wtorek, 25 października 2016

Odcinek 6x06 (opis, zdjęcia promocyjne, script tease)

DYSKUSJA O ODCINKU 6X05: [LINK]
Cześć. Dzisiaj przychodzę z opisem, zdjęciami i scripot teasem z odcinka 6x06. Mam nadzieję, że kogoś zainteresuje i będziecie chętnie komentowali. Będzie dużo zdjęć, a większość to Hak. Po więcej informacji zapraszam do rozwinięcia! :)
Opis:
EMMA PROSI ALLADYNA ABY POŁĄCZYĆ SIŁY Z JASMINE I DOWIEDZIEĆ SIĘ CO SIĘ STAŁO W AGRABAHU, A W PRZESZŁOŚCI HAK ZOSTAJE PORWANY PRZEZ TAJEMNICZEGO KAPIATANA NEMO.
Emma próbuje przekonać Alladyna, aby zacząć pracować z Jasminą, żeby pomóc Agrabahowi. W tym czasie Regina współpracuje ze Śnieżką i Davidem aby uwolnić Archiego z rąk Zeleny. Zła Królowa sieje podejrzenie między Henrym i Hakiem, nawet kiedy Gold przypomina jej o jego najważniejszej lekcji. Tymczasem w przeszłości, Hak zostaje porwany przez tajemniczego Kapitana Nemo i jest więziony w jego legendarnej łodzi podwodnej Nautilus.

Zdjęcia promocyjne: 

















Script tease:

Zła Królowa
Czyżby?

Henry
Tak

I jak? Podobają wam się zdjęcia? Co sądzicie o opisie i script tease? Czekacie na ten odcinek, a może niechętnie podchodzicie do odcinków z przeszłością Haka? Ja uwielbiam odcinki z flashabackami Killiana i już nie mogę się doczekać. Piszcie w komentarzach! :)



8 komentarzy:

  1. Według mnie odcinek zapowiada się interesująco. Jak dotąd podobały mi się wszystkie odcinki 6 sezonu. Widać, że twórcy i aktorzy naprawdę się starają. Zawsze miałam jakieś teorie co do odcinka, a teraz po prostu nie wiem czego się spodziewać po flashbackach tego epizodu. Ciekawi mnie też o co chodzi z Hook'iem i Henrym. Może EQ powie Henry'emu o tym, że Killian zachował nożyce?
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawia mnie tylko co Emma ma na sobie xD
    Odcinek poświęcony Killian'owi, czy może być lepiej?
    Oby nie doszło do jakiegoś ostrego konfliktu między Hakiem, a Henrym, ponieważ lubię to jak układają się ich relacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emma ma na sobie sukienko-tunikę , uwielbiam flashnacki z Killianem więc jestem jak najbardziej na tak .Kurczę wydaje mi się ,że pewnie EQ powie Henry'emu ,że Hak wcale nie wspiera Emmy jak powinien i pewnie dojdzie do ostrej kłótni między nimi.Nie chcę by się poróżnili bo uwielbiam ich relacje.

      Usuń
    2. Tak, wiem, że to jest tunika, ale taki strój bardziej pasował mi do flashbacków z Emmą..
      Nie no wszystko psują, to chociaż relacje między Henrym, a Hakiem mogliby zostawić w spokoju :/

      Usuń
    3. Przynajmniej coś się będzie działo , bo trochę zbyt sielankowo sie zrobiło.

      Usuń
    4. W sumie tak, chociaż ja u CS dawno sielanki nie widziałam, ciągle coś przed sobą ukrywają :/ Ale faktycznie, przynajmniej coś się będzie działo ;)

      Usuń
    5. Akurat o tę sielankę to nie chodziło mi o CS , wiem ,że akurat u nich sielanki dawno nie było .Ale cieszę się ,że scenarzyści dają im takie przeszkody do pokonywania , Emma ukryła przed Hakiem wizję , teraz Hak przed nią ,że nie pozbył się nożyc.Trochę za spokojnie się zrobiło .

      Usuń
    6. W sumie chyba o to właśnie chodzi w serialach, nie może być za długo sielankowo, bo zrobiłoby się po prostu nudno.

      Usuń