niedziela, 16 października 2016

Dyskusja o...

Cześć! Zakończyła się właśnie ankieta na temat waszych ulubionych serialowych par. No i wybraliście! Miejsca od trzeciego do pierwszego to:
3. Rumbelle (Belle/Rumple)
2. Swan Queen (Emma/Regina)
1. Captain Swan (Emma/Hook)

Zapraszam do rozwinięcia!
Jeszcze takie małe ogłoszenie!
Bardzo fajnie się udzielaliście przy tej ankiecie, więc jeżeli w następnej ankiecie będzie 100 głosów, następną niedzelę poświęcimy Swan Queen, a jeszcze następną Rumbelle.
Koniec ogłoszeń.

Cieszę się, że wygrało Captain Swan, ponieważ jest to moja ulubiona para, ale moja opinia o nich będzie trochę później. Pytania o Captain Swan dla was i moje odpowiedzi:
1. W którym sezonie najbardziej podobała wam się ich relacja? 
Uwielbiałam ich w 2,3 i 4 sezonie. Nie byli tacy przesłodzeni.

2. Czy shipowaliście ich od samego początku?
Tak!

3. Jak teraz oceniacie relację Haka i Emmy?
Są moim zdaniem przesłodzeni, ale i tak ich uwielbiam.

4. Czy podobała wam się ich realcja, kiedy byli Mrocznymi?
Uwielbiałam ich!

5.  Czy chcecie aby w sezonie 6 wzięli ślub albo się zaręczyli?
Ok, mogą się zaręczyć albo już wziąć ten ślub. Ale mówię stanowcze NIE dla dzieci, zniszczy mi to ich obraz. Jakoś tak nie chcę ich dzieci...

6. Jeżeli Hak by się nie pojawił, z kim byście shipowali Emmę?
August i Jefferson (Kapelusznik)!

7. Jeżeli Hak nie zakochałby się w Emmie, z kim byście go shipowali?
Hmm... Ma fajną chemię z każdą kobietą! Ale najbardziej to z Reginą i Belle, bym go widziała. Zapomniałam o moim ulubionym shipie Captain Floor. Jak mogłam o tym zapomnieć...

8. Co sądziliście o sytuacji w Nibylandii, czyli o realcji między Emmą, Hakiem i Nealem.
Uwielbiałam oglądać jak Hak walczy o Emmę, a za Nealem nie przepadałam.

9. Co sądzicie o relacji Haka i ojca Emmy (David)?
Shipuję ich!

10. Co sądzicie o relacji Haka i Henry'ego?
Są razem tacy słodcy! Uwielbiam ich dialog w Nowym Jorku:
Henry: Dlaczego tak się ubrałeś?
Hak: A dlaczego ty ubrałeś się tak? xD

Ok, to tyle pytań dla was. Piszcie odpowiedzi na pytania i swoją opinię na temat Captain Swan. Później pojawią się cracki z Captain Swan, filmiki o nich i śmieszne memy z nimi. Więc fani Captain Swan, czekajcie! :)




47 komentarzy:

