lubiłam ich razem. I ten moment kiedy Robin odchodził. ;c

4. Czy shipujesz Outlaw Queen?
Tak!

5. Co sądzisz o tym, że nie mieliśmy pokazanej historii Robina w Zaczarowanym Lesie?
Ja jestem zawiedziona i mam nadzieję, że naprawią swój błąd. Przecież Robin był tak długo w tym serialu, a nie było żadnych scen z jego przeszłości. :/

6. Jak zareagowałeś/zareagowałaś na scenę śmierci Robina i co o niej myślisz?
Kurczę no, byłam wkurzona. Szkoda, że akurat taka fajna postać. A sama scena śmierci, moim zdaniem średniawa. Mogli to jakoś fajniej rozegrać, ale nie narzekam.

7. Co sądzisz o powrocie Robina?
Hmm...Nie wiem jak oni to rozegrają, mam nadzieję, że uda im się to jakoś sensownie zrobić. Ja mam taką myśl, pamiętacie jak Emma w Zaświatach wylała eliksir na grób Killiana i on się pojawił to samo było z Meridą i jej ojcem. I tak bym właśnie chciała, żeby Regina przyszła na grób Robina i znim porozmawiała w ten sposób, ale to na pewno nie będzie to.

P.S. Sean zdradził w jednym wywiadzie, że najbardziej cieszy się, że będzie mógł znowu współpracować z Colinem! :D
Zapraszam do odpowiadania na pytania w komentarzach. :)

14 komentarzy:

  1. 1.Postać Robina bardzo przypadła mi do gustu. Podobała mi się jego relacja z Davidem i Hook'iem. Uwielbiałam też Rolanda <3
    2.Też uważam, że do siebie pasowali. Pomysł z mężczyzną przeznaczonym Reginie mi się podobał, choć myślałam, że ona dowie się, że jest nim Robin jak już będą razem, a nie tak wcześnie.
    3.Sytuacja podobała mi się tak średnio, bo było mi żal wszystkich trzech(dopóki nie dowiedziałam się, że Marion to Zelena).
    4.OQ jest zdecydowanie jednym z moich ulubionych shipów.
    5.Chciałabym jakiegoś flashbacka z Robinem Był w głównej obsadzie, a nie wiemy właściwie prawie nic o jego przeszłości.
    6.Ja się popłakałam. Jakoś tak samo wyszło. Nawet nie sądziłam, że mogę się tak wzruszyć na scenie jego śmierci.
    7.Z jednej strony cieszę się, że wraca, ale z drugiej mam nadzieję, że dobrze to rozegrają, żeby nie okazało się, że będzie to zaprzeczanie sobie i temu co było pokazane w serialu. Uważam, że twoja teoria jest bardzo prawdopodobna. Już sam tytuł odcinka pasuje do Reginy stojącej przy grobie Robina, wylewającej eliksir i wypowiadającej te słowa. Do tego widziałam gdzieś zdjęcie właśnie z grobem Robina.
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/15/93/90/159390b99cc0a06e6ae702adaf66242d.jpg
      To to zdjęcie. Jest właśnie z odcinka 6x10.
      Zuza M.

      Usuń
    2. Mam zgrane to zdjęcie i zapomniałam wstawić xD

      Usuń
    3. No to sorry, głupio wyszło. Widziałam je już jakiś czas temu, ale nie wpadłam na taką teorię. Ogólnie to nie jestem zbyt dobra w przewidywaniu fabuły. Dlatego uwielbiam czytać czyjeś pomysły, a twoje są naprawdę trafne.
      Zuza M.

