sobota, 26 listopada 2016

Spoilery z odcinka 6x10 cz.3

Cześć. Przychodzę do was z kolejną dawką spoilerów dotyczących odcinka 6x10. Tak jak się okazało, Entertainment Weekly wstawiło spoilery, o których pisałam w tej notatce: [LINK] Po więcej spoilerów, zapraszam do rozwinięcia. :)
 
Artykuł EW: [LINK1]
Jak widzimy po pierwszych zdjęciach z odcinka 6x10, nasi bohaterowie są w swoich baśniowych strojach. Mamy wiele pytań: Czy to sen? Czy wrócili do Zaczarowanego Lasu? A może lampa, którą znalazł Alladyn, może to wytłumaczyć?

Opis zimowego finału: Kiedy ona dowiaduje się, że bohaterowie posiadają broń, zdolną do zniszczenia jej, Zła Królowa kradnie magiczną lampę Alladyna od Jasmine i wypowiada życzenie, które może wykluczyć Wybawicieli z gry na zawsze. Nie chcąc obudzić Śnieżki, kiedy Emma zaginęła, David, pracuje z Hakiem i Henrym i próbują zatrzymać Złą Królową w zatoce w Storybrooke, gdy Regina idzie na samotną misję ratunkową. W tym czasie Gold i Bella odkryją zaskakujące niebezpieczeństwo dla ich nowo narodzonego syna. 

Co jeszcze wyjawili Adam i Edward? "Nadzieja powróci do Storybrooke w postaci magicznego życzenia". "Jednak jak każda magia i ta przyjdzie z ceną- a ta cena wywróci świat, naszych bohaterów i złoczyńców, do góry nogami. Wezmą udział w przygodzie z udziałem nowych światów, starych miłości i utrudniającego przeznaczenia, które nie może być już dłużej ignorowane".

Zdjęcie z pierwszej części spoilerów w lepszej jakości i nowiuteńkie:




Ja wam się podobają te spoilery? Tak teraz sobie pomyślałam, może tylko Emma zostanie przeniesiona do tego świata bez klątwy? Ja już nie wiem... Jestem tak podekscytowana. i już czekam chociażby na zwiastun tego odcinka. :D
Piszcie co wy sądzicie. :)

5 komentarzy:

  1. Zapowiada się emocjonująco. Stare miłości? Mam nadzieję, że to znaczy, że nareszcie pojawi się Robin. Bardzo mnie ciekawi jak twórcy wyjaśnią wszystkie te kwestie i na jakiej w ogóle zasadzie będzie działać ta alternatywna rzeczywistość. Zastanawia mnie też kto jest w lampie Alladyna, bo skoro EQ wypowiedziała życzenie, to znaczy, że ktoś musi być. Zapowiada się też rozwiniecie wątku przeznaczenia Emmy i Morfeusza! Już się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem strasznie ciekawa co się stanie z Emmą i jak Regina ją uratuje. Mam nadzieję, że wątek Jasmine i Alladyna się w końcu rozkręci, bo jak na razie cisza. Captain Charming będzie pracował razem, o nie! Mój ulubiony ship, haha <3
    Nie mogę się doczekać tego odcinka, bo zapowiada się naprawdę ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Captain Charming pracujący razem pracujący razem , czekałam na ich wspólną akcję od dłuższego czasu.Regina wybierająca się samotnie na misję ratunkową byleby jej nie odbiło i nie poświęciła się ratując Emmę.

      Usuń
  3. Tak już namieszali ,że kompletnie nie ogarniam już o co kaman .Ale skoro Emma zagineła , a Hak , David i Henry będą próbowali powstrzymać EQ to sądzę ,że jednak tylko Emma się przeniesie do tego świata bez klątwy.Sądzę ,że ten świat może działać na zasadzie ,że wszyscy tam będą , ale np jak widzieliśmy na zdjęciach Snow i David będą w wieku w jakim powinni być , Neal może żyć i mogą z Emmą być w tym świecie małżeństwem to by wyjaśniało Henriego w tym świecie , Regina pewnie będzie z Robinem , nie wiem co z Hakiem ale pewnie też ma być w tym świecie.Tak czy siak pewnie Emma będzie szczęśliwa w tym świecie , ale będzie musiała wrócić tylko nie wiem w jaki sposób.Nie mogę się doczekać rozwinięcia wątku przeznaczenia Emmy i Morfeusza i ciekawe kto w tej lampie siedzi , według mnie Jafar , albo właśnie dorosły Morfeusz .

    OdpowiedzUsuń
  4. Aahhaha Emma ma fajną minę na tym zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń