piątek, 14 października 2016

Script tease #1 z odcinka 6x04

Cześć! Przychodzę do was z pierwszym script teasem z odcinka 6x04. Jesteście ciekawi? Jak tak to zapraszam do rozwinięcia. Chciałabym zaprosić was też do dyskusji na temat powrotu Pinokia: [LINK]
David
Czy ojciec nie może czegoś ugotować dla córki?

Emma
Jasne. Ale ja jestem wybawicielką... A nie rumuńskim ciężarowcem ( nazwa sportowca, nie pytajcie... xD ).

Wiemy, że będzie scena z Emmą i Davidem. Lubię ich relację ojciec-córka, ale jak ktoś ich shipuje... To trochę mi nie dobrze. Jak wam się podoba ten script tease? Ja czekam na więcej i już zacieram ręce z niecierpliwości. :D

15 komentarzy:

  1. Irytuje mnie Emma z tym ciągłym gadaniem jestem wybawicielką bla bla bla .Każdy to już wie , nie musi w każdej rozmowie tego podkreślać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że Emma ma chociaż jedną scenę z jej ojcem. Ja nie wiem, co scenarzyści sobie wyobrażają. Regina ma O WIELE więcej scen ze Snow i Davidem, niż Emma, a w końcu to są jej rodzice! W dodatku nie widziała ich przez 28 lat! Według mnie jest to żałosne. Oni nie wyjaśnili sobie nawet wielu ważnych spraw, m.in. dlaczego ją porzucili jako małe dziecko. Powinni się skupić na problemach rodzinnych, bo w końcu o tym jest ten serial.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo ciągle pokazują Reginę ze Snow, rozumiem, że jest to ważne, ponieważ ich więzi się zacieśniają, ale co z Emmą? Zgadzam się z tobą, że powinno być choć parę scen rodzinnych. :D

      Usuń
    2. Ale Emma chyba wie ,że to wszystko było przez tę klątwę ,że normalnie by jej nie porzucili .Ale macie rację brakuje scen Emmy z jej rodzicami , a jak już dadzą to taką przelotną .

      Usuń
    3. Tak, oni porzucili ją przez klątwę, ale mieli wybór: zatrzymać ją przy sobie i zostać przeklętymi razme lub wysłać ją do innego świata, żeby ich potem odnalazła i złamała klątwę. Według mnie źle postąpili. Bardzo samolubnie. Porzucili noworodka, nie wiedzieli nawet gdzie ją wysyłają, co ją będzie czekać. Emma nie miała kolorowego dzieciństwa i młodości. Im zależało tylko na tym, żeby ich ocaliła z klątwy. Według mnie ten wątek jest bardzo ważny, powinni go wyjaśnić.

      Usuń
    4. Według mnie też powinni to wyjaśnić, ale co do tego, że porzucili ją tylko po to żeby ich ocaliła nie jestem pewna. Charmingowie nie wiedzieli jak będzie działać klątwa, wiedzieli tylko, że ma zabrać im to co najbardziej kochają. Wydaje mi się, że włożyli ją do tej szafy po to żeby ją ratować. Bali się co może z nią zrobić klątwa, lub Regina, bo w tamtym świecie to ona miała mieć swój happy end. To samo zrobił Geppetto z Pinokiem, a on przecież nie miał nikogo ratować.

      Usuń
    5. Też mi się cyba wydaje ,że Charmingowie włożyli ją do tej szafy by ją ratować , bo nie wiedzieli jak klątwa zadziała na Emmę , albo Regina zabrałaby im Emmę , albo nawet ją zabiła.

      Usuń
    6. Samo to, że wysłali ją w niewiadome jest złe. Może rzeczywiście chcieli ją ratować ale czy to było ratowanie? No nie wiem.

      Usuń
    7. Pewnie i tak już nie wyjaśnią czym się kierowali Charmingowie , wkładając Emmę do tej szafy , my se tylko możemy gdybać.

      Usuń
    8. Ale patrząc na to z drugiej strony to przecież Snow zaczeła rodzić w momencie jak zbliżała się klątwa , nie chciała się rozstawać z Emmą i wkładać ją do tej szafy ,ale nie mieli wyjścia.Nie mieli też czasu debatować nad tym , gdzie ta szafa wyśle Emmę , tylko żeby była bezpieczna.Wydaje mi się ,że dlatego tak się potoczył los Emmy ,że nikt nie chciał jej adoptować ,że nie było nic o rodzicach wiadomo .

      Usuń
  3. Bardzo się cieszę, że nareszcie pojawi się jakaś rodzinna scena. Nie pamiętam kiedy ostatnio Emma spędziła trochę czasu z rodzicami, a bardzo lubię ich relacje. Wróciłam dzisiaj padnięta do domu i pierwsze co zrobiłam to weszłam na twojego bloga. Widok dwóch nowych postów od razu poprawił mi humor, dziękuję!
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty poprawiłaś mi humor swoim komentarzem. Dziękuję za takie miłe słowa. Dzisiaj pojawi się też podsumowanie odcinka 6x03, więc będzie na co czekać. I jeszcze raz dziękuję za takie komentarze. :)

      Usuń
  4. Ja tam sądze ,że Emma jest bardzo niesprawiedliwa przykład ;gdy Hook chciał wywieźść Henry'ego bo nie chciał pocałować Emmy by tym samym odebrać jej moc , gdy się o tym dowiedziala to zaraz strzeliła focha ,że nie mogę ci już ufać , albo gdy jej rodzice ukryli przed nią ,że może mieć w sobie mrok i skierowali go na dziecko smoczycy tak samo okłamaliście mnie , nie wybaczę wam.A sama co teraz robi kłamie i ukrywa przed nimi i Hakiem że ma wizje , a zakładam ,że jak prawda wyjdzie na jaw to zrobi minę niczym kot ze shreka przepraszam i będzie chciała by jej wybaczyli.

    OdpowiedzUsuń