niedziela, 13 listopada 2016

Dyskusja o odcinku 6x08 + niespodzianka!

Cześć. Pod tym postem możecie komentować odcinek 6x08. Tak jak zwykle po obejrzeniu odcinka, zapraszam was do tego posta. Mam nadzieję, że będzie podobna liczba komentarzy jak tydzień temu. :)
Znalezione obrazy dla zapytania ouat funny photos it's once day

Aktualizacja!
Zauważyłam, że na twitterze Adama pojawił się piąty script tease, więc robię aktualizację i wstawiam go do tej notatki. :)
Hak
Zawsze mnie nie doceniałaś.
(stawia krok w jej stronę)
Co zrobiłaś z Emmą i Reginą?

O mój Boże. Nie mogę się doczekać. Nie zasnę. Na pewno. Co sądzicie? Piszcie w komentarzach. Mnie zatkało. Po odcinku zapraszam do dyskusji.


53 komentarze:

  1. Omg nie mogę się normalnie doczekać tego odcinka, wow szykuje się konfrontacja na lini Hook>EQ.Może Hook coś wymyśli i sprowadzi z tego alternatywnego świata Emmę i Reginę i przy okazji coś namiesza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. No i znowu to samo... Nienawidzę tego telefonu, nic nie robię a usuwa mi komentarze. :c Przepraszam za usunięcie. Jeżeli masz chęę możesz wstawić swój komentarz jeszcze raz. Bardzo przepraszam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj już nie pamiętam co tam napisałam. Jak obejrzę po południu jeszcze raz to może się postaram napisać. :)

      Usuń
  4. Mimo,że spodziewałam się więcej po odcinku nie był wcale taki zły .Sceny Snowing jest mi ich tak bardzo żal i tego ,że nikt nie wie jak przełamać tę klątwę.Spodziewałam się ,że plan Emmy i Reginy z uwięzieniem EQ w lustrze nie wypali .Dobrze ,że Henry się zorientował ,że coś jest nie tak i obmyślił plan ratowania mamusiek , serio jak EQ kazała mu by rozwalił młotkiem serce Dragona , to przez chwilę myślałam ,że faktycznie to zrobi.Belle jaka naiwna serio myślała ,że jak Alladyn pomoże jej ukraść te nożyce to Gold się nie zorientuje, boże i ta wkurwiająca Jasmine zaś wyjechała z tym Agrabahem , czy ktoś może ją zabić.No i końcowa scena mina EQ na to ,że Gold chce by zabiła Zelenę , chyba tego nie zrobi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze muszę dodać ,że jak EQ uwięziła Emmę i Reginę i jako Regina przyszła do domu Charmingów i powiedziała ,że Emma wyjechała do NY szukać Dragona serio od razu powinni się zorientować ,że coś nie tak jest .Aahhaha i jak Snow jej dziękowała ,że wreszcie uwięzili EQ i mina EQ ahahaha .

      Usuń
  5. OMG widziałam już promo następnego odcinka , jezu jak ja nienawidzę Golda , odcinek zapowiada się świetnie i jak tu wytrzymać te 2 tyg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tym co Gold zrobi Belle serio nie wiem , jak twórcy ich połączą na nowo.

      Usuń
    2. Po prostu ich nie połączą. Błagam, ludzie, którzy nadal shippują Rumbelle,chyba nie oglądają ze zrozumieniem albo mają problem ze wzrokiem i słuchem.

