piątek, 21 października 2016

Sneak peek #1 i #2 z odcinka 6x05

Cześć! Dzisiaj przychodzę do was z dwoma sneak peekami. Na pewno już je widzieliście i mam nadzieję, że skomentujecie. W każdym sneak peeku pojawia nam się Jasmine, jeden z nich jest bardzo interesujący. Ale o tym w rozwinięciu!
Sneak peek #1

Śnieżka: Myślę, że Shirin nie była tu tylko po to, aby rozwijać swoją karierę i edukację.
Emma: Nie wiemy nawet czy to jej prawdziwe imię. Dowiedzmy się. Porozmawiajmy. Kim naprawdę jesteś Shirin? Co tu robisz? Pozwól sobie pomóc, powiedz kim jesteś. 
Jasmine: Nie mogę wam powiedzieć. Muszę trzymać swoje prawdziwe imię w sekrecie przez wiele lat. W Krainie Nieopowiedzianych Historii, Hyde mógłby tego użyć przeciwko mnie.
David: Hyde nie żyje.
Jasmine: Naprawdę?
Emma: Tak, nie musisz się już go bać.
Jasmine: Jestem księżniczką Jasmine z Agrabahu i przysięgam wam nie popełniłam tego przestępstwa. 
Emma: Wierzę ci.
Jasmine: Naprawdę? 
Emma: Mam taki rodzaj supermocy.
David: Jeżeli to nie byłaś ty, to kto?
Jasmine: Nie mam pojęcia. Ta dziewczyna była moją przyjaciółką i pomagała mi odszukać mężczyznę, którego kochałam wiele lat temu. 
Emma: Alladyn?
Jasmine: Znasz go? 
Emma: Nie, widziałam tylko film. To jest rzecz tego świata, ale gdzie on jest?
Jasmine: Chciałabym wiedzieć. Był szczególny, był wybawicielem.
Emma i David: Co?

Sneak peek #2
Stolica Agrabahu
Wiele lat temu...
Strażnik: Na kolana! Na ziemię!
Jafar: Sułtan nie toleruje złodzieji w Agrabahu, a co najważniejsza, ja też. Nasze miasto jest pełne was- motłoch, nic więcej niż uliczne szczury. Teraz wszystko jest takie jakie powinno być. 
Jasmine: Czy to prawda, że jesteś odważny, tak jak mówią ludzie?
Alladyn: Odważny? Nie. Pracuję w piekarni. Popatrz, słońce już zachodzi...
Jasmine: Nie jesteś piekarzem. 
Alladyn: Prawda jest taka...
Jasmine: A okropnym kłamcą. Spokojnie, nie jestem tutaj aby cię wydać, ale żeby cię zatrudnić. 
Alladyn: Jestem w złym położeniu. Kim jesteś? Księżniczka Jasmine.

Jak wam się podobają te sneak peeki? Czy wy też uważacie, że może coś się stać Oracle, wnioskując po pierwszym sneak peeku? Co sądzicie o scenie w Agrabahu? Może zainteresowała was choć trochę historia Alladyna? I taka ciekawostka, w ostatnim odcinku ponownie pojawiła się ta czerwona papuga, która jest podobna do tej z bajki... Czyżby pod Oracle podszywał się Jafar? 
Piszcie w komentarzach co sądzicie! :) Jak będziecie aktywnie komentowali to może jeszcze dzisiaj pojawi się podsumowanie odcinka 6x04. ;)


16 komentarzy:

