poniedziałek, 3 października 2016

Zdjęcia z planu 6x03

Cześć! Pogrzebałam trochę w internecie i znalazłam kilka zdjęć z planu odcinka 6x03. Przygotujcie się na powrót kilku postaci z poprzednich sezonów! Zapraszam do rozwinięcia i skomentowania zdjęć.
UWAGA!
Jutro pojawi się opis odcinka 6x03 i zdjęcia promujące! Czekajcie, bo jest bardzo ciekawie. :) A teraz zapraszam do zdjęć zza kulis.









Chyba każdy już wie, że w następnym odcinku pojawi się Kopciuszek, jej mąż i córeczka, ale tego to totalnie się nie spodziewałam. Powróci także Dr. Whale! Czy tym razem też ktoś rzuci nim o ściane jak Zelena i Mroczna Emma? Przepraszam, taki żarcik. Na prawdę nie mogę doczekać się jego powrotu, ponieważ bardzo go lubię w OUAT i iZombie. A wy czekacie na powrót którejś z tych postaci?

3 komentarze:

  1. Cieszę się na powrót Kopciuszka i Doktorka.Ale bardziej czekam na pojawienie się Alladyna i Jafara.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie przeczytałam ,że osobą zakapturzoną która w wizji Emmy ją zabija , nie będzie Regina i Evil Queen.Jeśli to nie one , to nie wiem kto to może być .

    OdpowiedzUsuń
  3. Hak i Henry walczący na kije... Jak ja na to czekam XDD Kopciuszek wraca, yay! I doktorek... Zapowiada się boski odcinek.

    OdpowiedzUsuń