      Usuń
  6. OMG, KOCHAM TEN ODCINEK! <3
    Henry i EQ - ona go tak kocha, tak bardzo chce mieć go dla siebie, jednak jest to bardzo samolubne z jej strony. Biedny Henry, został zmuszony do zmiażdżenia serca, a jednak tego nie zrobił i uratował jego mamy!
    Emma i Regina - kocham ich przyjaźń, one są w stanie poświęcić swoje życie, aby uratować siebie nawzajem! "So we do this together?" "Damn right."
    Henry i Violet - nowa para się nam szykuje, słodcy są razem. Emma i Regina patrzące dumnie na Henrego tańczącego z Violet do pięknej piosenki - ten moment był mega! <3
    Rumple i Belle - współczuję Belle, naprawdę. Rumple już przesadza. On uwięził swoją żonę, bo twierdzi, że ją kocha! Czy on kiedykolwiek się zmieni?
    Niech mi ktoś powie, dlaczego EQ jest taka napalona na Rumpla. Za każdym razem gdy się z nim widzi, próbuje go całować albo chce z nim iść do łóżka. Tak nagle się jej spodobał? Dziwne to jest.
    PS. Emma wyglądała w końcu zdrowo oraz zachowywała się jak dawna ona - była stanowcza, uparta i pełna siły. Takiej Emmy mi potrzeba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie nie rozumiem czemu nagle EQ leci na Rumpla. Jakoś nie kojarzę ,żeby Regina aż tak bardzo była na niego napalona kiedyś.

      Usuń
    2. Rozumiem flirtowanie, bo EQ jest chyba niewyżyta seksualnie, ale to jak ona się do niego przystawia i to jak na niego patrzy... Może to właśnie ich historia jest historią nieopowiedzianą?

      Usuń
    3. Któż wie co tam twórcy wymyślili. Już mnie nic nie zdziwi. Nie zmienia to faktu ,że dla mnie te sceny są trochę niesmaczne i są zdradą. Rumple i Belle powinni się rozwieść w końcu :)

      Usuń
    4. Ja nie wiem, co twórcom przyszło do głowy tak nagle, żeby ustawić EQ i Rumpla razem. Nie dość, że Gold jest jaki jest w stosunku do Belle i jej dziecka, to jeszcze ją zdradza. Ja nie widzę już żadnego sensu na kontynuowanie Rumbelle po tym wszystkim, a szkoda, bo byli świetną parą.

      Usuń
    5. Mnie trochę zdziwił ten romans. I niestety widać, że to nowy wymysł twórców, bo ta chemia między nimi, o której mówiła Regina wcześniej nie była taka zauważalna. Mieli stosunki nauczyciel- uczennica. Był jakiś respekt, szacunek. Są to postacie szczególne więc zawsze ,,coś" było, ale nie w takim sensie. Da się zauważyć, że w odcinku, w którym EQ zaczyna romans z Goldem, w retrospekcjach pierwszy raz pojawia się jakaś bliższa zażyłość. Tak z niczego.

      Usuń
    6. Czytasz mi w myślach XD
      Podpisuję się pod każdym słowem.

      Usuń
    7. Zgadzam się w 100% Anonimie :)

      Usuń
    8. Pisałam na szybko z telefonu :)

      Usuń
  7. Jestem ciekawa czy Emma i Regina będą uczestniczyć w każdej randce Henry'ego i Violet xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedny Henry... XD
      Ale ta scena była mega słodka, one były takie dumne z niego!

      Usuń
    2. Aż miło popatrzeć jak obie zaszły tak daleko , to co teraz będziemy mieli powtórkę z rozrywki .Ale tym razem to EQ będzie walczyć o Henriego z Emmą i Reginą.

      Usuń
  8. Ale się komplikuje. Ciekawi mnie, czy EQ będzie próbowała zabić Zelenę, czy nie. Nie wyglądała na zadowoloną po tym jak Gold ją o tym poinformował. W tym odcinku był on naprawdę okrutny wobec Belle, a po obejrzeniu promo następnego odcinka naprawdę się na niego wkurzyłam. Taki wobec niej nie był jeszcze nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  9. #TeamZelena!
    Wszyatko mI się całkiem podobało poza scenami Henrego i Violet. Nawet Jasmine mnie nie irytowała aż tak bardzo. Trochę tylko nie podobał mi się świat za lustrem - te efekty były tragiczne a poza tym liczyłam na coś więcej. Rumple wobec Belle jest okrutny. Dobrze ,że się spiknęła z Zeleną mam nadzieję ,żecoś wykombinują wie 2 , bo to co Rumple odwalił to masakra jakaś. Dobrze ,że wróciła stara Emma. EQ coraz bardziej nie wkurza , ona chya już sama nie wie o co jej chodzi i czego ona chce. Teraz chce z Henrego króla robić , króla Storybrooke czy oże pustego zaczarowanego lasu? I tak odcinek lepszy niż 2 poprzednie więc ok. Jak tu czekać te 2 tygodnie na następny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się podobał świat za lustrem , mogliśmy zobaczyć co Emma i Regina wymyślą , nie używając magii .No i to czego mi brakowało w tym sezonie mieliśmy wspólną scenę Emmy , Reginy i Henriego .EQ też mnie wkurza coraz bardziej , faktycznie chyba już sama nie wie o co jej chodzi i czego chce , myślała ,że uda się jej podzielić rodzinkę , ale czego by nie spróbowała i tak jej to nie wychodzi.Mam tylko nadzieję ,że EQ nie zabije Zeleny.

