czwartek, 6 października 2016

Sneak Peek #1 z odcinka 6x03

Cześć. Szybciutko piszę do was przed wyjściem do szkoły. Pojawił się pierwszy sneak peek z odcinka 6x03. Zapraszam do oglądania, a tłumaczenie pojawi się później. Pewnie ok.14.
Ok, wróciłam już ze szkoły i mogę wam przetłumaczyć sneak peek. Zapraszam do rozwinięcia.

Regina: Daj mi to.
David: Czy jesteś tego pewna?
Śnieżka: Nie potrzebujesz pomocy Hyde'a. Masz nas. Odnajdywanie Złej Królowej jest rzeczą, którą robimy najlepiej.
Regina: Bez obrazy, ale to niej już ta sama Zła Królowa, którą zapamiętaliście. Zmiażdżyłam jej serce, a ta z jakiegoś powodu wciąż żyje. Jak to w ogóle możliwe?
Śnieżka: Nie wiem.
Regina: Lepiej żeby Hyde wiedział.
David: Myślisz, że to sprawi, że zacznie mówić?
Regina: W porównaniu do makaronu pielęgniarki moja lasagne jest daniem godnym króla.
David: Co to jest do cholery?
Regina: Zła Królowa
Hyde: Tak,i patrząc na to widzę, że wielkie umysły myślą tak samo. Cieszę się jednak, że ona (Zła Królowa) przyszła do mnie pierwsza. Oferowała o wiele lepsze menu.
Regina: Czego chciała?
Hyde: Tego samego co ty. Informacji. Opowiedziałem jej parę rzeczy o moich przyjaciołach, ale teraz jestem syty, więc cena informacji wzrosła. Oh, ciężko być o jeden krok dalej od siebie, prawda Regino?

Przepraszam, że jest tak dużo luk, ale oni tak momentami szybko i niewyraźnie mówią, że nie wiem co gadają. Jeżeli miałby ktoś napisy angielskie do tego sneak peeka, byłabym wdzięczna o podesłanie mi. Wypełniłabym wtedy luki.
Dziękuję użytkownikowi NocnyKochanek za pomoc w tłumaczeniu! :)
Jak wam się podoba ten sneak peek. Na początku scena wydawała się taka straszna i dramatyczna, a tu nagle Reginka wyskakuje ze swoją lasagnią ( czy to się odmienia ;D ). No i nareszcie powrót Hyde'a! Brakowało mi go w ostatnim odcinku. Jak wam się podoba sneak peek? Co zrobi dalej Regina? Piszcie w komentarzach co myślicie na ten temat. :)


8 komentarzy:

  1. Ahahaha Regina z lasagne dałaby jej trochę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta Trójca na misji razem! <3333
    Ogólnie jestem ciekawa wątku Hyde/Zła Królowa, bo chodzą plotki, że mają mieć romans.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie wiedziałam o tym , może być ciekawie .Ciekawi mnie też dlaczego Hyde sprowadził tych swoich przyjaciół z nieopowiedzianej histori , o co mu chodzi jaki ma w tym cel.

      Usuń
  3. Ale by było genialnie jakby mieli romans. :D Takie małe pytanie, czy chcielibyście dzisiaj notatkę o osobie z wizji Emmy, kto może się kryć pod kapturem. Nie wiem czy dzisiaj to wstawiać, bo jakaś mała aktywność dzisiaj. ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ,że wstaw dzisiaj tę notkę , chętnie poczytam jakie masz typy o osobie w wizji Emmy .

      Usuń
  4. Dzisiaj! :) Im więcej wpisów tym lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 luka śnieżka tam mówi "you dont need hydes help." Czyli po prostu nie potrzebujesz pomocy hyda
    2 luka Regina mowi "w porownaniu do szpitalnego jedzenia moja lasagna jest danie godnym krola
    3 luka : tak! I patrząc na to( lasagne) widzę ,że wielkie umysły myślą podobnie. Cieszę się jednak ,że ona (zła królowa) przyszła do mnie pierwsza. Oferowała zdecydowanie lepsze menu.

    no i ja osobiście mam nadzieje ze będzie dużo hyda w nowym odcinku :)

    OdpowiedzUsuń