środa, 23 listopada 2016

Spoilery z odcinka 6x10

Cześć. Wczoraj wieczorkiem (czyli około północy) wchodzę sobie na facebooka a tam dziwne zdjęcie, skan whatever. Nie będę pisała, co tam zobaczyłam, ponieważ ktoś może nie chce sobie spoilerować, ale ci którzy lubią sobie spoilerować to zapraszam do rozwinięcia, ponieważ jest bardzo ciekawie. :D


Walnę zdjęcie bardzo duże, żebyście mogli dobrze przeczytać i przyjrzeć się zdjęciu.

 
Wchodząc w link, możecie zobaczyć wpis dziewczyny na tumblr. Nie będę wam tłumaczyła słowo w słowo, co ona napisała, ale tak ogólnie wam napiszę. 
Dziewczyna dostała maila z wielkim spoilerem o OUAT, który znajdzie się w najbliższym numerze magazynu  Entertainment Weekly. Jest to spoiler, który potwierdza, że historia Bez Klątwy będzie nam pokazana i znajduje się zdjęcie z Emmą, która ma na sobie sukienkę księżniczki, a z nią stoją Śnieżka i Charming, którzy mają tak na oko 50-60 lat, w królewskich strojach i makijażu/perukach. Dziewczyna ma nadzieję, że EW wstawi to online jak najszybciej. Zostało też to dla niej wcześniej wysłane, ponieważ zbliża się Święto Dziękczynienia. W mailu został także dołączony opis odcinka 6x10, który prawdopodobnie będzie finałem sezonu 6A.
Opis odcinka:
Czy mieszkańcy Storybrooke mogą powstrzymać Złą Królową? W dzisiejszym odcinku  finałowym bohaterowie odnajdą broń, która będzie w stanie ją (Złą Królową) skrzywdzić. Ale szczęśliwe zakończenie wciąż może nie znaleźć się w opowieści- mimo iż Śnieżka i Charming pozornie wrócili do królewskiego życia. "W sezonie, w którym pojawiła się Zła Królowa, Wybawicielka w kryzysie pojawi się dżin renegat, który przekaże wszystkim tragiczną przepowiednię, nadzieja powróci do Storybrooke w formie magicznego życzenia" zdradza Adam Horowitz. Ale jak każda magia, ta także przychodzi z ceną: "Ta (magia) przewróci życie bohaterów i czarnych charakterów do góry nogami" powiedział Edward Kitsis. Skutki? Przygotowanie na odkrycie nowych światów i nowych przygód.

Przepraszam was za takie chaotyczne tłumaczenie, ale jestem taka podekscytowana! Oni wrócą do Zaczarowanego Lasu! Tyle pytań... Pamiętacie wywiad Edwarda i Adama, który dla was przetłumaczyłam ([LINK])? Pod tym linkiem ([KLIK]) mamy pytanie, czy wiadomo coś o finale 6A OUAT i otrzymaliśmy odpowiedź, że na jedno pytanie z tego wywiadu, odpowiedź zmieni się z Nie mogę powiedzieć na definitywne tak! Pytania z taką odpowiedzią to m.in.: Czy główni bohaterowie zaryzykują i wybiorą się do Zaczarowanego Lasu, Czy zobaczymy, co mogło się wydarzyć gdyby mrocznej klątwy nie było.

Co wy sądzicie o tym wszystkim? Zrobię później oddzielny post z moją opinią, bo tak tu się rozpisałam. Ja ma tak wiele pytać np. Co stanie się z Henrym, Co z Reginą, Czy Emma i Hook się spotkają. Jezu, jeszcze tak daleko do 10 odcinka. 
Piszcie, co sądzicie na ten temat w komentarzach. :)
P.S. Jest to już 100 post na blogu. Jak ten czas szybko mija. :)

21 komentarzy:

  1. Nie jestem też pewna, czy dobrze zrozumiałam. Że pokazaliby to na zasadzie, ,,co by było gdyby"? Ciekawi mnie też jakby takie coś wpletli. No tym to jestem zaskoczona.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie też bym chciała by pokazali to na zasadzie jak by to było , gdyby nie było mrocznej klątwy .Nie chcę , by się okazało ,że to co do tej pory widzieliśmy nigdy się nie wydarzyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie. Do tego to by było zbyt pokręcone jeśliby np. zmienili przeszłość. Zbyt dużo musieliby wyjaśniać. No bo nawet jeśli Henry by się urodził to nie byłby nigdy synem Reginy, więc czy stałaby się dobra? Zbyt dużo komplikacji według mnie.