      Usuń
    2. Niech tylko spróbuje! Wydaje mi się ,że EQ raczej jej nie zabije , było widać po jej minie ,że ten pomysł nie bardzo był po jej myśli a ona robi tylko to co jej się podoba. Kto wie , może to Zelena ją pokona , to by było w sumie ok.

      Usuń
  10. Widzę ,że nikt tu jeszcze nie poruszył kwestii lampy którą Alladyn zwinął ze sklepu Golda.Jak myślicie kto może być w taj lampie ,skoro Dżina już w niej nie ma , nie wiem czytałam ,że może być w niej uwięziony Jafar właśnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej stawiam na Jafara , bo Morfeusz chyba się pojawi w ramach namieszania przez Golda.

      Usuń
  11. A mnie w tym odcinku trochę wkurzała Belle , naprawdę sądziła ,że zdoła uciec przed Goldem , a ten jej nie pokrzyżuje planów.Zamiast skakać sobie do gardeł to powinni właśnie szczerze porozmawiać i chociaż nie chcą do siebie wracać to powinni się dogadać dla dobra dziecka , a nie potem Gold odstawia coś takiego jak w następnym odcinku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry odcinek, ale poprzedni był lepszy, po zwiastunie spodziewałam się czegoś lepszego. Od razu powinni zauważyć, że to EQ, serio Emma nagrałaby się na pocztę tylko Killian'owi i tak sobie pojechała? Na początku po minie Śnieżki myślałam, że zdała sobie sprawę, a tu nie..To uwięzienie za lustrem, a raczej plan wyjścia, jakiś dziwny..już nie mówiąc o tym, że Henry rozbił to lustro, więc myślałam, że to będzie miało jakieś konsekwencje..No i pojawienie się nagle znikąd Killiana w krypcie. O scenach EQ i Rumpla wolę zapomnieć, to jest tak niesmaczne xD ale i tak w poprzednim odcinku było wiele gorzej. Sam Rumpel, to jest postać, której w tym sezonie ewidentnie odwala, on ma jakiś problem, sama już nie wiem do czego on dąży xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się spodziewałam czegoś więcej po tym odcinku. Myślałam, że będzie jakaś większa akcja, że coś się będzie działo w świecie za lustrem, a Emma i Regina tylko siedziały i nic nie robiły. Poza tym EQ powiedziała, że będą uwięzione tam na zawsze, a one się wydostały bez większego problemu, dlatego też było to bardzo nudne. Zauważyłam, że jakaś większa akcja zawsze dzieje się tylko w finałach, a szkoda, byłoby ciekawiej, a zwłaszcza, że mamy teraz EQ. Nie dziwne, że tak mało osób ogląda już ten serial.

      Usuń
    2. Co by nie mówić i tak jest lepiej niż w S5, na S5 mieli fajny pomysł, ale całkowicie to zepsuli. Teraz w sumie za bardzo nie ogarniam ich pomysłu, ale mam nadzieję, że akcja będzie się rozwijać. W sumie wszystkie fajne momenty zamieścili już w zwiastunie do tego odcinka, mam nadzieję, że kolejny będzie lepszy i pojawi się coś zaskakującego ;)
      Chyba powinnam się tutaj zacząć podpisywać bo czuję się taka jakaś za anonimowa xD
      Nat.

      Usuń
    3. No tak, S5 to był kompletny niewypał. Pewnie dlatego wiele osób się zraziło do tego serialu. Jedyna akcja jaka była do tej pory to w odcinku 7, reszta jest strasznie nudna. Też mam nadzieję, że przyszłe odcinki będą lepsze. Wielkim smutkiem muszę Wam powiedzieć, że według mnie EQ zniszczyli kompletnie. :( Kiedyś była mega postacią, a teraz jest taka nijaka. Myślałam, że wiele nabroi, a oprócz ciągłego lizania się z Goldem nic nie robi.

      Usuń
    4. Dokładnie..ja myślałam, że EQ będzie do szpiku kości zła, będzie ciągle coś knuła, próbowała wszystkich poróżnić, a ona co robi? Bawi się z nimi i kompletnie nic jej nie wychodzi, oprócz lizania się z Goldem, co dla mnie już w ogóle jest z dupy wyjęte. A jak teraz nie będzie chciała zabić Zeleny, to tak jakby jej na niej zależało, a co to ma do EQ? Co z monetą, co z lampą? Co chwilę wymyślają nowy wątek, nie kończąc poprzedniego :/ Nat.

      Usuń
    5. A pamiętacie jeszcze o wątku ojca David'a? Jakoś tak nagle ucichło. xD Tak liczyłam na ten wątek, a tu nic nie ma na ten temat. Zaczynają jakieś wątki i nie kończą...

      Usuń
    6. Myślę, że wątek ten rozwiną w 6x12. Tytuł mi jakoś tak pasuje.

      Usuń
    7. Właśnie o to mi chodziło, mówią o jednym, wtrącają drugie..
      Nat.

      Usuń
    8. EQ nie jest taka jak dawniej, bo pokazuje uczucia. Nie jest w stanie zabić Zeleny (ledwo ją zna), a swojego ojca, którego kochała najbardziej na świecie zabiła. W dwóch scenach w ostatnim odcinku niemalże płakała jak dziecko jak ktoś coś złego o niej powiedział. Jestem bardzo zawiedziona.

      Co do wątku ojca Davida - mam nadzieję, że o tym nie zapomnieli i z chęcią zobaczę tą historię. Odcinek z pierwszego sezonu, w którym była nam przedstawiona historia matki Davida i jego brata, jest moim ulubionym. Płakałam jak głupia wtedy, gdy jego matka umierała.

      Usuń
    9. Nie no nie mogę o tym zapomnieć, to już by był szczyt...Swoją drogą gdzieś mi mignęło, że Smok zamienił się w takim samym dymie, w którym zamieniała się Lily i szczerze mówiąc mam nadzieję, że z tą teorią fani poszli trochę za daleko..
      Nat.

      Usuń
    10. Mi jakoś tak on nie pasuje na ojca Lily. Nie jestem w stanie tego uzasadnić, to takie odczucie. Może jego córką byłaby Mulan? O jej przeszłości nie wiadomo nic.

      Usuń
    11. Mi też nie pasuje..wyobrażacie sobie Smoka z Czarownicą? :O
      O Mulan nic nie wiadomo i chyba raczej nic się nie dowiemy :/
      Nat.

      Usuń
    12. EQ nie jest taka jak dawniej bo to nie ta sama EQ. Dawna EQ była całością Reginy , jej okrucieństwem i tak dalej. Ta EQ jest tylko niektórymi cechami Reginy , jej odłączoną częścią. Nie taką bez serca i uczuć i czystym złem. Pomijacie to ,że serum Jeckylla (którego użyła Regina) jak sam Rumple stwierdził nie działa tak jak powinno. Hyde zakochał się w Mary mimo to ,że był tą złą połówką i wcale nie był aż taki okrutny i bez serca. Tak samo jest z EQ , z biegiem czasu cce mieć rodzinkę , i Rumpla (a fuj!) Bo jakieś tam uczucia ma. Już pomijam i przemilczam ,że nikt nie ma pojęcia czego ona chce bo to chyba sami twórcy jeszcze nie wiedzą.
      I też twierdzę ,że Smok jest prędzej ojcem mulan , jakoś mi nie pasuje do Maleficent. Ps. Czy ktoś wie w którym odcinku będzie August?