  1. 1. Zdecydowanie 2 i 3 sezon! Kochałam, jak się przekomarzali i jak Emma grała niedostępną, a widać było, że Hookowi na niej zależało.
    2. Oczywiście, że tak! Byli bardzo zgraną parą.
    3. Zgadzam się z tobą. Są za bardzo przeslodzeni i brakuje mi Hooka jako pirata w jego czarnym, skórzanym płaszczu.
    4. Jako Mroczni byli świetni. Szczególnie że pokazali, że nawet mrok nie mógł zaślepic ich miłości.
    5. Chciałabym zobaczyć ślub na Jolly Rogerze. I chętnie zobaczyłabym Emmę znowu w ciąży.
    6. Mimo wszystko kocham Swanfire, więc chętnie zobaczyłabym ją z Nealem. Uwielbiałam ich razem i chyba shippuje ich na równi z CS.
    7. Hook zdecydowanie pasował do Evil Queen. Jestem ciekawa czy w tym sezonie zobaczymy ich jeszcze razem.
    8. Podobało mi się jak Hook był zazdrosny o Neala, ale myślę, że nie miał być po co zazdrosny. Emma i tak by go wybrała. Tylko biedny Neal. Chciałabym, żeby miał szczęśliwe zakończenie i mógł zająć sie swoim synem.
    9. Oo zdecydowanie ich shippuje! Drugo najlepszy bromance, jaki widziałam w serialach!
    10. Bardzo lubię, gdy mają razem sceny, szczególnie gdy Hook nie ogarnia o czym mówi Henry np. GPS.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najbardziej lubiłam ich relacje w sezonie 4, później 3. Zdecydowanie shipowałam im od początku. Faktycznie teraz ich relacje są może trochę przesłodzone, ale w końcu muszą trochę odpocząć po emocjach w poprzednim sezonie, kiedy kolorowo nie było. Ich relacja jako mrocznych też mi się bardzo podobała, zwłaszcza w Camelocie. Ślub bym chciała, co do dzieci to mam mieszane uczucia, ale raczej tak. Gdyby Hook się nie pojawił to shippowałabym Emmę z Augustem. Hooka z Ruby lub Reginą. Neala jakoś nie mogłam znieść, jego postać w ogóle nie przypadła mi do gustu, ale Nibylandia była ok. Uwielbiam Hooka i Charminga razem. Według mnie ich przyjaźń jest świetna zwłaszcza dlatego, że Hook jest chyba pierwszym przyjacielem Davida, którego nie poznał dzięki Snow, i który nie przyjaźnił się wcześniej z nią. Hook i Henry są według mnie świetni. Ich dialogi mnie zawsze śmieszą lub wzruszają.
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. W każdym mi się podobali, ale jak mam wybierać to chyba w 3.
    2. Tak, przez nich też zaczęłam oglądać ouat (zaczęło się od filmiku na yt, a teraz mam obsesję na punkcie tego serialu i CS XD)
    3. Nic się nie zmieniło, nadal shipuję ich tak mocno, jak na początku:D
    4. 5A wykończyło mnie emocjonalnie... my poor shipper heart </3 Oczywiście podobali mi się jako mroczni, ale ciężko było patrzeć na Killiana, który był zły na Emmę.
    5. Umarłabym, gdyby to się stało:')To chyba zależy od tego, czy to byłby ostatni sezon, jeśli tak (oby nie), to chciałabym ślub.
    6. Chyba też z Jeffersonem i Augustem.
    7. Haka shipuję prawie z wszystkimiXD Najbardziej z Reginą, Belle i Ariel... z Davidem też:D
    8. Nigdy nie lubiłam Neala, czekałam tylko na sceny Emmy i Haka. Podobało mi się to, jak Hak był zazdrosny i zabiegał o Emmę.
    9. BROTP<3 Uwielbiam ich przyjaźń, nawet mogłabym ich shipować romantycznie gdyby nie było Captain Swan XD
    10. Uwielbiam ich sceny, zawsze się na nich śmieję. Najlepszy jest Killian który nie wie o co chodzi z wpółczesną technologiąXD Mam nadzieję, że Henry będzie mu pokazywał co i jak, strasznie bym chciała to zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Sezon 2 - fajnie się zapowiadali.
    2. Shippowałam na początku, potem już nie.
    3. Wszystko na siłe, przesłodzone.
    4. Zdecydowanie nie. Hak traktował Emmę jak jakąś rzecz, która nie miała uczuć. "Chcę cię zranić" "Byłaś tylko ładnym blond rozproszeniem".
    5. Nie chcę, ale bardzo możliwe, że tak się stanie. Jestem na NIE, jeśli chodzi o dzieci, bo Emma ma już Henrego i nie powinna go wymieniać na lepszy model. Wiadomo, że to jest normalne mieć kilkoro dzieci, ale w tym serialu mi to nie pasuje, zwłaszcza do Emmy. Henry jest wystarczający.
    6. Regina, ewentualnie Neal.
    7. David!!! Nie no żarty, żartami, ale Hooked Queen całym moim sercem! <3 (Zła Królowa&Hak).
    8. Fajnie było zobaczyć Haka jak się starał, zmieniła go trochę ta sytuacja na lepsze.
    9. Wymarzony ship! <3 <3
    10. Mam mieszane uczucia co do tego, ale mieli kilka fajnych, śmiesznych scen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, że gdyby Emma zaszła w ciążę to byłoby to wymienianie Henry'ego na lepszy model. Kochałaby ich tak samo.

