piątek, 14 października 2016

Pinokio powraca!

Cześć! Jak już pewnie wiecie albo i nie, na plan serialu powraca Eion Bailey, który odgrywa rolę dorosłego Pinokia. Postać Pinokia darzę dużą sympatią i bardzo cieszę się na jego powrót. Aby dowiedzieć się nieco więcej, zapraszam do rozwinięcia! :)
Adam i Edward powiedzieli, że powrót Augusta będzie bardzo na rękę dla jego najlepszej przyjaciółki, Emmy, która zmaga się z trudnościami, czyli wizjami swojej śmierci.
"Jako mieszkaniec Storybrooke i bliski przyjaciel Emmy, co jakiś czas musisz zadzwonić do Pinokia, aby uratować dzień" powiedzieli showrunnerzy (czy tak to się odmienia? xD ).
Co wy sądzicie o postaci Pinokia? Lubiliście go w poprzednich sezonach? Czekacie na jego powrót? Lubiliście przyjaźń Emmy i Augusta? A może chcielibyście żeby byli razem? Ja uwielbiałam ich razem i fajnie by było, żeby mieli przelotny romans. Strasznie lubię jego postać. Piszcie w komentarzach odpowiedzi na pytania i dzielcie się swoimi opiniami! :)

29 komentarzy:

  1. Nie lubię go zbytnio, ale lubię gdy wracają stare postacie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się ,że wróci , bardzo go lubiłam :) no i mam nadzieję ,że namiesza trochę w CaptainSwan bo w ich wątku jest jak na mój gust zbyt cukierkowo ostatnio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest zbyt cukierkowo ,ale podobno ma się to zmienić jak Hak odkryje co Emma przed nim ukrywa.

      Usuń
    2. No i dobrze :) CaptainSwan mają wtedy najlepsze sceny

      Usuń
    3. Zgadzam się z tobą wtedy mają najlepsze sceny .Szczególnie mi się podobało jak Hak odkrył ,że zmieniła go w mrocznego fajnie jej wtedy cisnął.

      Usuń
    4. Ooo tak Dark Hook z Emmą to było coś
      "Dalej żywię do ciebie uczucia. Złość. Nienawiść. Zawód" piękne to było.
      Fajne mieli też sceny zanim jeszcze byli razem.
      A teraz słodzą sobie nawzajem i to w sumie tyle

      Usuń
    5. Ach tak to było piękne , ale dalej nie mogę ścierpieć ,że wtedy nie spełnił swojej groźby i nie uśmiercil jej rodziców , Reginy i kochanego syna.Tylko oczywiście Emma zaczeła się dusić i Hak niczym hero się poświęcił.Ale normalnie rozwalili mnie w 5B szczególnie sceną jak Hak mówi Emmie ,ze nie wraca z nią .

      Usuń
    6. Dzięki truu loff i tak wrócił bo Emma zawsze ma to czego chce. Już dawno wszyscy powinni się na nią wkurzyć bo jak na wybawce jest wyjątkowo niegodna zaufania.

      Usuń
    7. Raczej bym powiedziała ,że Zeus go przywrócił bo pomógł pokonać Hadesa.

      Usuń
    8. Niby tak ale tego ze Emma zawsze ma to czego chce zaprzeczyć nie można

      Usuń
    9. Ja bym powiedziała ,że ona sama nie wie czego chce .

      Usuń
  3. Lubię postać Pinokia i jego przyjaźń z Emmą , mam nadzieję ,że pomoże Emmie rozgryźść co jest grane i czy te wizje są prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się z jego powrotu. Sezon 6 coraz bardziej zaczyna przypominać sezon 1 i to jest jak najbardziej na plus! Mam nadzieję, że August pomoże rozwiązać Emmie jej problem, mimo że ma ona pełno ludzi wokół, którzy ją kochają i się o nią martwią.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super , że wraca ! Zawsze go i Emme lubiłam razem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię przyjaźń Emmy i Augusta, więc cieszę się z jego powrotu. W sezonie 1 i 4 wniósł sporo do fabuły, znał wiele sekretów, więc może teraz też będzie wiedział o czymś związanym z wizjami Emmy?
    Zuza M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ładnie wszystko pięknie , znał wiele sekretów .Ale zaś Emma się będzie zwierzać komuś tylko nie Hakowi i rodzicom , a potem będzie wielkie halo i zdziwienie czemu bedą na nią wściekli.

      Usuń
    2. Nie chodziło mi o to, że Emma zwierzy się Augustowi, tylko o to, że wiedział gdzie został zamknięty autor, o tym, że Emma jest wybawicielką itp. Miałam na myśli to, że może będzie też wiedział coś o Alladynie lub o tych wizjach.
      Zuza M.

      Usuń
    3. Spoko wiem o co ci chodzi skoro pisze ,że jego powrót będzie bardzo na rękę Emmie to pewnie będzie coś wiedział o tych wizjach , albo będzie jej pomagał się dowiedzieć coś na ten temat.Ale to i tak nie zmienia faktu ,że pewnie kolejna osoba się dowie o jej wizjach tylko nie jej rodzice i Hak.