      Usuń
    13. Podobno August ma się pojawić w odcinku 6x10, ale niestety nie ma żadnych zdjęć z planu z nim, ponieważ zakazano ich robienia, ponieważ kręcili dosyć ciekawą scenę i nie chcieli nam zdradzać szczegółów, może coś o tym napiszę... :)

      Usuń
  13. Co by nie mówić i tak jest lepiej niż w S5, na S5 mieli fajny pomysł, ale całkowicie to zepsuli. Teraz w sumie za bardzo nie ogarniam ich pomysłu, ale mam nadzieję, że akcja będzie się rozwijać. W sumie wszystkie fajne momenty zamieścili już w zwiastunie do tego odcinka, mam nadzieję, że kolejny będzie lepszy i pojawi się coś zaskakującego ;)
    Chyba powinnam się tutaj zacząć podpisywać bo czuję się taka jakaś za anonimowa xD
    Nat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. S5 nie był taki najgorszy oczywiście 5A było nudne jak flaki z olejem , bo kompletnie nie mieli pomysłu na Dark Swan.Mogli pokazać naprawdę mroczną Dark Swan , a dali nam zagubioną , zakochaną dziewczynę .Już Hook wypadł lepiej jako Dark Hook niż Emma , ale 5B było bardzo ciekawe i lepsze od 5A.

      Usuń
    2. Na pewno lepsze było 5B niż 5A. Ja się sama sobie dziwie ,że tak nudną połówkę sezonu wytrzymałam. Ale 5B też nie było znowu aż takie dobre , a niektóre motywy idiotyczne - Cora poszła do nieba? Jeden z największych zbrodniarzy tego serialu poszedł do do nieba bo ŻAŁUJE? Poziom serialu spadł niestety. Ja mam sympatię i sentyment ale widać ,że twórcy jż się trochę wypalili i nie mają pomysłów - to widać

      Usuń
    3. Niestety wypalili się, w tym sezonie pojawia się raz dobry odcinek raz beznadziejny, mam nadzieję, że zakończą to w dobrym stylu..Nat.

      Usuń
  14. Odcinek średni. Strasznie przyspieszona akcja, zwłaszcza z uwięzieniem za lustrem. EQ jest nielogiczna - o wiele łatwiej byłoby jej zabić Emmę, uwięzić Reginę, zabić Hooka, zabić Śnieżkę i Czarminga i przestać się bawić w głupie gierki.Jej zachowanie nie ma najmniejszego sensu, poza takim, że główni bohaterowie muszą żyć, żeby serial trwał. EQ praktycznie nic nie wnosi do fabuły, z wiecznej niewoli w lustrze Emma i Regina uwolniły się w ciągu paru godzin. WTF? Taka z niej evil jak ze Śnieżki. Mam nadzieję, że moje przeczucia co do tego, że Smok jest ojcem Lily się nie sprawdzą, bo to by było strasznie kiczowate. Henry i Violet są beznadziejni, ten wątek jest nudny jak flaki z olejem i mam nadzieję, że szybko się skończy.
    Rumpel z 1 i 2 sezonu umarł, a teraz pisany jest jak zupełnie inna postać, też nielogiczna i bez sensu. Na miejscu Carlyle'a bym się wypisała z tego serialu - jest dobrym aktorem, a granie tak durnie i naiwnie przekombinowanego scenariusza mu szkodzi. Jego relacje z Bellą i ich dziecko już nawet mnie nie obchodzą - cały ten wątek jest pisany na siłę i pozbawiony logiki. Ani mi jej nie żal, ani nie żal mi dziecka, ani Rumpla - są mi doskonale obojętni, a kiedyś Rumbelle było najlepszą częścią serialu. Teraz - najgorszą.
    Na ogromny plus Snowing - sceny były urocze. Emma i Regina razem w akcji zawsze mi się podobają i chyba powoli SQ staje się moim otp ;) Mam nadzieję, że Zelena i Regina się pogodzą i będą działać razem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już pisałam wcześniej w tym sezonie twórcy kompletnie nie mają pomysłu na EQ.Dawna EQ nie bawiłaby się w jakieś pogadanki i podchody tylko od razu zabiłaby wszystkich.Ale masz racje jakby zabiła głównych bohaterów , nie byłoby serialu.Z tym uwięzieniem za lustrem no trochę mi się to podobało , bo czekałam właśnie co Emma i Regina wymyślą skoro nie miały tam magii.Ale jedno mnie zastanawia , skoro Dragon może używać magii w świecie bez magii , a tam miał swoją magię to skoro został tam uwięziony to czemu nie użył swojej magii by się wydostać stamtąd .Co do Rumpla i Belle to powinni się dogadać w sprawie dziecka , bo ewidentnie ona nie chce by Rumple miał kontakt z dzieckiem , więc troche mu się nie dziwię ,że tak postępuje .Oczywiście nie bronię go , ale uważam ,że jakby się dogadali to nie byłoby tego całego zamieszania .