  1. Zaraz po obejrzeniu pierwszego sneak peek'a nasunął mi się wniosek, że Oracle nie żyje. Ale może po prostu została ranna? Ewidentnie ktoś chciał wrobić Jasmine. Cieszę się, że była jakaś scena w komisariacie, ponieważ od czwartego sezonu Emma ani razu jeszcze nie pełniła funkcji szeryfa, a nawet lubię ją w tej roli. Odcinek wydaje mi się coraz bardziej interesujący i zagadkowy. Żałuję, że OUaT nie puszczają w piątek lub sobotę, bo wtedy mogłabym go wyczekiwać. A tak jestem rozdarta, bo z jednej strony nadszedł upragniony weekend, a z drugiej chcę poniedziałku.
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale jakby Oracle nie żyła ,była ranna , albo też zagineła to przecież Jasmine by o tym wiedziała i w poprzednim odcinku by się raczej skapneła ,że nie rozmawia z prawdziwą Oracle .No nie wiem dziwne to wszystko , mam wrażenie ,że Jasmine nie mówi całej prawdy .Też się właśnie cieszę ,że była jakaś scena na komisariacie i miny Davida i Emmy na wieść ,że Alladyn jest wybawicielem bezcenne.Wydaje mi się ,że to będzie bardzo Emmie na rękę bo w końcu spotkała kogoś podobnego do siebie i ktoś jej może wyjaśnić te wizje.

      Usuń
    2. Z tym, że Oracle nie żyje lub jest ranna chodziło mi o to, że Jasmine była przesłuchiwana w komisariacie jakby była o coś oskarżona i powiedziła ,,Ta dziewczyna BYŁA moją przyjaciółką".
      Zuza M.

      Usuń
    3. Spoko rozumiem o co ci chodziło , ale bardziej się skłaniam ku temu ,że raczej Jasmine chodziło o coś co się stało , lata temu i dlatego się bała Hyde'a .

      Usuń
  2. Mina Emmy i David'a, gdy Jasmin powiedziała o tym, że Alladyn był wybawicielem- bezcenna. Odcinek zapowiada się naprawdę dobrze, tajemniczy, mają rozwinąć wiele wątków. Gdy oglądam OUaT naprawdę nie zauważam kiedy mija te 40min. Szkoda, że nie mam tak samo z lekcjami w szkole... Trochę trudno mi się przyzwyczaić do tego Jafara, bo ta postać kojarzy mi się z tym z OUaTiW. Chociaż ten wygląda bardziej groźnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy Wy też zauważyliście to jak scena z pierwszego sneak peek'a jest dokładnie taka sama jak z odcinka 2x10, gdzie Charmingowie przesłuchiwali Reginę o zabójstwo Archiego? Czy twórcy próbują porównywać Reginę do Jasmine? Wow, to jest dziwne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet tego nie zauważyłam ,ale masz rację te dwie sceny są do siebie podobne .

      Usuń
    2. Powiedziałabym nawet, że identyczne. Ustawienie postaci, "I believe her"- wszystko to samo.

      Usuń
  4. Też od razu nasunęła mi się tamta scena! Ciekawe kto w takim razie wrabia Jasmine?
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie Jafar albo EQ nie zdziwiłabym się jakby to ona była.

      Usuń
    2. Ja też. Muszę przyznać, że jest po prostu genialna. Już zdążyła tyle pokręcić, a dopiero się rozkręca. Cieszę się, że ją przywrócili i mam nadzieję, że długo zostanie.
      Zuza M.

      Usuń
    3. Też mam nadzieję , że szybko się jej nie pozbędą.

      Usuń
  5. Emma ma te swoje supermoce , a nawet nie potrafiła wyczuć czy Hyde i Oracle mówią prawdę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo nie wyczuła kłamstwa Owena. Myślę, że ona po prostu nie do końca nad nimi panuje. Tak jak wcześniej nie kontrolowała tych ,,magicznych" mocy. Może nie działa to w każdym przypadku, tylko kiedy bardzo się wysili? Inaczej odpadałyby wszystkie intrygi złoczyńców, bo zaraz by je wykryła. Współczułabym też Henry'emu...
      Zuza M.

      Usuń
    2. Też o tym pomyślałam przy tej kwestii. xD

      Usuń
    3. Chyba macie rację bo z tą ręką też widać tego nie kontroluje i jak ratowała Ellę za pomocą magi , to musiała się bardzo wysilić .W końcu żadna intryga by nie wypaliła , bo Emma od razu by wyczuła kłamstwo.

      Usuń