      Usuń
    4. Jej rodzice , Hak i Henry zawsze dowiadują się ostatni. Przed nimi znajduje się na przykład taki Hyde. Po co mówić to rodzinie skoro można iść do złego gościa w piwnicy się pożalić :)

      Usuń
    5. Z tym się zgodzę. Irytuje mnie to, że nie powie swojej rodzinie. Z drugiej strony pewnie musi być trudno wyznać coś takiego, ale im dłużej z tym zwleka, tym będzie jej ciężej. Przecież gdyby im powiedziała mogli być znaleźć jakieś rozwiązanie, a tak tylko chodzi do Archiego, użala się nad tym, że może nie mieć szczęśliwego zakończenia, zamiast o nie walczyć razem z bliskimi.
      Zuza M.

      Usuń
    6. No masz rację nie latwo jest wyznać coś takiego ,ale przecież Hak i jej rodzice udowodnili jej przecież ,że zawsze będą stać u jej boku.Właśnie zamiast się użalać powinna im powiedzieć i razem powinni szukać rozwiązania.A skąd wie , czy czasem Hyde i Oracle którym pewnie jest Jafar mówią jej prawdę i czy te wizje są prawdziwe, tzn pewnie z kimś stoczy walkę ,ale skąd wie czy umrze .Może specjalnie pokazali jej tę wizję ,że umiera by zwątpila w siebie.

      Usuń
    7. Dokładnie tak mi się wydaje! Sądzę, że cała ta historia jest bardzo podejrzana. Zastanawia mnie jedna rzecz- skoro złoczyńcą Alladyna miał być Jafar, który miał go pokonać, a Alladyn prawdopodobnie tak jak w wizji Emmy ona, zginąć w tej walce, to dlaczego ma się on pojawić w przyszłych odcinkach w Storybrooke (co można wywnioskować ze zdjęć promujących, na których Emma z nim rozmawia)? Hyde powiedział, że każda historia wybawiciela zbliża się kiedyś do jego końca. Skoro przedstawione w pierwszym odcinku wydarzenia była flashbackiem, to dlaczego Alladyn wciąż żyje? Mi wydaje się to podstępem, zwłaszcza, że Hyde knuje z Evil Queen. Oczywiście bardzo prawdopodobne jest, że coś pokręciłam i nie zrozumiałam za co z góry przepraszam, ale nurtuje mnie to od dłuższego czasu.
      Zuza M.

      Usuń
    8. A może Alladyn uciekł wraz z Jasmine do Krainy Nieopowiedzianych Historii przed Jafarem .A teraz ja ci wszyscy przybyli wraz z Hyde'm to może Jafar chce doprowadzić do walki właśnie wybrańców czyli Emmy i Alladyna i któraś z ich histori dobiegnie końca.

      Usuń
    9. Ma to sens, nie przewidziałam takiej możliwości. Pogubiłam się już w tym trochę. Ale jedno jest jak dla mnie pewne- Emma nie zginie, bo jest postacią główną, wokół niej kręci się serial, więc jeśli miałaby umrzeć to pod koniec ostatniego sezonu, a nawet jeśli 6 będzie ostatni to musieliby ciągnąć ten wątek przez 22 odcinki, co jest raczej mało prawdopodobne.
      Zuza M

      Usuń
    10. Podobno sezon 6 nie jest ostatnim , co do Emmy to na bank nie zginie .Adam i Eddie mówili ,że ma sie pojawić więcej wizji Oracle , a kto się kryje za kapturem w wizji Emmy mamy poznać przed świętami .Więc ja widzę to tak przed świętami się dowiemy kto się kryje pod kapturem w wizji Emmy , a po świętach będziemy się dowiadywać o tej postaci , a finał ostateczne starcie.

      Usuń
    11. Bardzo długo ciągnął by się ten wątek, ale pewnie tak będzie. Wydaje mi się on ciekawy, ale jako fanka CS obawiam się o moje dopiero co uspokojone po sezonie 5 serce. Mam nadzieję, że to nie ostatni sezon, ponieważ uzależniłam się od tego serialu! Tak z ciekawości, gdzie o tym czytałeś/aś?

      Usuń
    12. Z wywiadu Adama i Eddiego , skoro ma się pojawić więcej wizji to pewnie też dostaniemy więcej informacji .No ciekawy to jest wątek i pewnie będą go ciągnąć przez cały 6 sezon skoro mówią ,że to główny sekret tego sezonu , tak więc wątpię ,że szybko go rozwiążą .Na bank Emmy nie uśmiercą bo jest główną bohaterką serialu , na niej się skupia cały serial , więc głupotą by było jakby na koniec tego sezonu ją uśmiercili , a w następnym przywrócili.

      Usuń
  7. Ostatnio jest zażarta dyskusja na temat Emmy, więc dam swoje 3 grosze:
    Rozumiem i popieram Emmę w tym, że nie mówi nic rodzinie. Niby powinna, ale pamiętajcie co powiedziała wyrocznia: ,,Można zmienić drogę do przeznaczenia, ale przeznaczenie zostanie to samo''. Jeśli powiedziałaby innym o wizjach, na pewno próbowaliby ją uratować, co jest niewykonalne. Przy okazji daliby sobie jeszcze więcej bólu, ponieważ wiedzieliby, że Wybawczyni umiera i nic nie mogą z tym zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  8. 21 year-old Legal Assistant Arri Durrance, hailing from Quesnel enjoys watching movies like "Legend of Hell House, The" and Blacksmithing. Took a trip to Lagoons of New Caledonia: Reef Diversity and Associated Ecosystems and drives a Ferrari 275 GTB. odniesienia w wikipedii

    OdpowiedzUsuń