      Usuń
    2. To jest chore co oni zrobili z tak dobrymi postaciami jakimi byli Rumple i EQ. Rumbelle zniszczyli całkowicie, zresztą tak jak i inne, dobre shipy. Pozostało tylko CS oraz Snowing, które ma screen time prawie równy zeru. Ja na miejscu Roberta, Lany, Jen i Colina dawno odeszłabym z tego serialu. Tak dobrzy aktorzy jak oni bardzo się tu marnują.
      Emma i Regina razem w akcji - TAK! SQ najlepsze! :D

      Usuń
    3. Dlatego ja uważam ,że ten sezon powinien być ostatnim. Ja nprawdę lubię ten serial i nie chce ,żeby mi zniszczyli po nim dobre wrażenie. Z jednej strony mogliby odejść z serialu a z drugiej - w czym będą grać?

      Usuń
    4. Tak, ten sezon powinien być zdecydowanie ostatnim. Mimo, że tak bardzo go kocham, to jednak wolę by się skończył wcześniej ale na dobrym poziomie.
      Prawda jest taka, że aktorzy są tu trzymani na siłe, a zwłaszcza ci główni. Nie mogą odejść, bo to byłby definitywny koniec serialu. Otrzymują wiele propozycji zagrania w serialach i filmach ale je odrzucają. Jennifer, jak wiecie lub nie, produkuje własny film i chce się rozwijać w roli scenarzysty, a OUAT jej do końca na to nie pozwala.

      Usuń
    5. (Tu Anonim z początku)
      Też uważam, że to powinien być ostatni sezon, bo już od 4 poziom spada, 5 był tak zły, że szkoda słów. Po początku 6 myślałam, że wróciło stare, dobre OUAT, ale się zawiodłam.
      Co do Rumbelle - oboje są siebie warci. Bella najpierw zakochuje się w bestii, a potem ma pretensje do Rumpla, że jest sobą i chce go na siłę zmienić (zwłaszcza, że jej akurat krzywdy nigdy nie zrobił)co jest bardzo toksyczne. Rumpel ją okłamuje, a teraz nawet zdradza. Bella chce odmówić ojcu kontaktu z dzieckiem, co jest po prostu tak chamskie, tak złe, tak podłe, że brak mi słów. A teraz będzie kolejna przyspieszona ciąża, jej 10 raz to samo, tak, super. Wincyj. Jak oryginalnie.
      Serial ewidentnie pisany jest pod CS i zaczyna przypominać fanfik, który wyszedł spod pióra 13 latki. Nie wiedziałam, że Jen sama coś tworzy, trzymam za nią kciuki i wszystkim aktorom życzę znalezienia innego źródła utrzymania, skończenia z OUAT na 6 na jako takim poziomie.

      Usuń