niedziela, 23 października 2016

Script tease #4 z odcinka 6x05

Cześć. Mam dla was czwarty script tease z odcinka 6x05. Który bardzo mi się podoba! Zapraszam do rozwinięcia! :)
Emma
Nie kłamałam -- Byłam tylko wystraszona.

Śnieżka
Czyli dokładnie wtedy, kiedy powinnaś porozmawiać ze swoją matką.

Coraz bardziej nam pokazują, że Emma powie o wizji! Nareszcie! Będą chociaż sceny Emmy i rodziców. A ja je uwielbiam. Nie mogę się doczekać już tego odcinka. A wy co sądzicie? Czekacie na ten odcinek? Czekacie aż Emma wyjawi prawdę o swojej wizji?
Dzięki anonimie za pomoc. ;)


4 komentarze:

  1. Myślę, że słowa Snow powinny brzmieć: "Czyli dokładnie wtedy, kiedy rozmawiasz ze swoją matką." Chodzi o to, że jak jest wystraszona powinna porozmawiać ze Snow xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi właśnie tu coś nie grało. Dzięki i już poprawiam. ;)

      Usuń
    2. Nie ma za co :D

      Usuń
  2. Ale się cieszę, że wracają takie rodzinne scenki! Coraz bardziej wyczekuję tego odcinka! Nie myślałam, że pojawią się aż cztery script tease. Najwyraźniej twórcy szykują coś naprawdę wyjątkowego. Gdy powiedziałam koleżance w szkole, w piątek, że nie mogę się doczekać poniedziałku, bo jest wtedy nowy odcinek mojego ulubionego serialu w ogóle mnie nie zrozumiała. Na to można liczyć tylko u innych Oncers. Niestety, jeszcze żadnego nie udało mi się spotkać.
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń