wtorek, 18 października 2016

Opis i zdjęcia promujące odcinek 6x05

LINK DO DYSKUSJI O ODCINKU 6X04: [LINK]
Cześć! Przychodzę do was z opisem i zdjęciami promocyjnymi odcinka 6x05. Jak już wiemy, flashbacki będą w Agrabahu, a bohaterami będą Alladyn, Jasmine i Jafar. Zapraszam do rozwinięcia, a tam zdjęcia, opis i osoby, które wystąpią gościnnie.
Zdjęcia:










Opis:
Przeznaczenie Alladyna zostaje odkryte, gdy on i Jasmine próbują ocalić swoje miasto przed Jafarem.
We flashbackach w Agrabahu, Jasmine prosi Alladyna, aby pomógł jej odnaleźć sekretną broń, która zdolna jest pokonać Jafara, który więzi sułtana, i ocalić miasto. Poszukiwanie prowadzi ich do Jaskini Dziwów, gdzie los Alladyna zostaje odkryty. W Storybrooke, Evil Queen oszuka Haka i Charmingów i zmusi Emmę, aby ujawniła swój sekret, robi to, ponieważ chce zniszczyć tę rodzinę. Kiedy Zła Królowa rozpieszcza Zelenę, Regina i bohaterowie dowiedzą się co stało się z Alladynem.

W odcinku gościnnie wystąpią:
Raphael Sbarge jako Archie
Beverly Elliott jako Babcia
Oded Fehr jako Jafar
Deniz Akdeniz jak Alladyn
Jordan Ashley Olson jako Oracle
Karen David jako Jasmine
Cedric De Souza jako Sułtan
i
Kate Dion-Richard jako Złotowłosa

Dlaczego wstawiłam listę postaci, pojawiających się w odcinku 6x05? Z powodu nowej postaci! Jest nią Złotowłosa z baśni Trzy niedźwiadki i Złotowłosa. Jak myślicie czy zawita do serialu na dłużej? Gdzieś w internecie czytałam, że w serialu pojawi się Złotowłosa i myślałam, że to plotka. A jednak jest. Co sądzicie o oryginalnej postaci? Co sądzicie o opisie i zdjęciach? Czekacie na Alladyna? Zainteresowała was postać Złotowłosej? Zapraszam do dyskusji! Oraz do dyskusji o odcinku 6x04. 

[LINK]


24 komentarze:

  1. Jestem chyba jedyną osobą , której nie interesuje wątek Alladyna. Jakoś nigdy nie lubiłam tej bajki , może OUAT zdoła mnie przekonać chociaż gdzieś słyszałam , że akurat ta opowieść ma się nie różnić zbytnio od oryginału. Cieszy mnie to , że Emma w końcu powie o wszystkim rodzinie - najwyższa pora. Zlotowłosa super , w sumie czemu nie , ciekawe czego się o niej dowiemy :) cały czas pojawiają się nowe postacie więc cały czas liczę na o , że pojawi się moim zdaniem wielka nieobecna tego serialu - pokahontaz. Nie mam bladego pojęcia dlaczego jeszcze jej nie było!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie. Nie spodziewałam się Złowtowłosej. Jakoś w ogóle zapomniałam o tej bajce. Interesuje mnie to jak zareaguje rodzina Emmy na wieść o jej wizji. Nawet podoba mi się ten wątek, ale jakoś tak mam nadzieję, że nie będzie się ciągnąć bardzo długo. Wolałabym za to aby dłużej trwała historia Hyde'a i EQ. Niestety na to pierwsze nie ma już szansy. Zauważyłam, że jak na razie bohaterom nie zbyt idzie z niedopowiedzianymi historiami. Poznaliśmy dopiero trzy opowieści(Jekyll i Hyde, Monte Christo, Kopciuszek i jej siostra) i trojka już zginęła. Hyde powiedział, że pomoc ludziom z jego krainy może sprowadzić koniec Emmy. No cóż, jakoś się o nią nie martwię. Oczywiście to nie jej wina, ale nie zmienia to faktu, że ci ludzie na razie źle kończą. I w każdym przypadku EQ miała swoją rolę.
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa o co chodzi ze Złotowłosą, pierwszy raz o niej słyszę. Mam nadzieję, że nie zabiją jej od razu jak wszystkie inne nowe postacie. Zastanawia mnie również co Emma, Hak, Henry i Regina robią w jakichś tunelach(?). I uwaga SPOILER - czytałam, że Hak i Zła Królowa mają się całować! Mam nadzieję, że to się sprawdzi. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo , tego nie czytałam ale też mam nadzieję , że to się sprawdzi ♡

      Usuń
    2. W opisie pisało, że EQ ma oszukać Hook'a i Charming'ów. Może to coś związanego z tym? też mam nadzieję, że to się sprawdzi.

      Usuń
    3. Właśnie też jestem ciekawa o co biega z tą Złotowłosą .Mnie sie wydaje ,że chyba Emma,Hak , Regina i Henry będą szukać Alladyna chociaż może chodzić o coś innego.Rodzinka pewnie z początku będzie zła na Emmę ,że nie powiedziała im o wizji ,ale koniec końców jej wybaczą i razem będą szukać wyjścia jak ją uratować.Też chcę by ten spoiler się sprawdził przynajmniej CS będą się mieli o co kłócić oprócz nie powiedzenia o wizji.

      Usuń
    4. Uwoerzcie mi CS będą mieli się o co kłócić. Hak będzie zły, no jak to, Emma nie powiedziała mu o wizji. W szóstym odcinku wyjdą sekrety Haka, więc Emma będzie pewnie zła, że on jej nie opowiedział wszystkiego.
      O jezu chcę ich pocałunku, chociaż uwielbiam CS to chcę tego pocałunku. Masz może jakiegoś linka z tym spoilerem? :D

      Usuń
    5. Mi się wydaje, że EQ podszyje się pod Emmę. W opisie było, że oszuka Hook'a i Charmingów. Też bardzo chcę tego pocałunku!

      Usuń
    6. Ten spoiler jest taki trochę niepewny, bo jedna dziewczyna pisała tak na grupie. Nie pytałam jej o źródło ale módlmy się by to się sprawdziło!

      Usuń
    7. Właśnie może EQ podszyje się pod Emmę dojdzie do pocałunku między nią a Hakiem i wyjawi sekret Emmy.Ulotni sie , zjawi się prawdziwa Emma zapytają się jej czemu nie wyjawiła prawdy o wizji , wtedy Emma zdziwiona skad o tym wiedzą i tak wyjdzie prawda o sekrecie Emmy.

      Usuń
    8. Bardzo możliwe! Czytałam, że ma się podszyć pod kogoś.

      Usuń
    9. Bardzo wątpliwe by nagle ni z gruchy ni z pietruchy , Hak całowałby sie z EQ.A poza tym przypomniały mi się zdjęcia właśnie z 6x05 i na jednym zdjęciu jest pokazane jak Hak i Emma się całują i Emma odchodzi z takim uśmieszkiem pasujacym właśnie do EQ.

      Usuń
    10. Jestem za tym pocałunkiem, chociaż mi też się wydaje, że to będzie EQ podszywająca się pod Emmę. Zła królowa się rozkręca! Najpierw Gold, potem Hyde, a teraz jeszcze Hook! Czekać tylko aż zacznie flirtować z Gburkiem.
      Zuza M.

      Usuń
    11. O jeju ja tego chcę! Jak ja doczekam do poniedziałku? Ja mam nadzieję, że to się okaże prawdą. ;D

      Usuń
  4. Pytanko: czy chcecie następny post z kilkoma informacjami na temat 6x05? Znalazłam kilka ciekawych fotek, script tease... Jak chcecie to piszcie, a ja dzisiaj wstawię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Nie potrafię myśleć już o niczym innym tylko tym odcinku. Uzależniłam się od OUaT.

      Usuń
    2. Super by było gdybyś wstawiła zdjęcia. Już nie mogę się doczekać następnego odcinka.
      Dopiero niedawno odkryłam twój blog i żałuję że nie zrobiłam tego wcześniej. Bardzo fajnie piszespiszesz i widać że robisz to z pasją. Gratuluję i pozdrawiam cieplutko

      Usuń
    3. Jasne, już się nie mogę doczekać żeby zobaczyć co ciekawego znalazłaś.

      Usuń
    4. Czekam! Im więcej wpisów tym lepiej.

      Usuń
    5. Jasne, że tak! Naprawdę nie wiem jak ty to wszystko znajdujesz. Zawsze wstawiasz tyle interesujących ciekawostek. Zeszły tydzień miałam po prostu okropny, chyba jedyne co mnie trzymało przy życiu to następny odcinek OUaT i twój blog. nawet nie liczę ile razy dziennie na niego wchodzę.
      Zuza M.

      Usuń
  5. Czyli jednak to prawda z tą złotowłosą. Zaskakujecie mnie iż nie znacie tej postaci nie jest ona Disneyowska ale bez przesady czerwony kapturek też nie była z Disney`a. Nie wiem dlaczego ale ten sezon trochę mnie denerwuje jakoś sam nie umiem zdeklarować czy jest tych wątków za dużo i główne się odwlekają czy jest to rozwleczone, w żadnym sezonie nie czułem takiego czegoś coś na wzór irytacji. Zawsze było podekscytowanie z czekaniem a teraz jest jakiś trzeci pierwiastek też to macie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i pisz jak najwięcej bo naprawdę świetny blog:) pozwoliłem sobie dać do listy obserwowanych widać że piszesz z pasją a takie blogi są najprzyjemniejsze.

      Usuń
  6. Moim zdaniem nie ważne kto zmusi Emmę do powiedzenia rodzinie o wizji EQ czy też Archie.Ważne ,że to zrobi bo zaczynało się to robić już irytujące , bo przecież ile by jeszcze ciągneła tę bajeczkę ,że nic jej nie jest , skoro praktycznie już każdy zauważył ,że coś się dzieje z jej ręką Hak to zauważył , Henry tak samo , Regina i Snow też .

    OdpowiedzUsuń