      Usuń
    2. Ja uważam co innego. Może i by kochała tak samo, ale po co ma mieć kolejne dziecko jak już jedno ma? Henry powinien jej w zupełności wystarczyć.

      Usuń
    3. Nie wychowywała Henry'ego. Teraz z nim jest, ale jest już nastolatkiem. Fajnie byłoby zobaczyć Emmę bawiącą niemowlaka. To, że się ma drugie dziecko nie oznacza, że to pierwsze ,,nie wystarcza".

      Usuń
    4. Wydaje mi się, że Emma nie sprawdza się dobrze w roli matki, bo która mama zabiera swoje dziecko do PODZIEMI, by ratować swojego chłopaka? Która matka mówi ojcu swojego dziecka, że największym darem jakim od niego otrzymała było pozwolenie na ratowanie chłopaka, a nie Henry? Mnie to naprawdę oburzyło i nie chciałabym, żeby Emma zabierała się za kolejne dziecko, gdy nie potrafi zająć się tym pierwszym.

      Usuń
    5. Po prostu w tym serialu mi nie pasuje Emma z drugim dzieckiem. W życiu to co innego, posiadanie wielu dzieci jest normalnym zjawiskiem.

      Usuń
    6. Może i Emma nie jest najlepszą matką, bo dopiero się tego uczy. Ale jak dla mnie mogłaby się stać naprawdę świetną. Ok, zabrała Henry'ego do podziemia, ale jest on wieku dojrzewania, buntuje się na to, że nie traktują go na równi z innymi i że nie ma szansy się wykazać. Jest teraz autorem, więc zapewne będzie się kręcił w wielu sprawach, bo to jego zajęcie.

      Usuń
    7. Ja uważam ,że Emma po prostu się jeszcze uczy jak być matką , oczywiście popełniła i być może jeszcze popelni kilka błędów z tym związanych.I z drugim dzieckiem już by nie była sama bo przecież mialaby Haka , rodziców i Henryego.

      Usuń
    8. Dokładnie o to mi chodziło! Gdy Emma patrzyła na Hook'a bawiącego się z Alex widać było, że kiedyś też chciałaby stworzyć taką rodzinę. A co do Henry'ego nie łatwo jest z dnia na dzień zostać matką. Do tego Emma zawsze była bardzo zamknięta w sobie, dopiero teraz zaczyna się otwierać, a to na pewno nie ułatwiało jej rodzicielstwa.

      Usuń
    9. Btw uważam ,że która matka zabrałaby swoje dziecko do Podziemia by ratować swojego chłopaka uważam za słaby argument.Regina też jest jego matką adopcyjną i jakoś jej nie przeszkadzał fakt ,że Henry idzie z nimi , tak samo Snow i Davidowi , więc czemu Emma ma zbierać za to baty .

      Usuń
    10. Wydaje mi się, że w pierwszym sezonie o wiele lepiej sprawdzała się w roli matki niż teraz. Wtedy została nią z dnia na dzień, a teraz minęło już trochę czasu (6 sezonów to nie tak mało) więc powinna już sobie radzić.
      Każdy ma prawo do swojej opinii i według mnie Emma nie potrzebuje kolejnego dziecka. Zawsze była ona i Henry. :)

      Usuń
    11. Do anonima na górze:
      Bo to jednak był Emmy pomysł, by wybrać się w te podziemia. Zwłaszcza, gdy każdy uważał, że nie powinna tego robić. Rodzina nie mogła tak po prostu jej pozwolić iść samej i tak jak mówicie Henry jest uparty, więc poszedł. W tym wypadku wychodzi na to, że dla Emmy ważniejszy jest chłopak , niż życie członków jej rodziny (w tym syn, o którego tak ostro walczyła). Emma w pewien sposób wymusiła na nich iście za nią, mimo że nie musieli, ale to nie byłoby w ich stylu zostawiać Emmę samą sobie. Mam nadzieję, że wiesz o co mi chodzi.