      Usuń
    2. Na pewno nie zrobią tak, że to się nigdy nie wydarzyło, bo na zdjęciach z 6x11 i 6x12 wszyscy są w Storybrooke. Wydaje mi się, że może to być wątek ciekawy, ale ja także uważam, że tylko w stylu ,,co by było gdyby". Chociaż wydaje mi się, że i tak skończyłoby się to podobnie jak teraz. W końcu droga może się zmieniać, ale prowadzi do tego samego celu. Mam jednak nadzieję, że w przypadku Emmy będzie inaczej. Pewnie jakoś zakręcą, ale ogólna idea mi się podoba. Tak jak ze spotkaniem Snow i Charminga w 3x22. W inny sposób, ale w końcu do niego doszło. Ale jak się okazało wcale nie było pierwsze :)

      Usuń
    3. Ok , a co jeśli Emma w tej walce z Morfeuszem , czy z kim tam będzie walczyć zostanie ranna trafi do szpitala i będzie śnić o wizji z Zaczarowanego Lasu ,że co by było gdyby nie było mrocznej klątwy jakby wyglądało jej życie.Wątpię by tak to wszystko pokomplikowali , ale z chęcią bym zobaczyła taką wizję.Btw Emma wygląda ślicznie na tym zdjęciu mogliby ją tak czesać w 6B.

      Usuń
    4. Według mnie ma to sens. Niekoniecznie musi być ranna, czy coś w tym stylu, może to być zwykły sen. Gdzieś nawet było zdjęcie śpiącej Emmy. Naprawdę fajna teoria i podobałoby mi się gdyby zrobili to właśnie w takiej formie.

      Usuń
    5. Cieszę się ,że podoba ci się moja teoria .Masz rację niekoniecznie Emma musi zostać ranna czy coś , ale moim zdaniem to by było najrozsądniejsze wyjście w końcu chyba muszą pokazać ,że Emma nie umarła walcząc , ale została ranna.

      Usuń
    6. Btw jestem ciekawa co to za broń odnajdą która może powstrzymać EQ.

      Usuń
    7. Też myślę, że to będzie w stylu "co by było gdyby nie było klątwy". I strasznie podoba mi się ten pomysł. Twoja teoria także jest bardzo fajna, chciałabym coś takiego zobaczyć. :)

      Usuń
    8. A co jeśli to nie będzie miało nic wspólnego z Emmą tylko właśnie ze Snow i Davidem i ich klątwą .Może przełamią klątwę ,ale skutek tego będzie taki ,że wszyscy się przeniosą do Zaczarowanego Lasu ,ale właśnie Snow i David się postarzeją .I oczywiście wrócą z powrotem do Storybrooke , ale zaś będzie jakaś cena za powrót.

      Usuń
    9. Bardzo ciekawa teoria. Na kilku zdjęciach z 6x11 albo 6x12 byli młodzi, więc w tym przypadku musiałoby się to cofnąć. Ale wszystko jest możliwe. Może to być też tak jak piszesz, ale np. z alternatywną rzeczywistością jak w 4x22. To mogłoby wyjaśnić tę kwestię, ale nie wiem czy twórcy znowu poszliby w takim kierunku. Ale przecież ma się pojawić Robin, spodziewaliśmy się go w świecie za lustrem, a może jego postać wystąpi właśnie w związku z tym?

      Usuń
    10. No tak tylko ,że wtedy Emma i Henry znali prawdę i próbowali wszystko poskładać do kupy .Czy tym razem też tak będzie , czy wszyscy będą wszystko pamiętać , tylko ciekawa jestem tej przepowiedni i jaką zaś cenę będą musieli zapłacić za wrócenie do Storybrooke.

