piątek, 7 października 2016

Script tease #2 i #3 z odcinka 6x03

Cześć! Szybko do was piszę, ponieważ Adam wstawił na twiterze dwa script tease z odcinka 6x03. Zapraszam szybciutko do rozwinięcia!
Regina
Whale.

Jekyll
Whale?

Jak już wiemy w nowym odcinku ma pojawić się Dr. Whale. I mamy małe potwierdzenie. Nie mogę się już doczekać współpracy Jekyll'a i Whale'a, bo na to liczę.
A teraz czas na coś dla fanów Captain Swan.

Emma
Stawiać miłość na pierwszym miejscu przed życiem.

Hook
Dokładnie.

Już nie mogę się doczekać. Boże, jak ja ich kocham. Tak jak mówiła Jennifer, Captain Swan będą szli na przód. Co wy sądzicie o tych script tease? Piszcie w komentarzach, z przyjemnością poczytam! :)

8 komentarzy:

  1. Jennifer w dzisiejszym wywiadzie powiedziała, że Hak i Emma zamieszkają razem. Jestem ciekawa czy będą również biły dla nich dzwony kościelne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę muszę obejrzeć gdzieś ten wywiad, bo słyszę, że dużo mówiła o Captain Swan. Chociaż powiem szczerze, że nie chciałabym ślubu Captain Swan... Jakoś tak mi nie pasuje... Ale zobaczymy :D

      Usuń
    2. Ślub to tam jeszcze ujdzie ,ale ja se nie wyobrażam Haka w roli ojca zmieniającego pieluchy.

      Usuń
    3. O dzieciach to już nawet nie chciałam pisać, jeszcze by ukuł biednego dzieciaczka w pupę. xD

      Usuń
    4. Ahahaha , a tak prawdę powiedziawszy to byłby najlepszym ojcem na świecie.

      Usuń
  2. Sorki za pytanie ,ale troszeczkę się nie orientuje kim jest Dr Whale .Też kocham Haka i Emmę , ale coś czytałam ,że Hak ma być wkurzony jak się dowie o wizji Emmy ,ale koniec końców jej wybaczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, nie masz za co przepraszać, od tego jest ten blog. :) Dr. Whale to Victor Frankenstein, odbierał poród Zeleny. Możesz go nie pamiętać, ponieważ było go bardzo mało w OUAT. Zdjęcie: http://onceuponatime.wikia.com/wiki/Dr._Whale
      Co do Emmy i Hook'a myślę, że ten dialog to będzie przy okazji, kiedy Emma powie mu o wizji. Ale nie mam pojęcia są to tylko moje domysły. ;)

      Usuń
    2. Aaaaaaaaaa to od razu trzeba było mówić dr Frankenstein.

      Usuń