      Usuń
    12. Masz rację każdy ma własną opinię na ten temat ,ale my tak naprawdę to nie wiemy czy Emma chce mieć kolejne dziecko czy nie .No i to się też liczy Haka czy chce mieć dziecko z Emmą , czy jest gotowy na bycie ojcem.

      Usuń
    13. Nie jestem anonimem z góry, ale wydaje mi się, że niczego nie wymuszała. Jest wycięta scena, w której po dopłynięciu do podziemia Regina, Robin i Henry mieli wrócić z powrotem, ale sami wybrali, że jednak pójdą dalej.

      Usuń
    14. Wybrali, że pójdą dalej, bo rodziny się nie zostawia w tyle :) O to mi właśnie chodzi, że w pewien sposób wymusiła to na nich.

      Usuń
    15. Właśnie Emma niczego na nich nie wymusiła , gdy zaczeła sie obawiać ,że za długo tkwią w Podziemiach .Snow wtedy powiedziała ,ze do niczego ich nie zmusiła ,że sami postanowili iść razem z nią.Więc no sorry ,ale przypisywanie ,że to wszystko dzieje się przez Emmę jest trochę przegięciem.

      Usuń
    16. Każdy może odebrać to na swój sposób. Ale gdyby na prawdę chcieli ją powstrzymać to byliby w stanie jej przeszkodzić. Emma potrzebowała krwi Gold'a. Gdyby Emma go szantażowała, że powie Belle, że znów jest Mrocznym, to i tak powiedziała już rodzinie, więc oni mogliby zrobić to samo. A on zbyt chętny do wyprawy nie był. Ale oni ją rozumieli i chcieli ją wspierać.

      Usuń
    17. Chyba nadal nie rozumiesz o co mi chodzi. Nie mówiłam, że wszystko jest przez Emmę, tylko że w pewien sposób wpłynęła na to. Wyobrażasz sobie jakby to wyglądało, gdyby rodzina jej powiedziała, żeby sobie poszła tam sama w te podziemia, lub żeby ją zostawili tam? To nie jest w ich stylu, dobrzy ludzie tak nie robią, zwłaszcza swojej rodzinie.

      Usuń
    18. No właśnie każdy może rozumieć to na swój sposób, może dajmy już temu spokój? I tak nic z tego nie wyjdzie.

      Usuń
    19. Rozumiem o co ci biega oczywiście ,że nie pozwoliliby jej tam iść samej albo zostawili jej tam .Ja uważam poprostu ,że pomimo ryzyka Emma postanowiła się udać do Podziemia i ratować Haka.

      Usuń
    20. Fakt każdy ma odmienne zdanie na ten temat , a i tak już było mineło .

      Usuń
    21. Jasne :) #HappyOnceDay

      Usuń
    22. Jak uważacie w którym momencie Emma się zakochała w Haku .

      Usuń
    23. Nie przykuwałam zbyt dużej uwagi do tego ale tak mi się wydaje, że jakoś sezon 4a?

      Usuń
    24. Myślę, że to było stopniowe. Jak dla mnie to na tej wyprawie w przeszłość poczuła coś poważniejszego.

      Usuń
    25. Bardzo możliwe. Bo wcześniej traktowała go jak takiego natręta trochę XD

      Usuń
    26. No ja też nie pprzykuwałam zbyt dużej uwagi co do tego .I teraz właśnie się złapałam na tym ok są parą wszystko ładnie pięknie ,ale kiedy ona się w nim zakochała.Ja tam uważam ,że końcówka 3 ciego sezonu albo właśnie w 4A.

      Usuń
    27. OGŁOSZENIE!
      Widzę, że tematy o rodzinie wzbudzają w was wiele emocji. Może niedługo stworzę jakąś notatkę na ten temat i tam sobie poprozmawiamy na ten temat? :D Taki jest mój pomysł, jeśli będziecie chętni to piszcie. :)

      Usuń
    28. Im więcej wpisów tym lepiej, więc zrób koniecznie!

      Usuń
    29. Świetny pomysł. Przydałby się taki temat.

      Usuń
    30. Jasne ,że zrób taką notkę przyda się.