      Usuń
    11. Nie wiem ale jestem coraz bardziej przekonana ,że ta przepowiednia będzie i tak dotyczyć Emmy .Przecież nie musi ginąć walcząc z Morfeuszem , ale koniec końców i tak na koniec serialu umrze.

      Usuń
    12. A mi się nie wydaje żeby miała umrzeć. Musieliby to długo ciągnąć, bo cały 6 sezon, do tego jedną z idei tego serialu jest happy end. Nie wiem, czy zrobiliby tak pesymistyczne zakończenie. Nigdy nie wiadomo, może jednak nas zaskoczą, ale mam nadzieję, że nie. Gold też miał przepowiednię, że jego zgubą będzie Henry. Niby się spełniła, ale wciąż żyje. Sprawy z przeznaczeniem nigdy nie są takie jasne. A według mnie Oracle trochę zbyt dobitnie to przedstawiła. ,,Zginiesz i tyle, nic nie można zrobić, to pewne." To mi trochę nie pasuje, bo zawsze było mówione, że przyszłość jest mglista i nieokreślona.

      Usuń
    13. To już jest potwierdzone, że będzie alternatywna wersja Zaczarowanego Lasu wraz z naszymi ulubionymi postaciami. Co by było gdyby nie było klątwy... Jak widać Charmingowie mają się zestarzeć, Emma ma być prawdziwą księżniczką, z tego co słyszałam Kapitan Hak ma być również pokazany z siwymi włosami, a co do Złej Królowej to nie wiem. (Lana dodała zdjęcie na snapchata, gdzie była ubrana jako EQ z 1x01, czyli gdy rzucała klątwę.) Prawdopodobnie Regina jednak wejdzie do tej knajpy, gdzie będzie siedział Robin i będzie miała z nim swój happy ending. Mam nadzieję, że nie zabraknie tam Henrego oraz szczęśliwego związku dla Rumbelle.

      Usuń
    14. No to super będzie zobaczyć taką alternatywną wersję Zaczarowanego Lasu , co by było gdyby nie było klątwy.

      Usuń
    15. Co do Emmy może nas zaskoczą ,że faktycznie na koniec serialu ją uśmiercą ,albo będzie miała happy end z Hakiem.Co do tej wersji Oracle to faktycznie jest dziwna ,że zginie i nic nie można z tym zrobić i czemu Emma uwierzyła Hyde'owi ,że wszyscy wybawiciele giną .Wydaje mi się ,że przed schwytaniem go Hyde zastraszył Oracle , by pokazała Emmie wizję przyszłości ,że ginie w walce by właśnie Emma pomyślała ,że nie ma szans .

      Usuń
    16. Mam nadzieję i sądzę, że nie zabiją Emmy. To byłby ogromny cios dla fanów jej postaci, jak i CS. Jestem prawie pewna, że na końcu serialu każdy otrzyma swój happy end, bo taki mi się wydaje być ten serial - o nadzieji.

      Usuń
    17. Też mam nadzieję ,że nie zabiją Emmy bo jest moją ulubioną postacią i oczywiście shipuje CS , ale nie wiadomo co tam twórcy wymyślą .W końcu chyba nie po to pokazują drogę Emmy jako wybawicielki by ją uśmiercić na koniec , btw w którym w końcu odcinku będzie ta walka Emmy.

      Usuń
    18. A moim zdaniem nie zabiją Emmy , oczywiście nie chodzi tu o CS , ale Emma jest główną bohaterką to na niej się skupia cały serial.Widzieliśmy jaką długą drogę i przemianę przeszła Emma ,wątpię by twórcy nam to pokazywali by ostatecznie ją uśmiercić , jak Caroline wyżej wspomniała to jest serial o nadzieji , kto jak to , ale Emma zasługuje na szczęśliwy happy end.Ciekawa jestem jak twórcy zamierzają rozwiązać kwestię wizji Emmy , bo postawili wysoko poprzeczkę ,że w tej wizji umiera , a to ,że jednak nie dopuści do spełnienia tej wizji i wygra to uważam to trochę za banalne wyjście.

      Usuń
  3. Jest już sneak peek z odcinka ze sceną Rumbelle.

    OdpowiedzUsuń