      Usuń
  2. 1.Lubiłam postać Robina , nie denerwowała mnie .2.Tak pasowali do siebie.3.Było mi wtedy żal Reginy , planuje se przyszłość z Robinem , a tu bum pojawia się Marion .4.Tak.5.Moim zdaniem to był błąd ,że nie pokazali jego historii , mam nadzieję ,że się to zmieni.6.Scena jego śmierci średniawa , było mi go żal , ale nie nic nie pobije śmierci Haka.7.Nie wiem jak planują go przywrócić , ale mam nadzieję ,że jakoś sensownie.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Wolałabym Toma Ellisa jako Robina , w jednym odcinku zagrał i jakoś tak bardziej mi pasował. Jako Lucyfer jest świetny a jako Robin pewnie też by był. Robin Hooda uwielbiam jako legendę a tutaj przedstawienie jakoś tak mi nie leży. Poza tym Robin z KUSZĄ?! Co to ma być?! Hood powinien mieć łuk i koniec.
    2. Nie , nie czułam między aktorami tej chemii. Takie to było na siłę. A jak porównam sobie to do chemii Hyda i EvilQueen to już w ogóle nie.
    3. To było straszne. Żal mi było Reginy a Robin zachował się jak pajac od razu lecąc do Marion. Mogli by porozmawiać czy coś , zaleźć jakieś rozwiązanie a tak miałam ochotę uderzyć robina w twarz
    4. Nie , tak jak mówiłam , nie ma chemii między nimi.
    5. Mogli by pokazać trochę prawdziwego Robina z Sherwood.
    6. Uratował Reginę , zrobił to co należy ale jakoś mnie to nie przejęło. Bardziej zasmuciło mnie to w jaki sposób Zelena musiała zabić Hadesa mimo ,że był jej True Love.
    7. Mam nadizeję ,że to będą tylko flashbacki. "Dead is dead" jak to pwedział rumple i niech tak zostanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jak co ale Regina ma najlepszą chemię z samą sobą! :D

      Usuń
    2. Aahhaha muszę ci w tym przyznać rację .

      Usuń
    3. Skoro w tym serialu dead is dead to w takim razie Hook powinien być martwy , no chyba ,że jego to się nie tyczy.

      Usuń
    4. Martwy powinien być również Charming i Niebieska Wróżka. W OUaTiW było tak też z Anastasią. Te zasada od dawna jest łamana, więc mnie to jakoś bardzo nie dziwi.

      Usuń
    5. W przypadku Charminga to on był tylko przez chwilę martwy , no a Hook , no trochę spędzili czasu w tych Podziemiach .No , ale oczywiście Hook zostal nagrodzony przez Zeusa , za pomoc w pokonaniu Hadesa.No a prawda jest taka ,że musieli kontynuować CS , więc musieli przywrócić Hooka.

      Usuń
    6. O właśnie , Regina ma najleszą chemię sama ze sobą.
      Ja po prostu nie lubię tego aktora więc niech nie wraca , cytat był trochę ironicznie bo jak wiemy tak trochę nie bardzo z tym dead is dead.

      Usuń
  4. 1. Nie, Sean jest kiepskim aktorem i mnie denerwował.
    2. Przez pierwsze 3 odcinki mi się podobała, potem już nie.
    3. Było mi szkoda Reginy, a Robin pokazał jaki jest.
    4. Kiedyś był to mój ulubiony ship, teraz już nie shippuję tej pary.
    5. Postać Robina była źle napisana i zlekceważona przez twórców.
    6. Mimo, że nie lubię tej postaci, byłam bardzo zdenerwowana. Poświęcono mu tylko 5 minut w całym odcinku, gdzie powinien mieć przynajmniej 20min+. Usunęli bardzo ważną scenę Robin/Roland. Według mnie OKRUTNIE potraktowano fanów Robina i OQ.
    7. Te powroty z martwych są żałosne. W samym serialu było powiedziane "dead is dead". Twórcy chyba nie znają własnego serialu. Co do samego Robina - jest to nudna postać i niekoniecznie cieszy mnie jego powrót. Jedynym plusem jest to, że Sean wraca na plan! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Nawet tak, ale bardzo denerwowała mnie ta postać.
    2. Podoba mi się to tylko dlatego ze Regina może być znowu szczęśliwa!
    3. Uważam że Emma postąpił bardzo głupio zabierając "Marion", w żadnym razie nie powinna tego robić, ale śmiałam się z reakcji Reginy.
    4. Shipuję, ale moim ulubionym stopem jest CapitainSwan ❤
    5. Postać Robina była źle napisana, dlatego to nawet lepiej ze nie pokazano głębiej tej histori, ale więcej o nim dowiedzieć możemy się w serialu Once Upon a Time in Wonderland
    6. Uważam że śmierć Robina była świetną odskocznią od tego całego LOVE...
    7. Powrót Robina? Od początku 6 sezonu się tego spodziewałam! Ale raczej jes to dobre B Regina będzie miała większe wsparcie, podobnie jak Emma 😊

    OdpowiedzUsuń