      Usuń
  5. 1.Zdecydowanie sezon 2 i 3 .2.Tak.3 Na chwilę obecną są troszkę przesłodzeni ,ale i tak ich uwielbiam.4.Co do tego to mam mieszane uczucia bo Hook bardzo mi się podobał jako mroczny i żałuje ,że nie pociągli tego wątku dłużej , Emma zdecydowanie nie przypadła mi do gustu jako mroczna.5.Oczywiście ,ze chce zobczyć zaręczyny i ślub , co do dzieci , to nie wiem czy Emma jest gotowa na ponowne bycie matką .6.Graham.7.Ruby ,Regina , Belle.8.Uwielbialam jak Hook walczy o Emmę , za Nealem też zbytnio nie przepadałam .9.Zdecydowanie ich uwielbiam .10.Lubię ich relacje Hook jest przezabawny jak nie ogarnia o czym nawija Henry .

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. 2 i 3 sezon a szczególnie ostatnie odcinki 3 sezonu
    2. Tylko na początku , potem przestałam
    3. Są przesłodzeni a do tego nie podoba mi się to ,że Emma okłamuje Haka
    4. Mieszane uczucia , Hook jako dark one świetny , Emma nie bardzo ale momentami to było strasznie okrutne
    5. Zaręczyny ok , ślub i dzieci niekoniecznie
    6. Graham , Jefferson
    7.Tinkerbell (dzwoneczek)
    8. Nie bardzo mi się to podobało bo nie jestem fanką miłosnych trójkącików
    9. Bardzo mi się podoba jak z prawie wrogów stali się kumplami
    10. Uwielbiam to jak Henry nawija o czymś o czym Hak nie ma pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. W 3 i w 5.

    2. Tak! Nawet przed rozpoczęciem serialu xD

    3. 15/10. Kocham ich coraz bardziej. PROTECT MY SMOL BEANS.

    4. To było bardzo seksi i cudowne. Miło by było zobaczyć ich jeszcze raz.

    5. Bardzo chciałabym zaręczyny! Albo #letCSbang2k16

    6. Gdyby Graham nie umarł, to z nim. Lubiłam Neala. August też się nadaje, ale to bardziej jako bros.

    7. Chyba z Dzwoneczkiem.

    8. Bardzo mi się to podobało. Było dynamicznie, uroczo i smutno xD Lubię Neala, ale cieszyłam się z tego, że Emma wybrała Killiana.

    9. Kocham, jejciuuu. Captain Charming! BrOTP <3

    10. Czekam na moment, gdy Henry powie do niego "dad" XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. W którym sezonie najbardziej podobała wam się ich relacja?
    W każdym! Ale jeżeli muszę już wybierać to w 4. i 2.

    2. Czy shipowaliście ich od samego początku?
    Tak!

    3. Jak teraz oceniacie relację Haka i Emmy?
    KOCHAM ICH!

    4. Czy podobała wam się ich realcja, kiedy byli Mrocznymi?
    Tak.

    5. Czy chcecie aby w sezonie 6 wzięli ślub albo się zaręczyli?
    Tak. Szczerze, chciałabym obejrzeć reakcje Haka na wieść, że Emma jest w ciąży. Poza tym, fajnie byłoby zobaczyć Haka jako ojca (przemyślenie po scenie z Aleksandra)

    6. Jeżeli Hak by się nie pojawił, z kim byście shipowali Emmę?
    Gdyby Hak się nie pojawił, prawdopodobnie nie oglądałabym serialu więc... A tak na serio, Graham (gdyby żył), August.

    7. Jeżeli Hak nie zakochałby się w Emmie, z kim byście go shipowali?
    Oczywiście, że ze mną!

    8. Co sądziliście o sytuacji w Nibylandii, czyli o realcji między Emmą, Hakiem i Nealem.
    Moja reakcja: ,,Okej, Neal, lubię cię, ale Emma MUSI BYĆ z Hakiem''.
    9. Co sądzicie o relacji Haka i ojca Emmy (David)?
    Lubię ich!
    10. Co sądzicie o relacji Haka i Henry'ego?
    KOCHAM ICH!

    OdpowiedzUsuń
  9. 1.Szczerze mówiąc na początku byli bardziej romantyczni. Teraz Emma strasznie mnie wkurza, bo nie docenia tego co ma. Kurcze jej chłopak wrócił z Zaświatów!! Powinna zdawać sobie sprawę ze swojego szczęścia i planować z nim wspólna przyszłość. Poza tym od kilku sezonów między nimi nic nowego się nie dzieje.. A ten jej brak zaufania to już wogole... Najlepszy był wg mnie 3 i 4 sezon.

    2.Tak! Chociaż przez jakiś czas chciałam by była z Nealem.

    3.Zaproszenie Hooka by z Emma zamieszkał było dużym plusem, ale i tak uważam ze jakoś wszystko wolno u nich idzie. Hooka był chyba bardziej romantyczny gdy o nią zabiegał.

    4.Podobało mi się to że Emma urządziła całą tę szopkę by uratować Hooka. Co prawda zamieniła go w Mrocznego, ale... Chyba lepsze to niż śmierć. Podobał mi się mroczny Hook, chociaż jego relacje z Emma już wtedy nie ;)

    5. Tak! Myślę że byłby to nareszcie jakiś krok w przód (z gościem-malpa zaręczyla się po 8 miesiącach) a poza tym Emma ma już prawie 34 lata. Czy chciałabym by mieli dzieci?? Chyba tak, zwłaszcza po scenie z Aleksandra, ale mam nadzieje że Emma będzie wtedy lepsza matka. Co do jej relacji z Henrym to też uważam że mało spędzają teraz czasu, mniej niż gdy spotykali się pod niewiedza Reginy.

    6. Z Nealem! Było mi bardzo przykro, gdy umarł, choć nie aż tak przykro gdy umarł Rumple czy Hook. Tak szczerze to jestem trochę zła na Neala bo z pewnością mógł poszukać lepszego rozwiązania niż tego które proponował mu pan Pinokio. I wcale nie musiał jej zostawić! Potem jednak zaczęli się dogadać. Henry odnalazł ojca... I myślę że gdy nie Hook to chciałbym by Neal i Emma byli razem.

    7.Hmn.. Nie myślałam nigdy nad tym. Może z Dzwoneczkiem lub Regina

    8.Ha! To było świetne! Choć wtedy sama jeszcze byłam rozdarta komu kibicować.

    9. Z początku byli mega śmieszni xd Ale teraz mogli by być dobrymi przyjaciółmi tak myślę ;)

    10. Kocham! Henry chyba już go akceptuje, choć nwm czy widzi go w roli jego przybranego ojca. Przypomniały mi się sceny z drugiej klątwy, gdy to Henry nic nie pamiętał i wtedy były świetne sceny Hook-Henry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emma ma teraz ponad trochę 30 lat, ewentualnie 31. Jeden sezon to nie jeden rok. Na filmwebie ktoś w dyskusji ,,Ile Emma ma lat?" zamieścił szczegółowe wyliczenia jakiegoś fana. Podobno Horowitz sam to przejrzał i przyznał, że jest bardzo dokładne. Jest do końca 4 sezonu, ale od tamtej pory nie minęło aż tak dużo czasu.

      Usuń
    2. Ja wyliczyłam to na podstawie wieku Henry'ego. W piątym sezonie było mówione gdzieś że ma 14 czy 15 lat a skoro Emma urodziła go w wieku 18 to wychodzi to jako 32 około 33

      Usuń
    3. Możliwe. Twórcy nigdy nie sprecyzowali tej kwestii. Tak z ciekawości- Kiedy mówili o wieku Henry'ego? Jakoś mi to umknęło.

      Usuń
    4. Adam Horowitz pisał jakiś czas temu o tym na Twitterze.

      Usuń
    5. A co konkretnie?

      Usuń
    6. Napisał, że Henry ma teraz 14/15 lat (nie jestem pewna). Poszukałabym tego tweeta, ale mnie pan Horowitz zablokował i nie mam takiej możliwości.

      Usuń
    7. O luju a co się stało, że cię zablokował? haha xD

      Usuń
    8. Nie zgodziliśmy się w jednej kwestii XD

      Usuń